ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

فیشیال صورت؛ پاکسازی پوست در بهترین مرکز فیشیال پاسداران

انسان‌ها ذاتا زیباپسند هستند و به صورت طبیعی، زیبایی صورت و مو را دوست دارند. در مقابل، جوش، لک، پیری و چین‌وچروک، حس پیری و پژمردگی به انسان می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای جوان‌سازی و درمان پوست خود، از روش‌هایی مثل فیشیال صورت استقبال می‌کنند. تالگو پاریس بهترین مرکز فیشیال صورت در پاسداران است که با استفاده از بهترین محصولات این خدمت را به مشتریان ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص فیشیال پوست، مراحل و هزینه‌های آن اطلاعاتی به شما ارائه دهیم.

فیشیال صورت و تفاوت آن با پاکسازی پوست

فیشیال (به انگلیسی Facial) که گاهی به اشتباه فشیال صورت نیز خوانده می‌شود، یکی از بهترین روش‌های درمان پوستی است و با پاکسازی پوست ارتباط نزدیکی دارد؛ هرچند یکسان نیستند و تفاوت‌هایی اساسی دارند. در روش فیشیال صورت با استفاده از کرم‌ها، ماساژ و اقداماتی دیگر، پوست صورت تمیز، درخشان و سرزنده می‌شود. این روش، درمانی چندمرحله‌ای است که چندین روش مراقبت پوستی را در یک درمان ادغام می‌کند. فیشیال پوست شاید ساده به نظر برسد؛ اما اگر با بهترین محصولات و توسط متخصصین باتجربه انجام شود، نتیجه فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

شاید بسیاری از افراد فیشیال صورت را با پاکسازی یکسان بدانند؛ در حالی که پاکسازی صورت فقط یکی از مراحل فیشیال پوست است. البته خیلی از مواقع، بر اساس شرایط پوست یا خواسته افراد ممکن است تنها پاکسازی هم برایشان مناسب باشد.

فیشیال یعنی چی

پاکسازی پوست

فیشیال و پاکسازی در نحوه انجام، مواد مورد استفاده، بازه تکرار درمان و مدت زمان لازم برای دریافت نتیجه مطلوب با هم تفاوت دارند. پاکسازی فقط به قرار دادن ماسک بر روی صورت محدود می‌شود؛ در حالیکه در فیشیال پوست علاوه بر ماسک، از ماساژ و سایر روش‌های درمانی نیز استفاده می‌کنیم. به همین دلیل هزینه فیشیال صورت از هزینه پاکسازی بیشتر است. همچنین فشیال بهتر است هر 1 یا 2 ماه یکبار انجام شود؛ در حالیکه پاکسازی تاثیر کوتاه‌مدتی دارد و باید ماهی 2 بار انجام شود. بعلاوه، انجام پاکسازی صورت در زمان کمتری قابل انجام است. در حالی که انجام فیشیال حداقل 2 ساعت زمان می‌برد.

در نهایت به دلیل وجود ماساژ در روش فشیال صورت، این روش نوعی درمان محسوب می‌شود و به گردش سریع‌تر خون در رگ‌های صورت کمک می‌کند. در حالیکه پاکسازی صرفا به تخلیه آلودگی‌های پوست صورت محدود خواهد بود.

هزینه فیشیال صورت 1402

قیمت فیشیال صورت در سال 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع هزینه این خدمات بر اساس اینکه به چه مرکزی مراجعه می‌کنید، متفاوت خواهد بود. میزان مهارت و تخصص اسکین‌کر، کیفیت مواد استفاده‌شده، نوع دستگاه، نوع فیشیال و البته میزان آسیب پوست شما، همگی از مواردی هستند که می‌توانند بر روی هزینه فیشیال پوست تاثیر بگذارند. به همین دلیل نمی‌توان عدد مشخصی ارائه داد. اما برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی و اطلاع از هزینه فیشیال در بهترین مرکز فیشیال صورت پاسداران می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

انواع فیشیال صورت در تالگو پاریس

روش های فیشیال صورت بر اساس نوع پوست، نوع مواد و نحوه انجام آن متغیر است و به چند دسته تقسیم می‌شود. در ادامه برخی از مهم‌ترین انواع فیشیال پوست را معرفی خواهیم کرد که در مرکز مراقبت‌های پوستی تالگو انجام می‌شود:

فیشیال کلاسیک صورت

فیشیال کلاسیک پوست از مرسوم‌ترین و رایج‌ترین انواع فیشیال صورت است. فیشیال کلاسیک با پاکسازی پوست و لایه‌برداری آن، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و به عنوان ماسک مغذی صورت عمل می‌کند. اگر پوستی عادی یا خشک دارید، پیشنهاد می‌کنیم این نوع فشیال پوست را تجربه کنید. شما می‌توانید برای انجام فیشیال پوست در پاسداران، در هر فصلی از سال به کلینیک زیبایی تالگوپاریس مراجعه کنید.

فیشیال آروماتراپی صورت

آروما به معنی معطر و آروماتراپی نیز یکی از روش های فیشیال صورت است که با استفاده از روغن‌های معطر انجام می‌شود. به همین دلیل فیشیال پوست به رایحه درمانی نیز شهرت دارد. این نوع فیشیال برای پوست‌های عادی و خشک مناسب بوده و با خاصیت آرامش‌بخشی خود، استرس شما را کاهش می‌دهد.

فیشیال ضدپیری صورت

فیشیال ضدپیری، با استفاده از محصولات خاص پوستی، از ایجاد چین‌وچروک پوست جلوگیری شده و روند پیری پوست به تعویق خواهد افتاد. به همین دلیل به خانم‌های بالای 30 سال توصیه می‌شود به صورت دوره‌ای برای انجام این نوع فیشیال مراجعه کنند. البته فیشیال ضدپیری پوست فقط محدود به این گروه سنی نیست و طیف گسترده‌ای از افراد با انواع پوست چرب یا حساس نیز می‌توانند از این روش استفاده کنند. 

فیشیال پوست

فیشال آروماتراپی صورت

مراحل فیشیال در بهترین مرکز فیشیال صورت پاسداران

همان‌طور که گفتیم، بسته به نوع پوست و مشکلات آن از مواد مختلفی برای درمان پوستی به روش فیشیال استفاده می‌شود؛ اما روش فیشیال پوست در همه انواع آن یکسان است. این درمان در چند مرحله و به ترتیب زیر انجام می‌شود.

1) شستشوی صورت

در مرحله اول، ابتدا باید پوست صورت به خوبی شسته شده و از هرگونه آلودگی، پاکسازی شود. مانند پوست صورت، شوینده‌ها نیز انواع مختلفی دارند و باید متناسب با پوست شما انتخاب شوند. برای مثال ژل شستشوی صورت به درمان آکنه و حفظ رطوبت پوست کمک کرده و با لایه برداری باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. شوینده‌های کرمی، مواد روغنی و فوم شستشوی صورت نیز انواع دیگر شوینده را تشکیل می‌دهند. برای استفاده از شوینده نیز باید آن را با آب ترکیب کرده و به صورت کف استفاده کنیم. البته برخی از انواع شوینده نیز به صورت گرم استفاده می‌شوند که برای این کار، باید داخل هات کابین گرم شوند.

2) پاکسازی پوست

در مرحله بعدی فیشیال صورت ، باید پوست را با انواع تونر، تونیک یا لوسیون پاکسازی کرد. این مواد باید با توجه به نوع پوست شما انتخاب شوند. برای مثال لوسیون‌ها محصولاتی هستند که آلودگی را از عمق پوست بیرون می‌کشند. تونرها نیز ph پوست را تنظیم کرده و با خنثی کردن حالت اسیدی یا بازی آن، باعث تخلیه چربی‌های اضافی از زیر پوست می‌شوند. این مواد با بستن منافذ پوست، از به‌وجودآمدن موهای زیرپوستی و آکنه جلوگیری کرده و پوست را برای لایه برداری آماده می‌کنند. تونیک هم ژل، کرم یا مایعی است که ترکیبات مختلفی دارد و می‌تواند پوست را مرطوب نگه داشته و مواد مغذی آن را فراهم کند.

3) لایه برداری

یکی از مهم‌ترین مراحل فیشیال صورت ، برداشتن لایه شاخی پوست است. این کار به دو صورت فیزیکی یا شیمیایی انجام می‌شود. در لایه‌برداری فیزیکی، با استفاده از موادی مثل انواع اسکراب، سطح پوست را ماساژ می‌دهیم تا سلول‌های مرده به شکل سایشی از روی پوست کنده شوند. در حالی که در لایه‌برداری شیمیایی، به کمک مواد شیمیایی مانند لایه‌بردارها، پیوند سلول‌های مرده پوست از بین رفته و از سطح پوست صورت جدا می‌شوند.

لایه برداری پوست باید با احتیاط و توسط متخصص ماهر انجام شود؛ چرا که احتمال ایجاد آسیب و زخم شدن پوست وجود دارد. برخی از مهم‌ترین خواص لایه برداری عبارتند از:

  • جذب بهتر کرم و سایر محصولات بهداشتی با از بین بردن سلول‌های مرده پوست
  • پیشگیری از انسداد منافذ پوستی و کاهش آکنه‌ها و جوش‌ها با لایه‌برداری منظم
  • جوان‌سازی، درخشندگی و روشن شدن پوست با افزایش سطح تولید کلاژن در درازمدت

بهترین کلینیک فیشیال صورت پاسداران

عکسی از نحوه انجام فیشیال صورت

4) تخلیه جوش

مرحله بعدی فیشیال پوست، استخراج جوش‌های سرسفید (یا میلیا) و سرسیاه (یا کمدون) است. در این مرحله، ابتدا باید پوست را به‌وسیلۀ دستگاه بخور مرطوب کرد تا منافذ آن باز شده و برای تخلیه آماده شود. این کار با کمک ابزارهای فلزی استریل‌شده انجام می‌شود. با تخلیه هر جوش، ممکن است کمی درد احساس کنید. همچنین پس از تخلیه، رنگ و ظاهر پوست کمی ناهماهنگ به نظر می‌رسد که کاملا عادی است.

5) ماساژ صورت

ماساژ صورت، پنجمین مرحله از فیشیال صورت است که با استفاده از انواع کرم لیفت و آبرسان انجام می‌شود. فیشیال کار (یا اسکین کِر) باید این کار را به آرامی انجام دهد و حتما از دستکش بهداشتی استفاده کند تا باکتری‌های جدید وارد پوست نشود. ماساژ صورت، موجب بهبود گردش خون در زیر پوست شده و میزان تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. این کار با آب رسانی عمقی پوست، شادابی بیشتری را برای صورت شما به ارمغان می‌آورد.

6) ماسک گذاری

آخرین مرحله از مراحل فیشیال پوست، قرار دادن ماسک بر روی صورت است. اسکین کر، نوع ماسک را با توجه به نوع پوست شما و وضعیت سلامتی آن انتخاب می‌کند. در این مرحله باید چشم‌هایتان را ببندید و در آرامش کامل قرار بگیرید تا به پوست ارزشمند خود، استراحت بدهید.

پس از اتمام فیشیال صورت، استفاده از ضدآفتاب و آبرسان را فراموش نکنید. اگرچه طول این روش درمان پوستی بیشتر از 2 ساعت نیست، اما سلامتی و شادابی پوست شما را تا دو ماه تامین می‌کند.

فواید فیشیال صورت در تالگو

اولین فایده فیشیال صورت، احساس سبکی و راحتی است که در همان جلسه اول دریافت می‌کنید؛ اما با انجام مداوم این درمان، پوستی روشن، تمیز، شاداب و درخشان را به صورت خود هدیه خواهید داد.

با انجام چند ماه فیشیال تخصصی صورت هرگونه جوش یا آکنه‌ای که روی پوستتان وجود داشته باشد، برطرف خواهد شد. پیشگیری از ایجاد چین‌وچروک نیز مزیت دیگر این روش درمان پوستی است. با هر بار انجام فشیال، تنش‌های پوستی خود را آرام کرده و به رفع خستگی و استرس خود کمک خواهید کرد. بهبود گردش خون، سم‌زدایی پوستی، رفع تیرگی دور چشم و سفید شدن پوست صورت نیز از دیگر فواید فیشیال صورت است. جلوگیری از افتادگی و پیری و جوانسازی پوست نیز مهم‌ترین تاثیری است که این نوع پاکسازی برایتان به ارمغان خواهد رفت.

با مراجعه به مرکز تالگوپاریس و دریافت خدمات فیشیال صورت پاسداران از اسکین‌کرهای متخصص و مجرب، پوستی شفاف را به خود هدیه دهید و از سلامتی پوست صورت خود مراقبت کنید.

فیشیال صورت عوارض دارد؟

خوشبختانه تاکنون عوارض خاصی برای فیشیال پوست گزارش نشده و این روش درمان پوستی، خطرناک محسوب نمی‌شود. البته مانند هر درمان دیگری، فشیال صورت نیز عوارض موقتی دارد که در صورت انجام مراقبت‌های لازم، در کوتاه‌ترین زمان محو خواهند شد. برای مثال ممکن است پوست حساسی داشته باشید که به سرعت تحریک شده و به رنگ قرمز درمی‌آید. در این صورت توصیه می‌کنیم به مراکز درمانی بهداشتی معتبر نظیر مرکز تالگو مراجعه کنید که بهترین مرکز فیشال پوست در پاسداران است. در ضمن حتما وضعیت پوستی خود را به فیشیال‌کار مربوطه اطلاع دهید.

همچنین اگر برای لایه‌برداری از وسایل آلوده و غیراستریل استفاده شود، پوستتان دچار برون‌ریزی شده و جوش خواهد زد. عدم استفاده از دستکش نیز ممکن است عفونت را به پوست شما وارد کند. در نهایت اگر اسکین‌کر شما از تجربه و مهارت کافی برخوردار نباشد یا از مواد باکیفیت استفاده نکند، می‌تواند باعث ایجاد زخم یا خشکی و خارش پوست شما شود.

اگرچه هر کدام از موارد فوق می‌تواند به‌تنهایی آزاردهنده باشد، اما کارشناسان خدمات فیشیال صورت پاسداران یعنی تالگوپاریس با تجربه و مهارت خود، شدت این عوارض را به حداقل خواهند رساند.

مراقبت های پس از فیشیال صورت

بعد از انجام فیشیال صورت در مرکز تالگو لازم است اقدامات زیر را انجام دهید تا از پوست خود مراقبت کنید:

  1. تا چند روز آرایش نکنید؛ پوست شما به استراحت نیاز دارد.
  2. در صورت برون‌ریزی و جوش‌زدن پوست، از دست زدن به جوش‌ها خودداری کنید.
  3. حداقل تا یک هفته لایه‌برداری نکنید. لایه‌برداری بیش از حد به پوست آسیب می‌زند.
  4. حداقل تا دو روز از انجام ورزش‌های سنگین که باعث تعریق پوست می‌شوند، پرهیز کنید.
  5. اصلاح، وکس یا لیزر صورت حداقل تا یک هفته پس از فشیال توصیه نمی‌شود.
  6. تا جای ممکن در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. در صورت اجبار، حتما از ضدآفتاب استفاده کنید.
  7. پوست خود را با ملایمت بشویید.
  8. از مصرف داروها و کرم‌های ضدآکنه خودداری کنید.
  9. تا یک هفته صورت خود را ماساژ ندهید و هرگونه تماسی با پوست خود را با ملایمت انجام دهید.

دقت کنید که انجام اقدامات فوق، باعث عدم نیاز به فیشیال در آینده نمی‌شود؛ بلکه لازم است هر دو ماه یک بار برای انجام مجدد فشیال صورت به مرکز تالگو مراجعه کنید.

فیشیال تخصصی

عکس یکی از مراحل فیشال صورت

موسسه تالگو، بهترین کلینیک فیشیال صورت پاسداران

بهترین کلینیک فیشیال صورت باید از بهترین مواد و ماسک‌های باکیفیت استفاده کند. همچنین باید در جدیدترین و ایمن‌ترین متدهای درمان پوستی تجربه داشته باشد و مهارت متخصصین خود را تایید کند. استفاده از دستگاه‌های اختصاصی و دسترسی راحت و آسان نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که بهترین مرکز فیشیال پوست را مشخص می‌کند.

موسسه تالگوپاریس با تربیت اسکین‌کرهای متخصص و ماهر، دانش خود را در زمینه ارائه خدمات زیبایی اثبات کرده و با واردات مواد بهداشتی باکیفیت از معروف‌ترین برندهای اروپایی، سلامتی مشتریان خود را تضمین می‌کند. اگر شما هم به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهید، برای دریافت خدمات فیشیال صورت در شرق تهران با کارشناسان تالگوپاریس تماس بگیرید.

همچنین درصورتی‌که در محدوده شرق تهران به دنبال مرکزی برای فیشیال صورت در پاسداران هستید، موسسه تالگو پاریس را به شما پیشنهاد می کنیم؛ دسترسی آسان به این مرکز از طریق تاکسی و مترو، مزیت دیگری است که باید هنگام انتخاب بهترین مرکز فیشیال صورت در نظر بگیرید.

سوالات متداول با فیشیال صورت

بله، فیشیال صورت برای هر پوستی مناسب است. شما می‌توانید با توجه به نیازهای پوستی خود، انواع مختلفی از فیشیال صورت را انتخاب کنید.

تعداد دفعات انجام فیشیال صورت به وضعیت پوستی شما بستگی دارد. به طور کلی، یک بار در ماه می‌توانید فیشیال صورت را انجام دهید، اما در صورت نیاز می‌توانید این فرآیند را بیشتر تکرار کنید.

چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs