ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

چگونه از پوست دور چشم مراقبت کنیم

12 آبان ، 1401
موسسه تالگو پاریس

مراقبت از پوست دور چشم یک امر ضروری و مهم است. افراد بدون در نظر گرفتن این مورد روتین پوستی خود را جدی نگرفته و مراقب سلامت این ناحیه نیستند. همه ما می دانیم که با افزایش سن و قرار گرفتن در برابر محیط های استرس زا، تغییرات متفاوتی برای پوست علی الخصوص ناحیه اطراف چشم رخ می دهد.

برخی از افراد دچار پیری زودرس، بروز چین و چروک های ریز و درشت، لکه ها و ... می شوند. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا نکات جامع و اطلاعات مهمی از این موضوع بدست آورید. پس از آن شما می توانید با رعایت صحیح و اصولی مانع از بروز مشکلات شوید. با ما همراه باشید.

مراقبت از پوست دور چشممراقبت از پوست دور چشم

اهمیت مراقبت از پوست دور چشم

پوست شما گران ترین لباسی است که در اختیار دارید. چرا که روزانه مراجعه کنندگان و متقاضیان زیبایی بسیاری به مراکز پوستی و کلینیک های درمانی مراجعه می کنند که دچار مشکلات متعدد از قبیل؛ چین و چروک ها، سیاهی بیش از حد، گودی اطراف چشم و ... شده اند. چشم ها مهم ترین راه ارتباطی شما با مخاطبانتان است و تاثیر بسیاری در نتیجه کار و اقداماتتان دارد.

به همین منظور اگر به درستی مراقبت دور چشم را انجام ندهید عدم اعتماد بنفس مانع از رشد شما می شود. البته که لازم است بدانید عوامل پوستی حتما به نقص های زیبایی ختم نمی شوند بلکه ممکن است اتفاقات ناگواری همچون سرطان ها و بیماری های سخت را در پیش داشته باشد. پس با رعایت صحیح مانع از بروز هر اتفاقی شوید.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ماسک برای چروک دور چشم

سرم جوان کننده دور چشم تالگو آقایان

کرم دور چشم از چه سنی باید استفاده شود

مراقبت از پوست دور چشم

اکنون که از اهمیت این موضوع اطلاعات کاملی در اختیار دارید لازم است به اقداماتی که در ادامه برای مراقبت از پوست دور چشم به شما آموزش داده می شود به خوبی بهره مند شوید.

  • داشتن روتین پوستی منظم

در قدم اول برای این که مراقبت اصولی از پوست دور چشم را انجام دهید لازم است یک روتین پوستی منظم برای خود داشته باشید. این روتین را باید دو دو نوبت صبح و شب تکرار کنید. البته با توجه به نوع پوست و قرار گرفتن در محیط های آلوده ممکن است نیاز به تکرار اقدامات نیز باشد. برای آن که بهترین روتین را برای خود بچینید باید اول نوع پوست خود را شناخته و بهترین محصولات را تهیه کنید.

  • استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب

مصرف کرم مرطوب کننده را در طول روز جدی بگیرید. عمده مشکلاتی که برای افراد به وجود می آید به علت عدم استفاده از مرطوب کننده مناسب و خشکی اطراف چشم است که در نهایت سبب پیری و بروز چین و چروک ها می شود. شما می توانید بهترین مرطوب کننده مناسب پوست خود را از کرم تالگو تهیه نموده و به درستی از آن استفاده کنید.

  • بهره مندی از یک ضد آفتاب با SPF بالا

بسیاری از افرادی که به نزد پزشکان مراجعه می کنند یک نظر عدم مصرف از ضد آفتاب را در جلسه مشاوره و معاینه خود مطرح می کنند. لازم است بدانید عدم استفاده از ضد آفتاب با اس پی اف بالا سبب بروز مشکلات پوستی بسیاری از جمله سرطان و ... می شود. با استفاده از یک ضد آفتاب مناسب می توانید مراقبت از پوست دور چشم خود را جدی بگیرید. از یاد نبرید که مشاوران ما همه روزه از طریق راه های ارتباطی، آماده پاسخگویی به جهت انتخاب بهترین ضد آفتاب تالگو برای شما هستند.

  • برخورد صحیح با پوست دور چشم

با پوست خود مهربان باشید. مالش های بیش از حد اطراف چشم سبب بروز مشکلات بسیاری برای افراد می شود. اگر بخواهیم برایتان دقیق تر بگوییم نازک ترین پوست در صورت شما اطراف چشم ها را تشکیل داده است. پس با ملاطفت بیشتری در هنگام آرایش کردن، استفاده از محصولات بهداشتی و درمانی با پوست خود برخورد کنید.

نحوه مراقبت از پوست دور چشمنحوه مراقبت از پوست دور چشم

  • جلوگیری از بروز عفونت ها

اگر در محیط آلوده ای قرار می گیرید سریعا بعد از آن با یک پد بهداشتی و محصولات مرتبط برای شستشو صورت خود تمام آلودگی ها را از اطراف چشم ها برهانید تا مانع از بروز عفونت ها در اطراف چشم شوید. در این صورت قدم موثری برای مراقبت از پوست دور چشم خود برداشته اید. اقدامات کوچک سبب بزرگ ترین نتایج در سلامت شما می شوند.

  • خوابیدن منظم

داشتن یک برنامه خواب منظم مانع از بروز پیری و سایر مشکلات گفته شده برای پوست شما می شود. خواب کافی سبب عملکرد بهتر ارگان های بدن شده و در نهایت مانع از پیری و بروز چین و چروک ها بر روی صورت شما می شود.

  • تغذیه مناسب و نوشیدن آب کافی

همیشه به شما گفته می شود آب کافی بنوشید تا از امراض بسیاری به دور باشید. در این مورد نیز مصرف آب کافی و داشتن یک رژیم غذایی مناسب که حاوی آنتی اکسیدان ها، کربوهیدرات ها، ویتامین ها و ... هستند به شما کمک می کند تا مهم ترین قدم را برای مراقبت از پوست دور چشم خود بردارید.

  • عدم استعمال سیگار و دخانیات

همه ما می دانیم که دخانیات علاوه بر تاثیر منفی و مخربی که بر سلامت سیستم ایمنی و اعضا بدن دارد بر روی پوست نیز تاثیرات نامناسب خود را می گذارد. برای آن که بخواهید مراقبت پوست دور چشم خود باشید باید استفاده از این موارد را کم و در نهایت کنار بگذارید. در این صورت از پوستی سالم برخوردار خواهید شد.

  • روش صحیح پاک کردن آرایش چشم

یکی از مهم ترین عواملی که مانع از مراقبت از پوست دور چشم می شود، عدم داشتن روش صحیح پاک کردن آرایش است. کشیدن دستمال و پد های بهداشتی به صورت محکم و با حرکت های تند سبب بروز چین و چروک های بسیار برای افراد می شود.

برای آن که از سلامت کافی در این مورد نیز برخوردار شوید کافی است پد آرایشی خود را از جنس پنبه انتخاب نموده و با آغشته نمودن مواد شوینده آن را به آرامی بر روی چشم ها قرار داده و کمی دورانی آهسته بچرخانید. در این صورت فشاری به پوست دور چشم شما وارد نمی شود و بهترین مراقبت را انجام داده اید.

بهترین روش جوانسازی دور چشم

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد زندگی شما سبب مهم ترین تاثیرات بر سلامت پوستتان خواهد بود. می توانید برای آن که آسیب های پوست دور چشم خود را درمان کنید از روش های درمانی و زیبایی همچون؛ تزریق ژل، بوتاکس و تمام راهکار های حاضر در این حوزه به خوبی بهره مند شوید از یاد نبرید که مهم ترین نکته تغییر اصولی در نوع مراقبت از پوست دور چشم است.

بهترین روش جوانسازی پوست دور چشمبهترین روش جوانسازی پوست دور چشم

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به صورت جامع و کامل به روش های مراقبت از پوست دور چشم پرداخته شود. اکنون شما می دانید با رعایت چه نکاتی می توانید سلامت و زیبایی خود را در این زمینه تضمین کنید. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است همراه مراجعه کنندگان محترم در انتخاب بهترین محصولات برند تالگو برای مراقبت از پوست شما باشد.

همچنین لازم است بدانید که این مجموعه با برگزاری دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با ارائه مدرک بین المللی از آموزشگاه مراقبت زیبایی تالگو در کنار شما حضور دارد. البته از یاد نبرید که این موسسه ارائه خدمات زیبایی پوست را نیز، برای متقاضیان زیبایی فراهم نموده است.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs