ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

طرز تهیه چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه

05 بهمن ، 1401
موسسه تالگو پاریس

آشنایی با طرز تهیه چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه به شما کمک می کند تا به درستی برای سلامت و زیبایی پوست خود وقت بگذارید. این روزها داشتن مشغله های بسیار سبب شده تا افراد کمتر به پوست خود رسیدگی کنند اما مسئله مهم این است که پوست شما از مهم ترین مواردی است که باید توجه ویژه ای به سلامت آن داشته باشید.

در واقع علاوه بر عملکرد های زیبایی و البته درمانی که برای صورت و بدن خود لحاظ می کنید باید با چند مدل ماسک به خوبی آشنایی داشته باشید تا مانع از چروک پوست، ایجاد خطوط عمیق، پیری زود رس و ... شوید.به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا با استفاده از این ماسک ها جوانسازی پوست خود را تامین نموده و زیبایی بیشتری بدست آورید.

تهیه ماسک ضد چروکتهیه ماسک ضد چروک

ماسک ضد چروک فوق قوی

قبل از آن که با طرز تهیه انواع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه آشنا شوید باید کمی از ماهیت این ماسک ها دانسته و بدانید که چه مواردی می تواند سبب جلوگیری از چین و چروک ها برای شما شود. این که در یک زمان سریع بتوانید ماسک خانگی برای خود آماده کنید که مواد تشکیل دهنده آن در منزل شما یافت می شود به مراتب سبب آرامش و اعتماد بنفس بهتری برایتان خواهد بود.

به طور کلی ماسک ضد چروک و لیفت صورت یکی از مهم ترین مواردی است که به شما کمک می کند علاوه بر هیدراته نمودن پوست خود زیبایی بیشتری بدست آورده و از پیری زود رس به خوبی جلوگیری کنید. علاوه بر آن شما هزینه کمتری به نسبت ماسک های حاضر در بازار پرداخت نموده اید.

البته لازم است قبل از آن که با ماسک های مختلف آشنا شوید نوع پوست خود را بشناسید و قبل از استفاده کافی است کمی از محصول را بر روی پوست بازو خود تست کنید تا دچار حساسیت نشوید. اگر مشکلی نبود می توانید از آن برای صورت خود استفاده کنید. توجه کنید که اگر پوست خشک، چرب و یا حساسی دارید مواد غذایی که برای این مدل از پوست مناسب نیست نباید در ماسک های خانگی شما قرار گیرد. 

چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه

حال که می دانید استفاده از ماسک ضد چروک فوق قوی می تواند چه تاثیری در سلامت پوست شما داشته باشد باید به بررسی چند مورد از این ماسک های خانگی بپردازید. در ذیل به معرفی تعدادی از این موارد پرداخته شده است که به شما کمک می کند در زمان کوتاه به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید. این موارد عبارتند از:

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ماسک برای چروک دور چشم

راه های رفع چین و چروک دور چشم

ماسک سفیده تخم مرغ به همراه روغن درخت چای و عسل

سفیده تخم مرغ خود به تنهایی برای رفع چین و چروک ها بسیار موثر است. حال اگر ان را با کمی عسل و 4 قطره روغن درخت چای مخلوط نمایید می توانید در برابر آکنه و جوش نیز در کنار بهره مندی از خواص ضد چروک آن به خوبی بهره مند شوید. برای دستیابی به نتیجه موثر این ماسک باید به مرور زمان از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه شامل حالتان بشود.

ماسک ضد چروک و لیفت صورت شیر، آبلیمو و روغن زیتون

گاهی ممکن است از برخی افراد بشنوید که صورت خود را با شیر شستشو می دهند و از پوستی بدون چروک بهره مند هستند. درست است. کافی است شما هم از این پاک کننده قوی پوست به خوبی استفاده کنید تا نتیجه موثری دریافت نمایید. می توانید نصف پیمانه شیر را با 1 قاشق چای خوری آبلیمو به همراه 4 قاشق غذا خوری روغن زیتون مخلوط نموده و 20 دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید در نهایت با آب ولرم پوست خود را شستشو داده و از لطافت کاملی بهره مند شوید.

انواع ماسک ضد چروکانواع ماسک ضد چروک

ماسک ضد چروک فوق قوی روغن نارگیل

اگر به دنبال آشنایی با طرز تهیه چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه هستید به شما پیشنهاد می کنیم از روغن نارگیل غافل نشوید. کافی است در یک کاسه کمی روغن نارگیل و دانه انار را با هم مخلوط کرده و بر روی صورت خود قرار دهید. پس از یک ساعت آن را با آب گرم شستشو داده و به خوبی تغییرات ضد چروک بودن آن را مشاهده نمایید. البته که لازم است هر روز از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

ماسک ضد چروک گلیسیرین

یکی دیگر ماسک هایی که برای شما می تواند اثر بخشی مناسبی داشته باشد گلیسیرین است. در واقع اگر می خواهید از بهترین روغن برای از بین بردن چین و چروک صورت خود بهره مند شوید کافی است روزانه 2 عدد کپسول ویتامین E را با یک قاشق چای خوری روغن گلیسیرین ترکیب نموده و بر روی صورت خود بمالید. در نهایت پس از 30 دقیقه آن را شسته و با یک دستمال نرم به آرامی خشک نمایید. به مرور زمان متوجه تغییرات شگرف آن خواهید شد.

ماسک فوری ضد چروک قوی زیره

در همین بین که به دنبال طرز تهیه چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه هستید کافی است به ماسک هایی که خاصیت اثر بخشی سریعی دارند نیز بیشتر توجه کنید. زیره می تواند نیاز شما را به خوبی پاسخ دهد. کافی است روغن مناسبی همچون؛ زیتون، بادام شیرین و ... را با مقداری زیره مخلوط کرده و بر روی پوست صورت خود بمالید. در نهایت پس از 30 دقیقه آن را شسته و نتیجه اش را مشاهده نمایید. 

ماسک ضد چروک آلوئه ورا

اگر بخواهیم یکی دیگر از ماسک های ویژه ای که برای صورت شما بسیار موثر است را معرفی کنیم باید به خواص عالی آلوئه ورا توجه نماییم. این ماسک که با خاصیت جوانسازی برای رفع چین و چروک ها همراه است توانسته افراد بسیار زیادی را راضی نگه دارد.

برای استفاده از این ماسک کافی است ژل را از داخل گیاه جدا کرده  و بر روی پوست خود قرار دهید. 15 دقیقه صبر کرده و صورت خود را به آرامی شستشو دهید. در نهایت با یک حوله نرم خشک کرده و از یک کرم آبرسان استفاده کنید.

ماسک های ضد چروک آب برنج، قهوه، زردچوبه، خیار

علاوه بر تمام ماسک هایی که در این قسمت با آن آشنا شدید برخی از محصولات به تنهایی نیز می توانند خاصیت ضد چروکی قوی برای شما داشته باشند. برای مثال کافی است آب برنج را 30 دقیقه بر صورت خود مالیده و پس از آن شاهد تغییرات و روشن شدن پوست خود علاوه بر رفع چروک های آن بشوید. از طرف دیگر قهوه، خیار، زردچوبه و ... هر کدام به تنهایی نیز می توانند برای شما بسیار موثر واقع شده و اثر بخشی کاملی داشته باشند.

تهیه ماسک ضد چروک در خانهتهیه ماسک ضد چروک در خانه

نکته مهم در تهیه ماسک ضد چروک فوق قوی

لازم است علاوه بر این که اکنون با طرز تهیه چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه آشنا شوید از محصولات مراقبتی پوست نیز به خوبی استفاده کنید تا اثر گذاری ماسک شما به عینه بیشتر شود. در نظر داشته باشید که داشتن یک روتین مراقبتی پوستی برای شما می تواند مقدار بسیار زیادی مانع از بروز چین و چروک ها شده و در نهایت سبب جوانسازی پوستتان نیز بشود.

در نظر داشته باشید که محصولات جانبی پوست خود را حتما از یک برند معتبر تهیه نمایید تا بهترین نتیجه را کسب کنید. مجموعه تالگو مفتخر است با ارائه مشاوره های لازم توسط کارشناسان ما بهترین نتیجه را در اختیار شما عزیزان قرار داده و سبب رضایت خاطر کاملی برایتان بشود.

محصولات مراقبت ضد چروک برند تالگو

در این مقاله سعی شد به معرفی طرز تهیه چند نوع ماسک ضد چروک فوق قوی در خانه پرداخته شود. اکنون شما با چند مورد مهم آن آشنایی دارید که می تواند برایتان موثر واقع شود. همانطور که دانستید در کنار این ماسک ها نیاز است محصولات جانبی نیز استفاده کنید.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است این محصولات را با افتخار به شما عزیزان ارائه داده و هم گام با شما برای سلامتی پوستتان قدم بردارد. البته لازم است بدانید که این مجموعه علاوه بر فروش محصولات برند تالگو، دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست را برگزار کرده و در انتها دیپلم بین المللی تالگو فرانسه را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs