ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

پاکسازی پوست به روش تالگو

دوره های آموزش پاکسازی پوست، خرید بهترین برند محصولات پاکسازی پوست تالگو و انجام کلیه خدمات پاکسازی پوست صورت در آموزشگاه تالگو  

پاکسازی پوست به روش تالگوپاکسازی پوست تالگو پاریس 

آموزش پاکسازی تخصصی پوست در آموزشگاه تالگو پاریس با مدرک معتبر از تالگو فرانسه و سازمان فنی حرفه ای کشور به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر استفاده شخصی، کسب درآمدی از این راه داشته باشید. آموزشگاه تالگو علاوه بر دوره های آموزشی پاکسازی پوست، به مراجعه کنندگان خدمات پاکسازی پوست را ارئه می دهد و علاقمندان می توانند پس از استفاده از خدمات، از محصولات ما نیز تهیه نمایند.

تالگو پاریس با فروش محصولات پاکسازی پوست سعی دارد که روند مراقبت از پوست را برای خریداران آسان کنند. بهترین محصولات دریایی و ارگانیک پاکسازی پوست با بیشترین تاثیر را از تالگو خریداری نمایید.از آنجایی که اهمیت پاکسازی پوست بسیار زیاد است، تصمیم گرفتیم در این مطلب قدم به قدم آموزش پاکسازی صورت، پاکسازی پوست بدن با تالگو پاریس و همچنین معرفی بهترین محصولات پاکسازی پوست با شما عزیزان همراه باشیم:

در انجام پاکسازی پوست صورت چه اتفاقی رخ می دهد!

پاکسازی پوست به منظور لایه برداری و تخلیه ی جوش ها و دانه های سرسیاه یا سرسفید بدون التهاب است که به آن تخلیه کومدون ها نیز گفته می شود. پاکسازی می تواند به بهترین روش مکانیکی یا با محصولات تاثیر گذار انجام گیرد که این متد کمک بسیار زیادی در مراقبت های حرفه ای زیبایی پوست می تواند داشته باشد. البته امروزه با وجود محصولات پاکسازی پوست تالگو فرانسه و استفاده از دوره های آموزشی تخصصی بین المللی پاکسازی پوست به روش تالگو نیاز به استفاده از روش های مکانیکی و دستگاه کمتر شده است، چون این کار بدون تهاجم و حداقل آسیب به بهترین روش کار پاکسازی عمیق روی پوست انجام می گیرد.

با توجه به اینکه پوست شما از چه نوعی باشد در هر صورت پاکسازی پوست باید حداقل ماهی یکبار روی صورت انجام پذیرد. تا علاوه بر تمیز کردن منافذ پوست صورت، لایه ی شاخی و مرده که بر اثر نشستن آلودگی ها روی صورت قرار گرفته را بزداید و شادابی و سلامت طبیعی پوست بازیابی شود. پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه ها یا پاکسازی پوست عروس خانم ها قبل از مراسم در لایه برداری و رفع لایه شاخی پوست خلاصه می شود.

اما در پاکسازی به روش تالگو می تواند به همراه کرم ماسک های آبرسان، کرم پاکسازی صورت، اکسیژن رسان و مغذی همراه باشد که کمک بسیار زیادی در زیبا جلوه دادن پوست میتواند داشته باشد. پاکسازی تخصصی صورت در منزل نیز می تواند به وسیله ی محصولات مربوطه آن مانند جلبک دریایی تالگو به راحتی انجام گیرد تا پوست آمادگی لازم برای دریافت پاکسازی کامل پوست و محصولات تخصصی تر همانند محصولات ضد پیری (کلاژن، هیالورونیک، سیلیسیوم و اکسپشنال) را داشته باشد.

شناخت پوست نکته ای بسیار مهم!

پوست وسیع ترین عضو زنده بدن، در حقیقت یکی از پیچیده ترین، جالب ترین و پرکارترین اعضا نیز به شمار می آید:

  • بدن را در مقابل آسیب های مکانیکی، حرارت و تابش شدید نور محافظت می کند(سیستم دفاع مکانیکی)
  • جلوگیری از نفوذ مواد شیمیایی و ورود میکروب ها و میکروارگانیسم ها به بدن (سیستم دفاع ایمونولوژیکی)
  • نشان دادن نژاد هر فرد (سیاه پوست، سفید پوست و...)
  • مانع از تبخیر شدن آب، تنظیم حرارت بدن و سدی در برابر از دست دادن دمای داخلی بدن می شود

برای مراقبت از این عضو ارزشمند با توجه به نوع پوست که از چه نوعی باشد چرب، خشک یا معمولی باید در زمان های مختلف پاکسازی به صورت مرتب انجام شود.
مراحل پاکسازی پوست خشک و آموزش پاکسازی پوست چرب باید با دقت و توجه بیشتری نسبت به پاکسازی پوست نرمال صورت گیرد زیرا از حساسیت بیشتری برخوردارند، پس توجه داشته باشید زمانی که قصد پاکسازی پوست صورت در منزل را داشتید حتما آگاهی لازم را در رابطه با موادی که استفاده می کنید داشته باشید.

شناخت انواع پوست برای پاکسازی 

  1. پوست خشک: پوست هایی نازک، گاهی اوقات فلس مانند، ترک دار و زبر می باشند. درخشندگی نداشته و به سختی روزنه ای را روی سطح پوست می توان دید.
  2. پوست چرب: پوستی صاف، صیقلی و جلا داده شده علی الخصوص در قسمت پیشانی، بینی و چانه می باشد. مقدار چربی روی پوست از حد معمول بیشتر و هنگام لمس کردن اکثر منافذ آن آشکار است.
  3. پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند.
  4. پوست ترکیبی یا مختلط: تقریبا مانند پوستهای نرمال بوده و در مناطق پیشانی، بینی و چانه.

*(اصطلاحا T-Zone) فعالیت غده های چربی افزایش یافته و پوست در این منطقه، پوستی چرب می باشد.
* برای تشخیص نوع پوست باید پوست تمیز باشد.
*انواع پاکسازی پوست برای هر پوستی متفاوت می باشد. 

دلایل خشک شدن پوست

  1. قرارگیری در محیط و هوای خشک
  2. در معرض جریان باد قرار گرفتن
  3. هوای سرد
  4. اقامت به مدت طولانی در اتاقی که مجهز به دستگاه تهویه هواست
  5. شستن های پیاپی، موجب از بین رفتن لایه چربی محافظ پوست می گردد
  6. استفاده از فرآورده های شوینده بدون دستکش نظیر مایع ظرفشویی، فرآورده های لباسشویی

مواردی که باید در خصوص پوست های خشک رعایت کرد:

  • از شستن مکرر با مواد پاک کننده نظیر صابون باید اجتناب کرد
  • در معرض عوامل محیطی نظیر باد سرد و هوای خشک نباید قرار گرفت
  • از مرطوب کننده ها و سایر کرم هایی که مناسب برای پوست های خشک می باشند استفاده نمود.

توجه: باید توجه داشت پوست های خشک مستعد ابتلا به عفونت های پوستی می باشند.

نکات:

  1. استفاده صحیح از فرآورده های مراقبت از پوست موجب ایجاد پوستی نرم با سطحی صاف و انعطاف پذیر می گردد.
  2. با استفاده صحیح از فرآورده های محافظت از پوست می توان پوست را در مقابل عوامل خارجی نظیر نور خورشید، باد، سرما، خشکی و... محافظت نمود.
  3. فرآورده های محافظت و مراقبت از پوست در اشکال مختلف نظیر پماد، پودر، خمیر، امولسیون، لوسیون، ژل و کرم تهیه می گردند که باید با توجه به نوع پوست و مورد مصرف آن از شکل مناسب استفاده نمود.

روش های پاکسازی انواع مختلف پوست:

بهترین روش های پاکسازی پوست و صورت به شرح زیر است:

  • پاکسازی پوست های خشک و حساس
  • پاکسازی پوست های نرمال مختلطء چرب
  • پاکسازی پوست های بالغ 

پاکسازی پوست با جلبک دریایی تالگو

- پاکسازی پوست توسط جلبک باعث می شود که این ارگان حیاتی از لایه های شاخی و مرده پوست خلاص شده و کلاژن سازی را تحریک می کند.
- جلبک دریایی تالگو تنها محصول طبیعی و دریایی می باشد كه هم باعث پاكسازی عمقی می شود و هم باعث رسیدن املاح معدنی و ویتامین ها به عمق پوست می شود.
- جلبک دریایی چربی اضافی پوست را هم از بین میبرد و آلودگی ها را از عمق پوست تمیز می كند. همچنین پاكسازی پوست را فراموش نكنید.

فوائد جلبک دریایی برای پوست صورت

  • برای برخی از مردم، جلبک دریایی ظاهری نامناسب و منزجر کننده دارد که در سواحل و دریاچه ها رشد می کند و برای برخی دیگر از جمله مردم آسیای شرق جزء غذاهای لذیذ و مفید محسوب می شود.
  • در حقیقت جلبک دریایی منبعی غنی از ویتامین ها، مواد معدنی و اسید آمینه های مفید است که علاوه بر درمان و تسکین بسیاری از بیماری ها به عنوان ماسک پوستی هم استفاده می شود.
  • التهابی جلبک دریایی تاثیر بسیار مثبتی در از بین بردن و التیام آکنه پوست دارد.
  • طبق تحقیقات آکادمی درماتولوژی امریکا، آکنه در اثر انتشار بیش از حد نرمال چربی پوست ایجاد می شود. جوش نوعی التهاب منافذ پوست در اثر گرفتار شدن چربی پوست در آنهاست و به دو حالت دانه های سر سیاه و سر سفید بروز می کند.
  • جلبک دریایی به صورت کاملا اثر بخش، این التهابات را کاهش داده و از وقوع مجدد آن ها جلوگیری می کند.
  • پاکسازی عمیق توسط جلبک دریایی، تعادل چربی پوست را حفظ کرده و مواد زائد پوست را از بین می برد.
  • در واقع جلبک دریایی به عنوان یک پاک کننده قوی برای سلول های مرده پوست و ناخالصی های دیگر بروی سطح پوست استفاده می شود.
  • همچنین جلبک دریایی، منبعی غنی از ید بوده که می تواند عملکرد غده تیروئید را بهبود بخشد.
  • روند بهبود و عملکرد سالم غده تیروئید در بدن، منجر به داشتن پوستی جوان و شاداب خواهد شد.
  • جلبک دریایی به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان قوی، اثر ضد پیری و بازسازی کننده پوست دارد.
  • همچنین ماسک جلبک دریایی تالگو، باعث حفظ تعادل هورمونی پوست و افزایش جریان خون در سطح پوست می شود که پوست را جوانتر، صافتر، درخشنده تر و انعطاف پذیرتر می کند.

فواید پاکسازی عمیق پوست

برای همه افرادی که در جستجوی یک درمان فوق العاده و بینظیر دریایی برای پوست خود به منظور پاکسازی عمیق و متعادل ساختن و تقویت پوستشان هستند. این مراقبت حرفه ای پوست را برای مراقبت های خاص زیبایی مانند آبرسانی پوست یا ضد چروک آماده می کند و برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست خود می باشند مناسب است. مواد معدنی موجود در این جلبک ها پوست را بازسازی کرده نرمی و تعادل را در پوست برقرار می کند. اجزای فعال: جلبک دریایی خرد شده 100% طبیعی

عوارض پاکسازی پوست

اگر پاکسازی پوست بدون مراجعه به کارشناسان متخصص و مشاوره پاکسازی پوست انجام شود عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.
بروز این عارضه به خصوص در افراد دارای پوست های خشک و حساس بیشتر است. این نوع از پوست ها حتما باید از بهترین روش پاکسازی پوست خشک، شستشوی دهنده ی های مخصوص مانند شیر پاک کن و لوسیون برای پوست خشک و اسکراب پوست خشک با مشاوره متخصصین استفاده کنند. همچنین می توانید فرم مشاوره پاکسازی پوست را از سایت دریافت نمایید.

مواد پاکسازی صورت و پوست چیست؟

مواد مورد نیاز برای پاکسازی پوست به شرح زیر است:

مواد معدنی بازسازی کننده 

  • راه حل زیبایی، شماره یک: برای همه افرادی که در جستجوی انرژی رسانی و تحریک و تقویت پوست خود برای آماده کردن و دریافت درمان های مراقبتی خاص هستند.
  • راه حل زیبایی، شماره دو: برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست (چربی طبیعی پوست) خود می باشند.

اجزای فعال محصولات پاکسازی پوست

  • جلبک دریایی خرد شده 100% طبیعی (محتوای سه جلبک فوکوس و سیکولوس، لامیناریا دیجیتاتا، لیتوتامنیوم کالکارم)
  • خاصیت مواد معدنی موجود در این جلبک ها پوست را بازسازی کرده نرمی و تعادل را در پوست برقرار می کند.

نتیجه پاکسازی پوست توسط جلبک دریایی

این محصول به صورت ماسک روی پوست استفاده می شود. پاک سازی پوست با جلبک دریایی خرد شده یک درمان بی نظیر و فوق العاده برای پوست صورت می باشد. این ماسک را مستقیما و در دمای گرم روی صورت بگذارید، مواد معدنی و ویتامین های طبیعی آزاد شده از این محصول با گرمی و خاصیت پاک کنندگی ملایم خود آلودگی ها را از پوست برداشته و پوست طراوت و شفافیت خود را باز می یابد فواید پاکسازی پوست با تالگو بسیار گسترده است که باید با آنها آشنا شوید.

آموزش مراقبت از پوست در منزل

برای مراقبت از انواع پوست در منزل هم روش هایی وجود دارد که با آشنایی و انجام هر یک از آنها می توانید به صورت خانگی به مراقبت و زیبایی پوست صورت خود بپردازید.

مراحل پاکسازی پوست صورت در خانه

برای انجام پاکسازی انواع پوست صورت خود در خانه ابتدا باید هر یک از مراحل زیر را انجام دهید:

  • تشخیص نوع پوست صورت از طریق نگاه، لمس کردن و یا حتی با استفاده از لامپ وود
  • تمیز کردن و پاکسازی پوست از آلودگی ها، آرایش، ضد آفتاب که با توجه به نوع پوست متفاوت می باشد.

روش های تمیز کردن انواع پوست صورت

همانطور که در بالا نیز به این مورد اشاره کردیم، پوست صورت در انواع مختلف وجود دارد که برای تمیز کردن و پاکسازی هر یک باید از وسایل و روش های مختلف استفاده کرد. در ادامه با تمیز کردن انواع پوست صورت در منزل آشنا خواهید شد:

  • پوست چرب: جهت پاک کردن پوست های چرب  از ژل و تونر استفاده کنید.
  • پوست خشک: جهت پاک کردن پوست های خشک از شیرپاک کن و تونرمخصوص پوست خشک استفاده کنید.
  • پوست نرمال: جهت پاک کردن پوست نرمال از شیر پاک کن و تونر استفاده می کنید.
  • پوست مختلط: جهت پاک کردن پوست های مختلط برای هر قسمت پوست از پاک کننده مخصوص همان قسمت استفاده می کنیم.

روش های خانگی پاکسازی و فیشیال پوست صورت

برای انجام پاکسازی پوست صورت و همینطور فیشیال پوست در منزل، روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه با هر یک از آنها آشنا خواهید شد که با انجام هر کدام می توانید بهترین پاکسازی را برای پوست صورت خود انجام دهید:

استفاده از ماسک خانگی

در بازار ماسک صورت متنوعی وجود دارد که می توانید با خرید هر یک از آنها پوست صورت خود را پاکسازی کنید. اما بهترین روش درست کردن ماسک های خانگی است که از مواد آن اطمینان خاطر بیشتری خواهید داشت.

بخور صورت

یکی از روش های قدیمی و موثر برای پاکسازی پوست بخور صورت می باشد. استفاده از بخور صورت موجب شده تا آلودگی و چربی های موجود بر روی پوست صورت از بین رفته و منافذ آن باز شود. در زمان بخور دادن می توانید از گیاهان خشک شده ای همچون اسطوخودوس، رزماری و حتی آویشن استفاده کنید.

لایه برداری پوست در خانه

برای داشتن پوستی شفاف، زیبا و بدون آکنه و جوش بهترین روش لایه برداری می باشد. با درست کردن انواع ماسک های خانگی می توانید نسبت به لایه برداری پوست صورت خود در منزل اقدام کنید. این مورد را هم باید بدانید که انجام پاکسازی و لایه برداری برای انواع پوست های صورت متنوع می باشد. تنها کافیست با مشاوران ما در موسسه تالگوی فرانسه همراه باشید تا شما عزیزان را در خصوص انواع پوست ها و نحوه لایه برداری و پاکسازی هر یک بیشتر آشنا کنند.

مراحل پاکسازی پوست صورت چیست؟

مراحل پاکسازی صورت به شرح زیر می باشد:

  • آماده سازی
  • ماساژ
  • آداب پاکیزگی
  • پاک کننده چشم و لب
  • شیر پاک کن مخصوص پوست
  • (لوسیون مخصوص پوست) اگر پوستی چرب بود باید با فوم چرب شستشو شود
  • لایه بردار متناسب با نوع پوست

با ارزش ترین مواد استخراج شده از این گنجینه های دریایی عصاره های بی نظیر مواد معدنی و عناصر کمیاب می باشد. احیای واکنش های بیولوژیکی پوست، افزایش اکسیژن رسانی، تغذیه سلولی و دفع سموم سلولی پوست توسط این عصاره ها مشاهده شده و به اثبات رسیده است.

مراقبت های بعد از پاکسازی پوست

بعد از پاکسازی صورت چه باید کرد؛ شما باید قبل و بعد پاکسازی پوست نکات مهمی را رعایت نمایید:

  • از دستکاری پوست و کندن جوش ‌ها بپرهیزید 
  • آرایش سنگین نکنید و از لوازم مراقبتی قوی استفاده نکنید
  • در زمان شست‌ و شو با پوست‌ خود مهربان باشید
  • از تونرها استفاده نکنید
  • سونا نروید
  • ماساژ بعد از پاکسازی اصلا ایده خوبی نیست
  • از اسکراب‌ ها و لایه‌ بردارها استفاده نکنید
  • از داروهای ضد آکنه و دیگر روش‌ های درمانی خانگی بپرهیزید
  • از آفتاب دوری کنید
  • از لیزر و وکس صورت خودداری کنید 

آموزش پاکسازی پوست با مدارک معتبر

برگزاری دوره های آموزش تخصصی بین المللی پاکسازی پوست- تحت نظر مدرس دوره های آموزش پاکسازی پوست صورت تخصصی بین المللی تالگو فرانسه فرزانه غیایی.
پاکسازی پوست در راستای توانمند سازی و اشتغال پایدار بانوان با حضور اساتید بین المللی در حال برگزاری می باشد.
پاکسازی پوست صورت زنانه شایستگی است در حوزه مراقبت و زیبایی که کارآموز قادر به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی، آنالیز کردن ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت های بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت می باشد و با مشاغلی از قبیل متعادل ساز چهره زنانه در ارتباط است.
پاکسازی پوست در جهت بهبود اشتغال و توانمند سازی پیوسته و پایدار بانوان با حضور اساتید خبره و بین المللی در حال انجام است. پاکسازی پوست امری بسیار پرطرفدار شناخته شده است که در حوزه مراقبت و زیبایی پوست می باشد. در آموزش پاکسازی پوست به انجام کارهایی همچون آلودگی زدایی، حفاظت و بهداشت فردی پوست، آنالیز ساختمان پوست، آماده سازی پوست مشتری، پاکسازی انواع پوست، مراقبت بعد از پاکسازی پوست و به کارگیری ماسک صورت تالگو می پردازیم که امروزه بسیار مورد اهمیت واقع شده است.
ورکشاپ آموزش پاکسازی پوست در دوره های 4 روزه و به صورت هفتگی برگزارمی شود. این دوره های آموزش پاکسازی پوست که زیر نظر تالگو فرانسه برگزار می شوند، با ارائه مدرک سازمان فنی و حرفه ای کشور (مجوز کار) و همچنین مدرک پاکسازی تالگو فرانسه که مورد قبول در بیش از 100 کشور دنیا نیز می باشد.

بهترین روش پاکسازی پوست بدن چیست؟

یکی از مراقبت های اساسی پوست با حذف سلول های مرده سطح پوست، برداشتن گرد و غبار، مواد آرایشی و چربی اضافی در سطح اپیدرم و باز کردن منافذ جهت تنفس، جذب مواد تقویتی آبرسان و احیا کننده پوست پاکسازی است که بهترین روش پاکسازی صورت و پوست در مرحله اول بخور دادن، ماساژ و استفاده از انواع ماسک ها است و در مرحله تخصصی تر توجه به توصیه های تالگو و استفاده از محصولات پاکسازی عمیق تالگو فرانسه است.

اصطلاح انگلیسی استاندارد؛ اصطلاحات پاکسازی پوست مشابه جهانی:

  • rejuvenation-skin
  • Peeling-skin cleansing
  • skin cleansing products محصولات پاکسازی پوست

مهم ترین استانداردها و رشته های مرتبط با این استاندارد:

استاندارد متعادل ساز چهره زنانه

برای اطلاع از هزینه آموزش تالگو و شرکت در دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست skincare و آموزش پاکسازی پوست با مدرک می توانید به سایت نمایندگی تالگو رفته یا با شماره تلفن های نمایندگی تالگو در تهران تماس حاصل فرمایید.

چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs