ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

انواع نوشیدنی های زیستی تالگو

16 آذر ، 1399
موسسه تالگو پاریس

امروزه استفاده از مواد طبیعی و دمنوش هایی از عصاره گیاهان و عناصری که به شکل طبیعی در طبیعت وجود دارند در میان مردم رواج روزافزونی دارد. یکی از مصادیق این موضوع روی آوردن هرچه بیشتر مردم به درمان از طریق طب سنتی و درمان بیماری ها و مشکلات جسمی بر اساس آموزه های آن، است. یکی از محصولات درمانی که در طب سنتی به وفور از آن استفاده می شود دمنوش های گیاهی است. تالگو یک کمپانی معتبر در تولید محصولات بهداشتی و سلامتی است که بیش از چهل سال در عرصه  تولید این دسته از محصولات در انواع لوکس آن فعالیت داشته است. انواع مختلفی از نوشیدنی های زیستی در این شرکت بر اساس آخرین فناوری های و استاندارد های روز تولید می شود که می توان با توجه به نیاز و هدف  فرد از مصرف، آن ها را تهیه نمود:

نوشیدنی های زیستی تصفیه کننده:

این نوشیدنی زیستی شما را در داشتن رژیم غذایی بهتر یاری می کند. در این محصول ارگانیک از ترکیب چای سبز تصفیه شده به همراه جلبک قهوه ای استفاده شده است. در ترکیبات چای سبز ماده ای موثر برای کاهش وزن وجود دارد. این ترکیب به همراه اسپیره کوهی (ریش بز) که در قدیم برای سم زدایی استفاده می شده است، مواد موجود در این نوشیدنی زیستی را تشکیل می دهند.

 انواع نوشیدنی های زیستی تالگو

چای زیستی آرامبخش:

در این نوشیدنی زیستی ارگانیک از ترکیباتی استفاده شده که موجبات شادی روح را فراهم می کنند. این دمنوش از عصاره به دست آمده از شکوفه های لیمو و پرتقال تهیه شده است که آرام بخش و تسکین دهنده هستند. عصاره شکوفه های لیمو و پرتقال خستگی مفرط را رفع کرده و در بهبود خواب شب موثر هستند.

 نوشیدنی زیستی تالگو

نوشیدنی زیستی گوارشی:

این نوشیدنی زیستی ارگانیک از ترکیبات روح بخش نعنا و رازیانه تولید می شود که در کمک به گوارش بهتر در بدن موثر هستند. همچنین در تولید این نوشیدنی ارگانیک از جلبک قهوه ای استفاده می شود که تسهیل کننده عبور مواد از دستگاه گوارشی نیز هست.

نوشیدنی زیستی تالگو 

نوشیدنی زیستی سبک کننده:

این نوشیدنی زیستی ارگانیک در ترکیبات خود دارای انگور سیاه است که به شکل سنتی برای دفع مواد اضافی و سموم از بدن استفاده می شده است. ترکیبات موجود در انگور سیاه به همراه انگور قرمز و گزنه در این نوشیدنی زیستی باعث کاهش خستگی و سنگینی بدن و علی الخصوص پاها می شوند و به شما احساس سبکی و راحتی می دهند.

 نوشیدنی زیستی تالگو فرانسه

نوشیدنی های زیستی جریانی:

این نوشیدنی زیستی ارگانیک دارای ترکیبات اسپیره کوهی(ریش بز)، انگور سیاه و بامیه (نوعی گیاه ) است که در قدیم از آن برای دفع مواد مضر بدن و حفظ آب توسط سلول های آن، استفاده می شده است. خروج مواد مضر از بدن و دفع سموم موجب ایجاد احساس سبکی و آرامش در فرد می شود.

 انواع نوشیدنی های زیستی تالگو-bio

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs