ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست

08 بهمن ، 1402
تالگو پاریس

دانستن تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست به شما کمک می کند تا با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نموده و یک قدم موثر برای سلامت پوست خود بردارید. این روزها عمدتا افراد به دلیل قرارگیری در برابر آفتاب، آلودگی و ... با مشکلات پوستی بسیاری مواجه می شوند. در این شرایط بروز لکه های پوستی، کک و مک، ایجاد تیرگی صورت و ... امری کاملا طبیعی و روتین می باشد.

با وجود این اتفاق داشتن یک کرم ضد لک، مرطوب کننده، روشن کننده، ضد آفتاب تالگو و ... برای جلوگیری از این مشکل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به همین منظور شما باید با تفاوت آن نیز به خوبی آشنا شوید تا بدانید بهترین زمان استفاده صحیح از هر کدام چه وقت است. به همین منظور با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کاملی کسب نمایید.

کرم ضد لک یا روشن کننده پوستکرم ضد لک یا روشن کننده پوست

کرم ضد لک چیست؟

برای آن که با تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست آشنا شوید باید اندکی مختصر و مفید از این کرم و کارایی آن بدانید. در حقیقت ضد لک ها که از هیدروکینون ها، ویتامین ها، مواد معدنی و ... تشکیل شده اند می توانند مانع از بروز لکه های تیره، کک و مک و ... بر روی پوست افراد شوند.

همچنین اگر فردی دچار لکه های بسیاری بر اثر بیماری، استرس، آفتاب و ... شده است به خوبی با این کرم ها در صورت مصرف اصولی درمان شده و سبب سلامتی پوست آن ها می شود.

 داشتن یک کرم ضد لک مناسب پوست برای هر فردی یک امر ضروری است. زیرا شما روزانه با عوامل طبیعی و غیر طبیعی بسیاری مواجه می شوید که می تواند بر روی پوستتان تاثیرات منفی بگذارد. به همین علت ابتدا نوع پوست خود را بشناسید. سپس از یک کرم ضد لک مناسب به خوبی بهره مند شوید.

کرم ضد لک چیستکرم ضد لک چیست

کرم روشن کننده چیست؟

با توجه به آن که هر فرد باید در کیف آرایشی و بهداشتی خود اقلام متفاوتی را داشته باشد نیاز به حضور یک کرم روشن کننده نیز به خوبی قابل لمس خواهد بود. اگر شما فردی هستید که به درخشان تر شدن پوست خود اهمیت می دهید و شادابی آن یک ملاک ویژه در جوانسازی پوستتان می باشد پس از داشتن کرم روشن کننده و مصرف صحیح آن هرگز غافل نشوید. در همین راستا با کمی تحقیق بهترین کرم روشن کننده خارجی یا ایرانی را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. 

 این کرم ها که از ویتامین سی، هیالورونیک اسید، ویتامین ها و مواد مورد نیاز پوست، سیانامید ها، اسید کوجیک، عصاره جلبک و ... تشکیل شده اند می توانند سلامتی پوست شما را در بر گرفته و سبب روشن شدن بیشتر آن شود. البته جالب است بدانید که امروزه برخی از کرم های ضد لک نیز با ترکیب روشن کنندگی در بازار ارائه می شود. در این صورت فرد می تواند با انتخاب این کرم ها، لوسیون ها، سرم ها و ... در حقیقت با یک تیر دو نشان بزند.

تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده

اکنون با توضیح جداگانه هر کدام به خوبی آشنا شدید وقت آن است تا به طور جامع با تفاوت های هر دو مورد به درستی اطلاع پیدا نمایید. در ادامه به توضیح جامع هر یک از تفاوت های این دو کرم پرداخته شده است. همچون:

  • در اولین قدم از بزرگترین تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده باید به کاربرد آن ها اشاره نمود. کرم ضد لک خاصیت درمانی داشته و می تواند مشکلات ایجاد شده را به خوبی از بین برده و مانع از بروز لکه های جدید شود. اما کرم روشن کننده بیشتر کاربرد آرایشی داشته و تاثیر محدودی بر درمان پوست فرد دارد. به عبارتی می توان گفت این کرم سبب شفافیت ظاهری پوست متقاضیان زیبایی می شود.
  • عمدتا برای آن که بهترین نوع این کرم ها را تهیه کنید باید به مواد تشکیل دهنده آن نیز توجه کنید. تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست از نظر عوارض می تواند با توجه به نوع پوست، سابقه بیماری، حساسیت به محتویات و ... مختلف باشد. عمدتا این کرم ها عارضه خاصی ندارند. اما اگر دارای پوستی حساس هستید حتما طبق نظر پزشک بهترین گزینه را انتخاب نموده و برای درمان و زیبایی خود از آن استفاده نمایید. برای مثال شما می توانید کرم های ضد لک با 4 درصد هیدروکینون را خودتان تهیه و شروع به مصرف آن نمایید. اما اگر قرار باشد دوز آن بیشتر شود باید نظر پزشک خود را جویا شوید تا مانع از سوختگی پوست خود گردید.
  • مورد دیگری که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، خاصیت همرنگ سازی کرم های روشن کننده با پوست فرد است. البته که در این جا شما باید محصولی را تهیه کنید که دقیقا مناسب پوست خودتان است تا بهترین نتیجه را بر روی رنگدانه های پوستی تان بگذارد. همانطور که می دانید تایپ های پوستی شامل؛ خشک، چرب، معمولی و مختلط است. انتخاب صحیح کرم مناسب به شما کمک می کند تا بیشترین نتیجه را دریافت نمایید. این قضیه برای کرم های ضد لک نیز به درستی صدق می کند.

تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کنندهتفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده

تفاوت قیمت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست

تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست با توجه به قیمت آن مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنید. این کرم ها با توجه به برندی که آن را تهیه می کنید و حجم انتخابی محصول می تواند با قیمت های متفاوتی برای شما ارائه شود. اما مهم ترین نکته خرید محصول از برند معتبر آرایشی و بهداشتی است. در صورتی که این محصول را از یک برند معتبر تهیه نمایید می توانید مانع از بروز مشکلات متعدد شده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید.

برند تالگو مفتخر است بهترین کرم ضد لک و روشن کننده را در اختیار متقاضیان زیبایی قرار داده و شاهد سلامتی و زیبایی شما باشد. از یاد نبرید که می توانید همه روزه از طریق راه های ارتباطی با این مجموعه تماس برقرار نموده و پاسخ سوالات خود را از کارشناسان و مشاوران این موسسه به خوبی دریافت نمایید تا بهترین محصول را با توجه به نوع پوست خود تهیه نمایید.

دیگر مقالات وب سایت تلگو پاریس را در این بخش دنبال نمایید

میوه های روشن کننده پوست

رفع کدری پوست صورت

کدام روغن برای کک مک خوب است

تفاوت ماندگاری کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست

ماندگاری کرم ضد لک بسیار بالاتر از کرم روشن کننده پوست می باشد. زیرا که کرم های ضد لک با توجه به کاربرد درمانی که در بر دارند با یک روتین مشخص و صحیح مصرف می شوند. در نهایت به صورت دائمی اثر می گذارند و لکه های ایجاد شده را از بین برده و مانع از بروز مجدد آن ها می شود.

اما کرم های روشن کننده عمدتا سبب شفافیت دائمی پوست نمی شوند و کاربرد سطحی دارند. البته که با مصرف مداوم در طول زمان چندان هم بی اثر نخواهند بود. در نهایت از یاد نبرید که این گزینه یکی از مهم ترین تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست می باشد.

خرید کرم ضد لک و روشن کننده پوست تالگو

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل تفاوت کرم ضد لک با کرم روشن کننده پوست پرداخته شود. اکنون شما می توانید با توجه به توضیحات بهترین گزینه را برای خود از این برند تهیه نموده و از مزایای ویژه آن بهره مند شوید. همچنین لازم است بدانید که موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است دوره آموزشی پاکسازی پوست با ارائه دیپلم بین المللی تالگو فرانسه برای متقاضیان این امر برگزار می نماید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs