ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

نوشیدنی زیستی گوارشی چیست؟

26 آذر ، 1399
موسسه تالگو پاریس

نوشیدنی زیستی گوارشی

دمنوش ها هدیه ای از جانب طبیعت هستند. نوشیدن یک فنجان دمنوش گیاهی گرم با کلی خواص طبیعی می تواند سلامت شما را تضمین کند. امروزه استفاده از دمنوش های گیاهی در بین مردم علاقمندان بسیاری پیدا کرده است و بسیار رایج است. بسیاری از مردم برای درمان مشکلات جسمی و بعضی از بیماری های ساده به استفاده از دمنوش ها روی می آورند. دمنوش های گیاهی به دلیل خواص درمانی  بالا و سلامت، از جانب پزشکان و متخصصین امر نیز توصیه می شوند. 

مشکلات گوارشی یکی از معضلاتی است که  به دلیل داشتن زندگی کم تحرک و سبک زندگی و غذایی ناسالم در بین مردم شایع است. برای رفع دردها و عوارض ناشی از مشکلات هاضمه ای، بشر از دیرباز تاکنون به دنبال درمان ها و راه حل های سریع بوده است. یکی از گیاهانی که انسان برای رفع معده درد و مشکلات گوارشی از آن بهره می برد گیاه نعناع است. نعناع یکی از مواد مهم سازنده دمنوش های گیاهی به شمار می آید. این گیاه کاهنده دردهای معده و گازهای تولید شده در دستگاه گوارش است و  تسهیل کننده مشکلات گوارشی می باشد و موجب پاکسازی دستگاه گوارش از میکروب ها و مواد مضر می شود و همچنین خواص بسیار دیگر دارد. نعناع همچنین رفع کننده مشکلات ناشی از نفخ در معده است. روغن های زیادی از این گیاه استخراج می شود که همه آن ها خواص دارویی خاصی دارند. نعناع یک داروی گیاهی اقتصادی برای جایگزینی با داروهای شیمیایی با خواص درمانی مشابه است. شرکت تالگو با سابقه طولانی در تولید مواد بهداشتی از گیاهان و مواد طبیعی، مبادرت به ساخت نوشیدنی های زیستی ارگانیک با استفاده از این گیاه پرخاصیت به منظور رفع مشکلات گوارشی کرده است. در ترکیب این نوشیدنی، تالگو با استفاده از مواد هربال دیگر از جمله رازیانه و جلبک قهوه ای، در بهبود کارایی نوشیدنی زیستی خود قدم هایی را برداشته است.

رازیانه از جمله گیاهانی است که خاصیت درمانی زیادی دارد، یکی از خواص این گیاه بهبود دردها و مشکلات گوارشی است. تالگو در ترکیب نوشیدنی زیستی گوارشی از خواص این گیاه به همراه نعناع بهره گرفته است.

خواص نوشیدنی زیستی گوارشی چیست؟

مهم ترین خواص این نوع از نوشیدنی کمک به تسهیل هضم غذا و گوارش ساده تر است. این نوشیدنی گیاهی ارگانیک با ترکیبات نعناع که در خود دارد در بهبود این عمل موثر است. جلبک قهوه ای که در مواد سازنده این نوع از نوشیدنی  وجود دارد، حرکت مواد غذایی در دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و کار گوارش و هضم را برای مصرف کننده نوشیدنی ساده تر می کند. نعناع موجود در این نوع نوشیدنی گازهای تولیدی در دستگاه گوارش را کاهش داده و مشکلات مربوط به نفح را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs