ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

کرم ضد لک کاربردها و ویژگی های آن

25 مهر ، 1402
موسسه تالگو پاریس

مصرف کرم ضد لک برای بانوان و آقایان این روزها با توجه به بروز مشکلات عدیده پوستی بسیار که برایشان پیش آمده، مورد استقبال آن ها قرار گرفته است. عمدتا افراد به دلیل عدم رعایت روش های مراقبتی از پوست خود و نداشتن یک روتین سلامت پوستی لکه های متفاوتی بر روی پوستشان ایجاد می شود.

این لکه ها را می توان با کرم ها، لوسیون ها، ماسک و ... به خوبی درمان نمود. این کرم ها که از مزایای بسیار برخوردار هستند به شما کمک می کنند تا درمان پوست خود را به نحو احسنت سپری کرده و از داشتن یک پوست شفاف و شاداب بهره مند شوید. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از این کرم ها کسب نمایید.

کرم ضد لک چیستکرم ضد لک چیست

کرم ضد لک چیست؟

با رشد صنعت زیبایی و روی کار آمدن اقدامات زیبایی متعدد رفته رفته کرم ها و لوسیون های بسیاری بازار را احاطه کردند که توانایی انجام اقدامات بسیاری داشتند. کرم ضد لک تالگو یکی از این محصولات بود که با دو هدف اصلی جلوگیری از ایجاد لکه های تیره و روشن و کم رنگ کردن آن ها به فروش رسید.

پس از آن که این کرم ها ویژگی خود را به خوبی به افراد ثابت نمودند برند های مختلفی اقدام به تولید آنها با مزایای متفاوت نمودند. به طور کلی این کرم ها از ویتامین ها، ترکیبات هیدروکینون، عصاره گیاهان، نیاسینامید ها، عصاره توت، شیرین بیان، آربوتین و ... تشکیل شده اند که هر یک از این مواد می توانند سبب یک درمان موثر برای پوست شما باشد.

پربازدیترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

قرص امگا 3 برای پوست

اکسفولیشن یا اسکراب چیست

از بین بردن چربی صورت

کاربردهای کرم ضد لک

اکنون که با این کرم ها آشنا شدید وقت آن است تا با کاربردها و مزایای این کرم جادویی نیز بیشتر آشنا شوید. در صورتی که به طور صحیح و اصولی از این محصول استفاده کنید می توانید از مزایا و کاربردهای کرم ضد لک نیز به خوبی بهره مند شوید. این مزایا عبارتند از:

  • ایجاد روشن کنندگی برای پوست منطقه مورد نظر
  • از بین بردن کامل لکه های پوستی به طور کامل و عدم برگشت آن ها
  • جلوگیری از قرمزی و التهاب پوستی
  • ایجاد نرمی و لطافت پوست
  • جوانسازی پوست
  • بدون داشتن عارضه در صورت تهیه محصول از برند معتبر همچون تالگو
  • ماندگاری طولانی مدت در صورت مصرف مداوم و صحیح
  • ایجاد درخشندگی و شفافیت پوست
  • استفاده همزمان با کرم های ضد آفتاب و لایه بردار

کاربردهای کرم ضد لککاربردهای کرم ضد لک

چند نکته مهم برای تهیه کرم ضد لک

اکنون که با ویژگی های کرم ضد لک آشنا شدید لازم است با چند نکته ضروری برای خرید کرم خود آشنا شوید. برای آن که اتین محصول را تهیه کنید تمام نکات مهمی که در ذیل به آن اشاره شده است را مدنظر قرار داده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

  • برای خرید کرم ضد لک ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. تایپ های پوستی از چهار مدل؛ خشک، معمولی، چرب و مختلط تشکیل شده اند. اگر کرم مناسب مدل پوستی شما نباشد ممکن است سبب ایجاد مشکلات متعدد برای شما شده و درمان موثری نداشته باشد.
  • در قدم دوم ابتدا در مورد برند های معتبر بازار کمی تحقیق کنید و نتایج حاصل شده از آن را بر اساس انواع نوع پوستی به خوبی بررسی کنید.
  • شما می توانید تمام سوالات خود و مشاوره های لازم را از کارشناسان موسسه برند تالگو برای تهیه انواع کرم های ضد لک، روشن کننده، لوسیون و سرم های این برند به خوبی مطرح نموده و پاسخ مناسبی برای خرید بهترین گزینه بر اساس نوع پوست خود بدست آورید.
  • اگر با نوع پوست خود آشنا هستید می توانید بدون مشورت با پزشک از کرم های ضد لک زیر 4 درصد هیدروکینون استفاده نمایید. اما اگر بخواهید از درصد بیشتری در این کرم ها استفاده کنید باید حتما با نظر پزشک و کارشناس مربوطه آن را تهیه نموده تا مانع از بروز هر گونه عارضه و مشکل همچون سوختگی برای پوست خود شوید.
  • کرم ضد لک خود را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید تا از سلامت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

درمان انواع لکه های پوستی با کرم ضد لک

برای آن که بدانید کرم ضد لک مناسب درمان پوست شماست، باید بگوییم این محصول برای افرادی که دچار مشکلاتی همچون موارد ذیل در بروز لکه های پوستی هستند به خوبی کارساز می باشد. به طور کلی کرم های ضد لک درمان لکه هایی همچون: افزایش سن، لکه های ناشی از تجمع بیش از حد رنگدانه ها در بافت های پوستی، تابش نور خورشید، کک و مک، لکه های ایجاد شده بر اثر استفاده از محصولات آرایشی، بهداشتی و عطر های نامرغوب، ضایعات باقی مانده از جوش، آکنه، تبخال، آلرژیک و ... به خوبی بهبود می بخشد.

درمان انواع لکه های پوستی با کرم ضد لکدرمان انواع لکه های پوستی با کرم ضد لک

بهترین زمان مصرف کرم ضد لک

برای آن که بهترین نتیجه را از کرم های ضد لک دریافت کنید، لازم است تا طول دوره درمان خود را کامل کنید. عمدتا نیاز است برای رفع مشکلات ایجاد شده  3 تا 6 ماه متوالی از این کرم ها استفاده نموده و پس از آن مصرف روزانه آن را بر اساس نظر و صلاحدید متخصص پوست ادامه دهید. به طور کلی این کرم ها را در دو نوبت صبح و شب باید استفاده نمایید.

 اما از یاد نبرید مصرف تنهایی این کرم ها به خوبی کارساز نیست و در کنار آن شما باید از کرم های لایه بردار، آبرسان و ... که در روتین مراقبتی پوست برای شما ضرورت دارد به خوبی بهره مند شوید تا نتیجه اصلی این کرم ها را دریافت نموده و رضایت خاطر کاملی از آن داشته باشید. البته که از یاد نبرید در کنار این روند درمانی داشتن یک تغذیه مناسب، مصرف کافی آب و مواد معدنی به همراه خواب کافی نیز از اهمیت به سزایی برای شما برخوردار خواهد بود.

کرم ضد لک و روشن کننده برند تالگو

در این مقاله سعی شد به معرفی کرم ضد لک، کاربرد ها و ویژگی های آن به خوبی پرداخته شود. اکنون شما از اهمیت این محصول به درستی آگاه هستید و می دانید چه تاثیر مفیدی برای درمان پوست شما خواهد داشت.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است این کرم را به شما ارائه داده و قدم مثبتی برای سلامتی شما بردارد. از یاد نبرید که این مجموعه علاوه بر فروش محصولات برند تالگو ارائه دهنده ی دوره آموزشی زیبایی پوست با اهداء دیپلم بین المللی تالگو فرانسه در کنار ارائه خدمات زیبایی پوست نیز می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs