ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

آشنایی با تمام فواید ضد آفتاب ها و روش مصرف آن

25 مهر ، 1402
موسسه تالگو پاریس

با نزدیک شدن فصل گرما مهم ترین محصولی که باید برای تمدید آن به مراکز فروش مراجعه نمایید، کرم های ضد آفتاب است. استفاده از این کرم ها در تمام ایام سال به صورت شبانه روزی ضرورت دارد. همچنین بهتر است به صورت کامل با تمام فواید ضد آفتاب ها و روش مصرف آن آشنایی داشته باشید. زیرا این ماده ضروری و مهم این روزها مهم ترین عامل مقابله با سرطان پوست شناخته شده و این کرم های جادویی مانع از رخ دادن درصد بسیاری از مشکلات پوستی می شود.

همچنین با استفاده صحیح و به اندازه آن می توانید با آرامش خاطر در برابر نور مستقیم خورشید و اشعه فرابنفش قرار گیرید. در این میان لازم است تا از نکات سودمندی در هنگام مصرف با خبر باشید که کمک شایانی به شما در ضرورت مصرف متوالی این کرم ها دارد. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا جامع ترین اطلاعات را کسب نمایید.

فواید استفاده از ضد آفتاب هافواید استفاده از ضد آفتاب ها

ضد آفتاب؛ مهم ترین محصول در کیف آرایشی شما

متاسفانه افراد بسیار زیادی هستند که از مصرف ضد آفتاب ها دوری کرده اند. تعداد این افراد نتیجه واضحی بر افزایش سرطان پوست در تمام جهان داشته است. نور خورشید سبب بروز 80 درصد از چین و چروک های پوستی می شود. قبل از آن که برای عملکرد های زیبایی همچون بوتاکس و ژل اقدام کنید، بهتر است به دنبال یک ضد آفتاب خوب باشید.

به مراتب هزینه ی استفاده از این کرم های جادویی مناسب تر از انجام اقدامات درمانی می باشد. همچنین در صورت مصرف صحیح و به موقع مانع از بروز لکه های قهوه ای رنگ شوید. پس کرم ضد آفتاب مهم ترین محصولی است که اگر جای آن در کیف آرایشی شما خالی می باشد لازم است تا همین حالا برای خرید آن اقدام نمایید.

مقابله با اشعه های مضر خورشید؛ مهم ترین فایده ضد آفتاب

در حقیقت خورشید اشعه های زیادی از خود منتشر می کند که از مهم ترین آن همانطور که همه ما می دانیم، فرابنفش است. که به انواع مختلف UVA,UVB,UVC تقسیم می شوند. که قدرت جذب بسیار بالایی داشته و بر روی کلاژن ها اثر گذاشته و مانع از تولید الاستین می شود و در نهایت بر دی ان ای اثر گذاشته و سبب بروز سرطان می شوند. به همین دلیل است که استفاده مناسب از ضد آفتاب ها پیشنهاد شده است. در ادامه با دانستن مواد تشکیل دهنده این کرم ها به تاثیر آن بر روی این اشعه ها پی خواهید بود و با روش صحیح مصرف ضد آفتاب مانع از رخ دادن این اتفاقات ناگوار برای خود خواهید شد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ضرورت، دلایل و روش مصرف ضد آفتاب در منزل

چگونه یک ضد آفتاب برای پوست مستعد آکنه انتخاب کنیم

همه آنچه که باید از ترکیبات و عوارض ضد آفتاب ها بدانید

مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب ها

این کرم های جادویی از ترکیبات فعالی تشکیل شده که مانع از بروز اشعه ها نام برده شده می شود و با مکانیسم متفاوت خود به دو دسته مسدود کننده های مینرال یا فیزیکی و مسدود کننده های آلی یا شیمیایی تقسیم می شوند. در حقیقت دسته اول جذب پوست نشده و با ماندگاری بر روی پوست سبب دفع اشعه یو وی می شوند که از معروف ترین آن می توان به کرم های دارای زینک اکساید و تیتانیوم دی اکساید اشاره نمود.

دسته دوم اما بر خلاف گروه اول اشعه را به خود جذب کرده و آن را تبدیل به گرما می کنند. به این صورت سبب دفع می شوند. کرم های دارای اکسی بنزون و آووبنزون در این گروه قرار گرفته اند. امروزه با پیشرفت صنعت زیبایی کرم های دیگری نیز روانه بازار شده که در کنار داشتن این مسدود کننده ها از روشن کننده، مرطوب کننده و ... نیز بهره مند هستند. در حقیقت با داشتن یک ضد آفتاب ترکیبی شما نیازی به استفاده از محصولات دیگر را ندارید و با یک تیر چند نشان زده اید.

روش مصرف ضد آفتاب هاروش مصرف ضد آفتاب ها

آشنایی با تمام فواید ضد آفتاب ها

اکنون از اهمیت ویژه مصرف ضد آفتاب ها با خبر  هستید. حال بهتر است با فواید این کرم های جادویی سلامتی نیز بیشتر آشنا شوید. از مهم ترین فایده های مصرف این کرم ها می توان به مواردی که در ذیل به آن گفته شده است توجه نمود. همچون:

  • مانع از آفتاب سوختگی و عوارض ناشی از آن
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • کاهش ریسک ابتلا به بیماری پرخطر همچون سرطان پوست
  • مانع از تغییر رنگ پوست و بروز لکه های تیره قهوه ای رنگ
  • جلوگیری از حساسیت های دردناک و التهابات پوستی
  • مانع از بروز چین و چروک های کم و زیاد

تمام موارد گفته شده در بالا هر یک با توجه به شدت اثر آفتاب بر ناحیه پوستی که مقابل نور خورشید قرار گرفته است قابل رخ دادن است. بهتر است قبل از آن که به هر کدام از اتفاقات گفته شده دچار شوید با مصرف صحیح و مناسب کرم ضد آفتاب مانع از بروز این مشکلات شوید.

محل های مهم در مصرف ضد آفتاب

داشتن کرم ضد آفتاب و مصرف آن یک طرف موضوع است. همچنین در مقابل آن نیاز است تا بدانید کدام محل ها از مهم ترین قسمت های بدن و آسیب پذیر ترین نقاط در برابر آفتاب هستند. نقاطی که هرگز نباید در هنگام مصرف از فواید ضد آفتاب برای آن غافل شد عبارتند از: پلک های و پوست اطراف چشم، پشت و قسمت روی گوش ها، بالای سر درست در قسمت رویش موها، پشت دست ها، قسمت روی پاها، قفسه سینه و گردن از مهم ترین قسمت هایی است که هرگز نباید از مصرف صحیح و به اندازه ضد آفتاب از آن غافل شوید.

روش مصرف ضد آفتاب

تا به این جا از مهم بودن استفاده از کرم های ضد آفتاب آگاهی کاملی کسب کردید. اما میزان درست و کامل مصرف چقدر است؟ پاسخ این سوال بسیار صریح و کامل است. طبق بررسی ها و گزارش های انجام شده لازم است تا تمام قسمت های گفته شده را 2 انگشت کامل کرم استفاده نمایید. همچنین هر 4 ساعت برای تمدید این حجم کوشا باشید.

در صورتی که در برابر نور شدیدتری قرار گرفتید می توانید هر دو ساعت این کرم را تمدید نموده و به خوبی از فواید ضد آفتاب خود بهره مند شوید. در صورتی که قرار بود تمام بدن شما در برابر اشعه مستقیم خورشید همچون زمان آفتاب گرفتگی قرار گیرد لازم است تا 28 گرم معادل 1 انس کامل کرم استفاده نمایید. فقط از یاد نبرید، کرم ضد آفتاب بدن مخصوص صورت نیست.

در صورتی که از کرم غیر مرتبط برای قسمت دیگر استفاده کنید ممکن است عوارضی همچون واکنش های آلرژیک، بروز آکنه یا جوش، حساسیت های هورمونی و ... دامن گیر شما شود. پس در هنگام خرید دقت لازم را به خرج دهید.

دلایل استفاده از ضد آفتاب هادلایل استفاده از ضد آفتاب ها

چند نکته مهم درباره فواید ضد آفتاب و روش مصرف آن

اکنون که با فواید ضد آفتاب ها و روش مصرف آن به خوبی آشنا شدید ضرورت دارد تا با دانستن چند نکته مهم دیگر و رعایت اصولی آن قدم مثبتی برای سلامتی خود بردارید.

  • کرم انتخابی شما باید دارای اس پی اف بالای 30 باشد.
  • در تمام روزهای سال باید از کرم های ضد آفتاب به صورت پیوسته استفاده کنید.
  • نسبت به مدت زمان تمدید آن دقت کافی داشته باشید.
  • ضد آفتاب خود را پس از تماس با آب حتی در صورت ضد آب بودن مجدد تمدید کنید تا اثر آن به صورت کامل بر روی پوستتان باقی بماند.
  • در انتها با پایان هر روز صورت خود را به خوبی پاکسازی نموده و آماده روز بعد شوید.

موسسه تالگو پاریس نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد اطلاعات جامع و کاملی از آشنایی با تمام فواید ضد آفتاب ها و روش مصرف آن برای شما ارائه شود. اکنون شما می دانید که این محصول چه مقدار اهمیت داشته و چگونه بر سلامتی شما تاثیر گذار است. شما می توانید با تهیه یک ضد آفتاب منحصر بفرد از محصولات برند تالگو سلامت خود را بیمه نمایید.

همچنین موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است تا شما در دوره های آموزشی مراقبت از پوست و ارائه خدمات زیبایی پوست همراهی نماید. شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق راه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل نموده و پاسخ کاملی دریافت نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs