ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن در چیست

30 آبان ، 1401
موسسه تالگو پاریس

تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن در چیست؟ آیا می دانید از هر کدام در چه زمان باید استفاده نمایید؟ دانستن پاسخ این سوالات به شما کمک می کند تا برای داشتن پوستی سالم از یک روتین مناسب بهره مند شده و بهترین راه حل را برگزینید. اگر بخواهیم از تفاوت های اصلی این دو محصول برای شما بگوییم لازم است از محتوا تشکیل دهنده هر یک سخن گفته و به بررسی مزایای هر دو بپردازیم.

در این صورت شما می توانید تصمیم بگیرید کدام یک برایتان مناسب تر بوده و سلامتی بیشتری برای پوست شما به همراه خواهد داشت. پوست شما گران ترین لباسی است که در اختیار دارید پس اهمیت دارد تا برای داشتن سلامتی بیشتر آن محصولی را انتخاب کنید که سازگاری مناسبی با پوست شما دارد. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS)  نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید.

تفاوت لوسیون بدن با مرطوب کننده بدنتفاوت لوسیون بدن با مرطوب کننده بدن

کرم مرطوب کننده چیست؟

قبل از آن که با تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن آشنا شوید بهتر است به طور جداگانه از هر کدام بیشتر بدانید. برای مراقبت از پوست خود لازم است در ابتدا نوع آن را بشناسید. با توجه به این که پوست شما در گروه مختلط، چرب، خشک و یا معمولی قرار بگیرد باید از یک محصول مراقبتی برای حفظ رطوبت پوست خود استفاده نمایید. کرم های مرطوب کننده می توانند سبوم مورد نیاز پوست شما را تنظیم نموده و مانع خشک شدن آن بشود.

مزایای کرم مرطوب کننده

یکی از راه هایی که می توانید تشخیص دهید تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن چیست بررسی مزایای آنها می باشد. مرطوب کننده ها با توجه به آنکه در تنظیم غدد چربی سبوم اهمیت بسزایی دارد می تواند سبب هیدراته شدن پوست شما شده و در نهایت آن را از بروز آسیب های جدی نجات بخشد. برای مثال این کرم در صورتی که حاوی اس پی اف مناسب نیز باشد می تواند در برابر اشعه خورشید نیز مراقبت های لازم را از پوست شما به عمل آورد.

از طرفی با حضور آنتی اکسیدان ها در این کرم پوست شما در برابر پیری زودرس، اثر رادیکال های آزاد و ... نیز می تواند مقاومت خود را حفظ نموده و از بروز چین و چروک های مختلف نیز جلوگیری نماید. به عنوان آخرین مزیت از کرم های مرطوب کننده می توان به بهبودی رنگ پوست و شادابی بافت آن نیز اشاره نمود.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کاربرد دستمال مرطوب

کاربرد لوسیون بدن مردانه

لوسیون بدن چیست؟

اگر قرار است از تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن بدانید باید به بررسی کامل و جامع هر دو مورد از نظر مزایا، کاربرد ها و ... نیز بپردازید. قبل از آن بهتر است بدانید که لوسیون ها بر خلاف کرم ها از یک ترکیب رقیق تر بر پایه روغن، آب و ... تشکیل شده اند.

ابدا باعث چرب شدن پوست نشده و به سرعت جذب آن می شوند. غلظت زیاد این ماده سبب شده تا پوست به خوبی التیام پیدا نماید. این محصول به مراتب درصد بیشتری آب در ترکیبات خود دارد و می توانند با ترکیبات دیگر نیز فرموله شده تا کارایی بیشتری پیدا نمایند.

مزایای لوسیون بدن

اگر بخواهیم برای شما از مزیت های لوسیون بدن بگوییم بهتر است بدانید که این محصول می تواند با آبرسانی مناسب سبب افزایش سلامتی پوست بدن شما شده و از قرمزی، تورم، التهاب، افتادگی پوست، پیری زودرس، کدر شدن رنگ پوست و ... جلوگیری می کند.

این محصول با توجه را عطر خوشی که دارد سبب ترشح هورمون اندورفین شده و شادابی بیشتری به شما می بخشد. بهتر است بدانید که از لوسیون ها برای ماساژ بدن نیز می توانید به خوبی بهره مند شده و مزیت های ویژه آن را کسب نمایید.

لوسیون بدن و مزایای آنلوسیون بدن و مزایای آن

تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن

حال که اطلاعات کاملی از لوسیون بدن و کرم مرطوب کننده بدست آوردید وقت آن است تا به بررسی تفاوت های جامع هر دو مورد بپردازیم. در ذیل به معرفی کامل این موارد پرداخته شده است. همچون؛

  • لوسیون ها عمدتا برای از بین بردن مشکلات خاص بر روی پوست استعمال می شود تا اثر یک اتفاق را به خوبی از بین ببرند. اما مرطوب کننده ها عمدتا با انتقال ویتامین ها، روغن های ضروری به پوست مانع از بروز اتفاقات می شوند. به مراتب استفاده هر دو می تواند باعث مزیت های بسیاری برای شما بشود.
  • یکی از تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن مواد تشکیل دهنده هر دو می باشد. لوسیون به سبک روغنی غلیظ و روان است اما کرم ها دارای جرمی مشخص می باشند.
  • مرطوب کننده ها دارای پایه آب بوده اما لوسیون ها بر پایه روغن هستند.
  • ماندگاری لوسیون ها بر روی بدن به مراتب کمتر از کرم های مرطوب کننده می باشد. لوسین ها به سرعت پس از استعمال جذب بدن می شوند.
  • عمدتا لوسیون ها برای بدن ساخته شده اند و این در صورتی است که کرم های مرطوب کننده بیشتر برای صورت کارایی دارند.
  • لوسیون ها در واقع نوعی مرطوب کننده هستند اما بالعکس این موضوع صحیح نمی باشد.
  • تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن از نظر نوع مصرف نیز وجود دارد. در واقع لوسیون ها را باید پس از حمام زمانی که بدن نم دار است استفاده نمود اما مرطوب کننده ها را می توانید هر زمان و هر مکان به خوبی استفاده نمایید.

تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن از نظر قیمت

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد یک تفاوت بزرگ دیگر نیز وجود دارد که شما قبل از تهیه این محصولات نیز به خوبی باید از آن مطلع شوید. در واقع لوسیون ها و کرم های مرطوب کننده ممکن است با توجه به عوامل مختلفی همچون؛ حجم محصول، برند انتخابی، مواد تشکیل دهنده آن و ... نیز متفاوت باشد. همه این موارد می توانند سبب افزایش یا کاهش هزینه های شما نیز بشوند.

به همین منظور ابتدا از برندهای موجود در بازار برای محصول انتخابی خود اطلاع پیدا نموده سپس اقدام به خرید کنید. البته به مراتب لوسیون ها در معمولی ترین حالت از کرم های مرطوب کننده ساده نیز باید قیمت بیشتری داشته باشند. که این موضوع باز هم با توجه به عوامل مختلف ممکن است دچار نوسان های بسیاری باشد. به یاد داشته باشید که می توانید مشاوره های لازم را برای خرید بهترین مدل لوسیون بدن و کرم مرطوب کننده از مشاوران مجموعه ما دریافت نمایید.

تفاوت کرم مرطوب کننده با لوسیون بدنتفاوت کرم مرطوب کننده با لوسیون بدن

محصولات صورت و بدن تالگو

در این مقاله سعی شدن به بررسی تفاوت کرم مرطوب کننده و لوسیون بدن پرداخته شود. اکنون شما می دانید که هر کدام دارای چه مزیت ها و کاربردهایی می باشد. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است شما را در انتخاب بهترین محصول این برند همراهی نموده و سبب افزایش زیبایی و سلامتی شما بشود.

به یاد داشته باشید که در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری همچون آموزش دوره های مراقبت زیبایی با ارائه مدرک بین المللی پاکسازی پوست مدرسه تالگو فرانسه و دیگر خدمات زیبایی پوست نیز بهره مند شوید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs