ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

ماسک مناسب برای سیاهی زیر چشم

02 آبان ، 1402
موسسه تالگو پاریس

آشنایی با ماسک زیر چشم برای سیاهی به همراه روش تهیه و استفاده صحیح آن می تواند به شما در درمان مشکل ایجاد شده کمک شایانی نماید. همه ما به دلیل داشتن مشغله های مختلف، بروز بیماری ها، ضعیف شدن سیستم ایمنی و قرار گرفتن در برابر مشکلات مختلف ممکن است دچار سیاهی اطراف چشم شویم. برای آن که این مشکل به خوبی برطرف شود لازم است اقدامات مهمی در پیش گرفته شود.

برای مثال داشتن یک روتین مراقبتی برای پوست به همراه استفاده از کرم ها، آبرسان ها و ... می تواند به شما در دستیابی به این درمان کمک شایانی نماید. استفاده از ماسک های مناسب برای رفع سیاهی چشم یکی دیگر از مواردی است که به شما کمک شایانی می نماید. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کاملی کسب نمایید.

ماسک برای رفع سیاهی زیر چشمماسک برای رفع سیاهی زیر چشم

ماسک برای سیاهی زیر چشم

اگر بخواهید از ساده ترین روش برای درمان سیاهی زیر چشم بهره مند شوید کافی است یک ماسک خوب داشته باشید. این ماسک ها به دلیل این که مستقیما در محل قرار می گیرند و تاثیر گذاری بالایی در روند درمان شما دارند می توانند به صورت تسکین دهنده و در درمان افراد موثر واقع شوند. لازم است بدانید که در زیر چشم ها غدد مختلفی قرار دارد که سبب حساسیت و ظرافت پوست آن منطقه شده است.

حال ماسک های منحصر بفردی که شما پس از تحقیق و بررسی برای خود بر می گزینید با توجه به مواد تشکیل دهنده خود که شامل مواردی همچون؛ اسید هیالورونیک، رتینول، ویتامین c و ... می توانند علاوه بر رفع سیاهی دور چشم سبب درمان چین و چروک ها به همراه جوانسازی پوست آن منطقه نیز بشوند.

مزایای استفاده از ماسک زیر چشم برای سیاهی

حال که می دانید این ماسک ها چه ماهیتی دارند بهتر است با مزایای آن نیز به خوبی آشنا شوید. ماسک برای سیاهی دور چشم اگر به درستی استفاده شود دارای سبب رساندن مواد غذایی، آبرسانی و ترمیم پوست آن قسمت نیز می شوند. همین عوامل کافی است تا سیاهی دور چشم شما به خوبی از بین رفته و ظاهر جدیدی به شما هدیه دهد.

از طرف دیگر نیاسینامید اسید های حاضر در این مدل ماسک ها سبب یک دست شدن رنگ بافت پوست زیر چشم نیز برای شما می شود. همچنین ویتامین سی می تواند درخشش و روشن شدن پوست را برایتان به ارمغان آورد.

در تمام ماسک های زیر چشم مواد تشکیل دعنده مختلفی وجود دارد که می تواند تاثیرات متفاوتی علاوه بر رفع سیاهی زیر چشم برایتان به همراه داشته باشد. برای مثال اگر ماسک شما عصاره شیرین بیان در خود داشته باشد، تغذیه بافت کوتیکول دور چشم و کلاژن سازی به خوبی انجام خواهد شد. از طرف دیگر آربوتین و اسید آزلائیک نیز می توانند خطوط ریز دور چشم را محو نموده و یا به کاهش آن کمک شایانی نماید.

روش تهیه ماسک زیر چشم برای سیاهی

اکنون که اطلاعات کاملی از ماسک زیر چشم به عنوان معجزه ای برای تیرگی دور چشم اطلاع پیدا کردید کافی است با چند مورد از بهترین نوع آن آشنا شوید تا بتوانید برای خود بهترین گزینه را انتخاب کرده و استفاده نمایید. در ذیل به معرفی این موارد پرداخته شده است. همچون؛

ماسک قهوه

استفاده از قهوه ماسک خانگی برای سیاهی زیر چشم می تواند با توجه به خواص ضد التهابی، آنتی اکسیدانی و ضد پیری که دارد سبب رفع سیاهی زیر چشم شود. برای تهیه این ماسک کافی است چند تکه پنبه را وسط نصف کرده و بر روی هر کدام یک قاشق چای خوری قهوه بریزید سپس آن را در یخچال قرار داده و پس از خنک شدن به مدت 20 دقیقه بر روی محل مورد نظر قرار دهید. در انتها آن را با یک پد مرطوب به آرامی شستشو دهید.

ماسک خیار

اگر به دنبال استفاده از ماسک زیر چشم برای سیاهی هستید می توانید از خاصیت های معجزه آسای خیار بهره مند شوید. خیار می تواند با توجه به خاصیت ضد التهابی که دارد قرمزی چشم شما را از بین برده و سبب رفع مشکل بشود. ابتدا خیار را برش داده و در آب بگذارید. سپس پد های خود را در این ترکیب قرار داده و پس 30 دقیقه آن ها را به مدت زمان 15 دقیقه بر روی چشم های خود بگذارید. در نهایت متوجه تغییرات خواهید شد.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

مزایای ماسک زغال

ماسک فوق العاده برای جوش صورت

علت سیاهی دور چشم

ماسک ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا با توجه به خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد می تواند باعث تسکین پوست زیر چشم و تقویت آن بشود. در نهایت با توجه به آن که آلوئه ورا دارای ویتامین A, C و E می باشد می تواند به رفع سیاهی زیر چشم شما کمک نماید. برای استفاده از این ماسک زیر چشم کافی است پدهایی پنبه ای را در نصف قاشق غذا خوری از ژل آغشته نموده و پس از سپری شدن 30 دقیقه در یخچال اجازه دهید که خنک شود. سپس زیر چشم خود قرار داده و بهترین نتیجه را کسب نمایید.

ماسک اسطوخودوس

یکی دیگر از ماسک زیر چشم برای سیاهی این مدل است. این روغن اگر در ترکیبات دیگر ماسک ها اضافه شود می تواند باعث رفع سیاهی زیر چشم شود. کافی است یک قاشق غذا خوری ژلاتین را در ظرف خود قرار داده و مقداری آب گرم را با عصاره خیار به همراه 3 قطره اسطوخودوس ترکیب نمایید. در نهایت 20 دقیقه بگذارید بر محل باقی بماند. کلاژن حاضر در این ترکیب به شما کمک می کند تا در جهت رفع سیاهی دور چشم خود اقدام موثری لحاظ نمایید.

ماسک های حاضر در بازار

علاوه بر مواردی که در این مقاله گفته شد شما می توانید انواع متفاوتی ماسک زیر چشم برای سیاهی را از یک برند معتبر انتخاب نموده و بهترین گزینه را مورد استفاده قرار دهید. کافی است قبل از آن کمی در جهت تهیه این محصولات تحقیق نمایید و از برندی که کالای خود را تهیه می کنید به خوبی مطمئن شوید. همچنین توجه کنید که این دسته از ماسک ها را اگر پوستی خشک، چرب و ... دارید بر اساس آن انتخاب نمایید. یکی از این برندها،

بوده که مزایا و کاربردهای متعددی دارد.

در این صورت از بروز آسیب های جدی جلوگیری خواهید نمود و هیچ عارضه ای شما را تهدید نخواهد کرد. توجه کنید که روش استفاده صحیح هر ماسکی در آن قید شده است اگر بیشتر از آن و یا خلاف توضیحات اقدامی نمایید ممکن است آسیب های مختلفی برای شما به وجود بیاید.

محصولات صورت برند تالگو

در این مقاله سعی شد به طور کامل به بررسی ماسک زیر چشم برای سیاهی به همراه روش تهیه و استفاده صحیح آن پرداخته شود. شما می دانید که چه محصولی برای زیر چشم شما موثر است. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است محصولات صورت را در جهت سلامتی و رفع مشکلات پوستی شما به خوبی ارائه داده و سبب رضایت خاطر کاملی برایتان بشود. در نظر داشته باشید که این برند علاوه بر فروش محصولات برند تالگو مانند کرم دور چشم تالگو و ... ، دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با مدرک بین المللی پاکسازی پوست تالگو فرانسه را نیز ارائه می دهند. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs