ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

5 راهکار شفاف کردن پوست

04 بهمن ، 1401
موسسه تالگو پاریس

شفاف کردن پوست از مهم ترین اقدامات برای حفظ جوانی و شادابی چهره می باشد. چون پوست صورت و بدن افراد یک رکن اساسی در زیبایی آنها می باشد. معمولا مراجعه کنندگان بسیاری به مراکز درمانی، کلینیک های زیبایی و ... مراجعه می کنند و یک نظر به دنبال روشن شدن رنگ پوست خود هستند.

به همین منظور باید بدانید که علاوه بر روش های درمانی شما می توانید با موارد خانگی نیز به تغییر رنگ پوست خود کمک شایانی نمایید. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی برند تالگو ایران همراه باشید تا چند راهکار شفاف کردن پوست را بررسی نماییم.

راه های شفاف کردن پوستراه های شفاف کردن پوست

جوانسازی و شفاف شدن پوست

عمدتا قبل از آن که قرار باشد آرایش کنید باید به سلامت پوست خود توجه داشته باشید. روش های بسیاری هستند که به شما در روشن شدن پوستتان کمک می نماید. اگر پوست شفاف و جوانی داشته باشید در برخوردهای روزمره نیز از اعتماد بنفس بیشتری برخوردار خواهید شد. زیبایی حق مسلم شماست، داشتن پوستی شفاف، بدون لک، عاری از آکنه و التهاب به یقین درخشش و جذابیت بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

به جهت آنکه پوستی سالم داشته باشید باید در طول شبانه روز دو مرتبه روتین مراقبتی از آن را به درستی پیاده سازی نمایید. علاوه بر آن با استفاده از 5 راهکار شفاف کردن پوست که در ادامه به آن پرداخته شده در روشن نمودن آن تلاش موثری به خرج دهید.

روش های شفاف کردن پوست

اکنون که به دنبال معجزه سفید شدن پوست دست، صورت و ... خود هستید باید با استفاده از راهکارهایی که در ذیل به خوبی آن توجه شده است دقت نموده و از آن استفاده نمایید. تمام روش هایی که اکنون به آن اشاره می شود را به صورت کامل در نظر داشته و برای سلامت خود تلاش نمایید. مثلا نمی شود شما از یک روش اصولی استفاده نموده اما به تغذیه خود بی توجه باشید. پس لازم است همه موارد را به صورت جامع و صحیح مورد استفاده قرار داده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. بهترین روش های شفاف کردن پوست عبارتند از:

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

بهترین کرم برای منافذ باز پوست

کدام روغن برای کک مک خوب است

شفاف کردن پوست با لیزر درمانی و لایه برداری

اگر بخواهیم از موثرترین روش های شفاف شدن پوست سخن بگوییم می توان به لیزر درمانی و استفاده از محصولات لایه برداری اشاره نمود. محصولات لایه برداری متفاوتی در بازار به فروش می رسند که می توانید با بررسی برند آن به خوبی از عملکرد موثرش بهره مند شده و بهترین نتیجه را دریافت نمایید. البته ماسک های خانگی بسیاری وجود دارد که با کمی تحقیق و جست و جو می توانید بهترین نتیجه را از یک انتخاب درست دریافت نمایید.

لیزر درمانی اما یکی از راهکارهای شفاف کردن پوست به حساب می آید که برای سفید شدن دائمی پوست سبزه نیز می توان از آن بهره مند شد. استفاده از لیزر با توجه به عملکرد مثبت آن یک راهکار موثر برای تغییر رنگ پوست به حساب می آید.

در لیزر درمانی انرژی ای که از پرتوهای نور تجمع یافته تولید شده است بر لکه های تیره پوست تابیده شده و لایه مرده پوست را به خوب از بین می برد. از انواع آن می توان به لیزر اربیوم، PDL، ان دی یاگ و IPL اشاره نمود. همانطور که گفته شد هر کدام از این موارد تاثیر گذاری خاصی بر انواع پوست ها خواهد داشت.

برای مثال از پی دی ال می توانید برای از بین بردن لکه های مادرزادی، ماه گرفتگی و ... استفاده نمایید تا رنگ پوست یکدستی را تجربه نمایید. همچنین تکنولوژی آی پی ال برای از بین بردن لکه های رنگی پوست شما می تواند موثر واقع شده و بهترین نتیجه را به ارمغان آورد. لازم است ابتدا توسط پزشک معاینه شده، سپس تصمیم بگیرید از کدام فناوری برای لیزر درمانی پوست خود استفاده نمایید.

روش های شفاف سازی پوستروش های شفاف سازی پوست

استفاده از محصولات بهداشتی و آرایشی روشن کننده

این روز ها برند های مختلفی در تلاش هستند تا انواع محصولات از قبیل کرم ها، آبرسان ها و ... را در زمینه شفاف سازی پوست و افزایش کلاژن سازی به فروش برسانند. انتخاب یک برند معتبر می تواند نیاز شما تا حد ممکن برطرف ساخته و بهترین نتیجه را برایتان رقم بزند. برند معتبر تالگو نیز با در اختیار داشتن محصولات ویژه ای همچون؛ کرم روشن کننده، سرم روشن کننده، یونیزون، فلویید روشن کننده و لوسیون روشن کننده و لایه بردار تالگو نیز در این قسمت آماده پاسخگویی و رفع نیاز شما می باشد.

توجه به رژیم غذایی

اگر قرار است از روش های شفاف کردن پوست به درستی بهره مند شوید، باید به تغذیه خود نیز توجه نمایید. روزانه به اندازه کافی آب بنوشید تا پوست شما به خوبی هیدراته شود. از غذاهای سالم و غیر چرب نیز به درستی استفاده نمایید. مصرف نمک خود را کاهش داده تا بهترین نتیجه را دریافت نمایید. اگر سلامت کبد خود را حفظ کنید به یقین پوستی سالم خواهید داشت.

همچنین ایجاد تعادل در میان هورمون ها نیز به شفاف سازی پوستتان کمک می نماید. اگر خوراکی هایی همچون؛ گوجه فرنگی، خیار، لیمو، هویج، سویا، انار، هندوانه، پرتقال، ماهی و ... استفاده نمایید به سفید نمودن پوست خود کمک شایانی کرده اید.

ماسک های خانگی برای شفاف کردن پوست

برای داشتن پوستی شفاف و درخشان می توانید از ماسک های خانگی نیز به خوبی بهره مند شوید. برای مثال صورت خود را با پنبه آغشته به لیموترش به درستی آغشته نموده و پس از 20 دقیقه بشویید. اسید آلفا هیدروکسی و ویتامین سی حاضر در لیموترش به روشن شدن طبیعی پوستتان کمک شایانی خواهد نمود. همچنین می توانید از گلاب، زردچوبه، آلوئه ورا و ... نیز به عنوان ماسک های طبیعی موثر استفاده نموده تا شفاف شدن پوست خود را در نزدیکترین زمان ممکن مشاهده نمایید.

تغییر در سبک زندگی

تا به اینجا با روش های مناسب برای روشن شده پوست خود آشنا شدید. اما اگر بخواهید با آخرین روش شفاف کردن پوست بیشتر مطلع شوید باید به بررسی سبک زندگی خود بپردازید. داشتن خواب کافی، دوری از استرس و محیط های تنش زا، داشتن مطالعه، تنفس عمیق در زمان های مناسب، رفتن به موقعیت های شاد و آرامش بخش، استفاده از کرم ضدآفتاب، ماساژ، ورزش و ... همه می تواند سبب تغییر عمده ای برای پوست شما باشد.

یک برگه بردارید و برنامه هفتگی خود را یادداشت کنید. اگر قرار است با تنش و استرس مواجه شوید سعی در تغییر آن نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را برای داشتن پوستی سالم کسب نمایید. علاوه بر روش هایی که در بالا ذکر شد شما می توانید از تزریق فیلر برای روشن شدن پوست خود نیز به خوبی بهره مند شوید. عمدتا فیلر های حاوی هیالورونیک اسید، آنزیم ها و ... می توانند به شما کمک شایانی نمایند.

انواع راه های شفاف سازی پوستانواع راه های شفاف سازی پوست

ضدلک و روشن کننده تالگو

در این مقاله سعی شد به بررسی 5 راهکار شفاف کردن پوست به خوبی پرداخته شود. اکنون شما اطلاعات کاملی از آن کسب نموده و باید با برنامه ریزی اصولی از آن برای داشتن پوستی سالم بهره مند شوید. به یاد داشته باشید که محصولات ضدلک و روشن کننده تالگو می تواند یک مکمل مناسب برای شما در این مسیر باشد.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران علاوه بر این محصولات آماده ارائه خدمات در زمینه های دیگر همچون؛ برگزاری دوره های آموزشی پوست و زیبایی در تهران با اهدای دیپلم بین المللی تالگو فرانسه، ارائه خدمات زیبایی پوست و فروش سایر محصولات تالگو نیز می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs