ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

مراقبت از پوست های حساس و واکنش دار

خدمات پوست حساس (واکنشی)

کم نیستند افرادی که پوست حساس دارند. بر اساس آماری که از سوی آکادمی پوست آمریکا منتشر شده، تقریبا نیمی از بیمارانی که به متخصصان پوست و مو مراجعه می‌کنند، دارای پوستی حساس هستند. پوست حساس باعث می‌شود که فرد دچار خارش، خشکی پوست، جوش ‌های قرمز، آکنه و امراض پوستی واگیردار شود.
حساس شدن پوست می ‌تواند ناشی از دلایل مختلفی باشد. استفاده از محصولات پاک‌ کننده حاوی لوریل سدیم، استفاده بیش از حد از صابون ‌های قوی، وجود ترکیبات محرک در محصولات مراقبت از پوست مانند اسید سالیسیلیک، تمیز نکردن پوست از آلودگی‌ها و باکتری ‌ها یا سلول ‌های مرده، استفاده از محصولاتی نظیر موم عسل، پترولاتیوم، لانولین و روغن ‌های اسنشیال از جمله این دلایل هستند. در صورت بی توجهی به این موارد و استفاده دراز مدت از اینگونه محصولات محرک، پوست فرد دچار اگزما، پسوریازیس، خشک ‌شدگی و پیری زودرس شده و همچنین دیگر علائم مربوط به حساسیت‌ های پوستی بروز پیدا می ‌کنند. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که استفاده طولانی ‌مدت از بعضی مواد آرایشی که دارای محرک‌ هایی قوی هستند، آسیب‌ هایی را به سلول‌ های پوستی خواهد رساند و هر چقدر این روند مصرف طولانی‌تر شود، جبران آسیب‌های وارده نیز دشوارتر خواهد شد. پوست ‌های حساس نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ای دارند و فرآیند درمان پوست حساس به میزان مراقبت و محصولاتی که استفاده می ‌شود وابسته است. در ادامه محصولاتی را خدمت شما معرفی خواهیم کرد که با هدف پوست ‌های حساس توسط شرکت تالگو پاریس تولید شده‌ اند. این دسته از محصولات با برچسب Cold Cream Marine شناخته می شوند.

ماسک صورت برای پوست حساسماسک صورت برای پوست حساس 

مشکلات پوست های حساس و واکنش دار

مشخصات پوست حساس می توان به سرخی و سوزش های خفیف، کشیدگی پوست مشکلات روزمره پوست حساس می باشد پوست حساس و واکنش دار را نمی توان یک نوع و گونه پوستی دانست بلکه حساس بودن بیشتر به منزله یک وضعیت موقتی یا دائم برای پوست دانست که مشخصات آن واکنش های قابل مشاهده و متمرکز از نوع واکنش های التهابی است.
دلایل: وضعیت و درجه حساسیت برای هر فرد متفات است همه انواع پوست ممکن است به پوست حساس تبدیل شود. پوست های حساس امروزه موضوع تحقیقات بسیار گسترده هستند و معلوم شده است که این مشکل دلیل بسیار متفاوتی دارد. به نظر می رسد که این مسأله نتیجه مواج شدن پوست با صدمات و لطمات خارجی گوناگون می باشد.
جلسات درمانی: 12-6 جلسه یکبار در هفته 
جلسات نگهدارنده: ماهی یک بار
آفتاب: تابش های ماوراءبنفش، باد، سرما ... و محصولات نامناسب برای مراقبت از پوست از عواملی هستند که می توانند مقاوم ترین پوست را نیز آسیب پذیر نمایند.
هر چه پوست حساس تر باشند، آستانه تحمل آن پایین تر می آید.

مراقبت و مداوا از پوست حساس و واکنس دار

چگونه باید پوست های حساس را مراقبت و مداوا کرد باید در دو محور اقدام کرد:

1. پیشگیری

  • حفاظت از پوست در برابر صدمات خارجی
  • محدود کردن نفوذ عوامل التهاب آوردن سطح پوست
  • حفاظت از پوست در برابر تابش ماورا بنفش
  • استفاده از محصولات فاقد انرژی زا

2. تصحیح 

  • بازسازی کارکرد لایه شاخی پوست
  • تقویت سلول ها
  • بالا بردن آستانه تحمل پوست

معرفی محصولات مراقبت از پوست حساس و واکنش دار 

محصولات مراقبت پوستی تالگو برای حل این مشکل ابتدا یک کرم ماسک غنی مانند کرم ماسک مغذی برای محافظت و ترمیم و آرامش بخشی به پوست های آسیب پذیر پیشنهاد می دهد که سرشار از اسید های چرب اساسی مانند امگا 3، امگا 6 و روغن ها و موم ها و کره های گیاهی مغذی می باشد. بنابراین این محصول باعث آبرسانی و تغذیه رسانی عمیق پوست می شود.

کرم Cold Cream Marine برای پوست حساسکرم Cold Cream Marine برای پوست حساس 

عصاره Multi-Soothing نیز مختص افرادی است که دارای پوستی حساس هستند. این عصاره حاوی غلظت بالایی از لیپوپتید های (lipopetides) نرم‌ کننده و ابداعات جدید عصبی-آرایشی است که آزاد سازی بیش از حد پیام‌ رسان ‌های استرس را تعدیل می ‌کنند و آستانه تحمل پوست را بالا می ‌برند. توصیه می شود که به مدت 7 روز، نیم دوز از این عصاره، هر صبح و شب روی صورت و گردن اعمال شود.

سرم مغذی پوست حساس تالگوسرم مغذی پوست حساس تالگو 

آخرین و مهم ترین محصولی که تالگو برای مقابله با سرما و خشکی هوا در این فصل پیشنهاد می دهد کرم آرامش بخش و مغذی می باشد. استفاده از این محصولات مغذی که دوست و همراه شما در برابر سرما و خشکی هوای زمستان هستند، باعث تقویت روند مراقبت پوست شما و مبارزه با تاثیرات منفی هوای ماه های سرد سال بر پوست می شوند. شی باتر، امگا 3، امگا 6، برای پوست شما عناصر اساسی را فراهم می کنند. در نتیجه به شما این اطمینان را می دهیم که با استفاده از این محصولات، پوستی نرم، انعطاف پذیر و بدون خشکی و کشیدگی خواهید داشت

کرم آرامش بخش و مغذی تالگو
کرم Nutri-Soothing rich تالگو

کرم Nutri-Soothing برای پوست ‌های خشکی تولید شده که احساس سوزش، دمای بالا و قرمزی در خود دارند. این اولین محصولی است که غنی از کرم خنک دریایی (Cold Cream Marine) شده تا برای 24 ساعت پوست‌ های خشک و حساس را نرم کرده و به حالت طبیعی باز گرداند. این کرم نوع دیگری نیز دارد که با نام Nutri-Soothing rich شناخته می ‌شود و نسبت به مورد قبلی کمی قوی ‌تر است و معمولا برای پوست ‌های خیلی خشک تجویز می‌ شود. توصیه می‌ شود که این محصول در کل سال هر صبح و شب، بعد از پاکسازی پوست، روی صورت و گردن اعمال شود. البته برای پوست ‌های معمولی نیز می ‌توان آن را توصیه کرد اما فقط در شرایطی که وضعیت آب ‌و هوایی بسیار نامساعد و شدید باشد.

چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs