ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان

25 مهر ، 1402
موسسه تالگو پاریس

آبرسان مانند لایه ای بر روی پوست قرار گرفته و از تبخیر آب موجود بر روی پوست جلوگیری می کند. آبرسان را دو بار در روز و در نواحی صورت و گردن می توان استفاده کرد. برای استفاده از آبرسان باید با روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان آشنا شده و در این باره مطالعه کنید زیرا استفاده نامناسب از آن مضر بوده و ممکن است خشکی پوست را افزایش دهد. در ادامه این مقاله ما در تالگو پاریس به معرفی روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان پرداخته ایم. با ما همراه باشید

کاربرد کرم آبرسان و فواید آبرسانی پوست

پوست صورت بسیار حساس بوده و برای شاداب و سالم نگه داشتن آن نیاز به مراقبت و استفاده از لوازم بهداشتی و تقویت کننده ها می باشد. کدری پوست، چین و چروک و خشکی پوست یکی از مهمترین علتهای کم آبی پوست بوده و برای رفع این مشکل باید آب کافی پوست تامین شود. کرم های ابرسان این نقش را برعهده داشته و استفاده آن برای همه افراد ضروری است. آبرسان مانند لایه ای بر روی پوست عمل کرده و موجب حفظ رطوبت موجود در پوست شده و مانع از تبخیر آب موجود در پوست صورت می شود.

از فواید آبرسانی پوست می توان گفت که به دلیل کلاژن سازی از چین و چروک و پیری پوست جلوگیری کرده و همچنین پوست را تقویت کرده و از تبخیر آب و خشکی پوست جلوگیری می کند. توصیه می شود افرادی که پوستشان پوسته پوسته می شود به جای آبرسان از مرطوب کننده استفاده کنند. همچنین یکی از عواملی که باعث چین و چروک و خشکی پوست می باشد سیگار است. سیگار ویتامین A موجود در پوست را از بین می برد و باعث پیری زودرس پوست نیز می شود. روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان بسیار اسان است.

روش های صحیح استفاده از کرم های آبرسانروش های صحیح استفاده از کرم های آبرسان

روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان

کم آبی برای انواع پوست ممکن است اتفاق بیفتد، از مهمترین دلایل کم آبی صورت می توان به استفاده از لایه بردارهای بسیار قوی، شرایط آب و هوایی، استرس، کم خوابی، عدم کشسانی و انعطاف پذیری پوست، افزایش سن و رژیم غذایی نامناسب اشاره کرد. نحوه صحیح استفاده از کرم های آبرسان به این صورت است که ابتدا لازم است پوستتان را شستشو دهید تا بدون هیچ گونه آلودگی باشد سپس آبرسان را به میزان کافی بر روی پوستتان مالیده و کمی ماساژ دهید. سعی کنید بعد از مصرف آبرسان کمی با فاصله زمانی از لوازم آرایشی و یا ترکیبات دیگر استفاده کنید. زمان مناسب استفاده از آبرسان بعد از حمام می باشد، سعی کنید قبل از استفاده آبرسان پوستتان کمی نمدار باشد.

دیگر مقالات مرتبط با این مقاله را در این بخش دنبال نمایید

بهترین روش ها برای آبرسانی به پوست کدامند؟

استفاده و کاربردهای دستمال های مرطوب کننده

نقش آبرسانی در زیبایی و طراوت پوست Hydrating Care

ویژگی کرم های آبرسان

کرم آبرسان برای همه سنین مناسب بوده و همه افراد می توانند برای ترمیم چین و چروک، آبرسانی و جوان سازی پوست از آن بر اساس روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان استفاده کنند. روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان بسیار اسان است. دقت کنید که افرادی که پوستشان چرب می باشد از آبرسان دارای چربی و یا حاوی ترکیباتی که موجب بسته شدن منافذ پوست می شود استفاده نکنند.

ویژگی های کاربردی کرم های آبرسان پوستویژگی های کاربردی کرم های آبرسان پوست

عوارض و منع مصرف کرم آبرسان

استفاده نادرست و بیش از اندازه مواد مختلف می تواند مضر باشد از این رو روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان بسیار مهم است و قبل از مصرف باید توجه ویژه به روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان شود. از جمله مواردی که موجب می شود کرم آبرسان عوارض نشان داده و مضر باشد می توان به مواردی از قبیل تست نکردن قبل از مصرف، عدم انتخاب آبرسان مناسب با پوست، مصرف آبرسان بر روی پوست کثیف، عدم استفاده از ضد آفتاب اشاره کرد همچنین مالیدن کرم بر روی پوست با فشار زیاد موجب می شود پوست صورت ملتهب و قرمز شده و لایه برداری و آبرسانی آن به خوبی انجام نشده و در نتیجه موجب پیری زودرس می شود. همچنین توجه کنید که اگر از انواع مختلف دارو بر روی پوست خود استفاده میکنید قبل از آبرسان و کمی با فاصله زمانی باشد.

قیمت و روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان

همانطور که دانستید، هنگامی که پوست رطوبت و طراوت خود را از دست میدهد، دچار چروک و خشکی شده و به عبارتی دهیدراته میشود. پوست های دهیدراته دارای ویژگی هایی همچون دیده شدن خطوط ریز پوست همچنین افتادگی و شل شدگی پوست،  قرمزی و حساس شدن پوست می باشد. پوست دهیدراته دارای رطوبت و آب کافی نمی باشد. آبرسان ها انواع مختلفی دارند که میتوان از آنها با توجه به روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان استفاده کرد.

مثلا افرادی که پوست خشکی دارند باید از آبرسان های حاوی چربی و افرادی که پوست چربی دارند باید از آبرسان های بدون چربی استفاده نمایند. همچنین افرادی که پوست حساسی دارند باید از کرم های آبرسان در شب و قبل از خواب استفاده نمایند، زیرا برای محافظت از نور خورشید آبرسان ها قوی هستند و ممکن است به پوست شما اسیب بزنند در این صورت باید از آبرسان های مخصوص پوست خود استفاده کنید. بهترین موقع برای استفاده از آبرسان صبحگاه و یا بعد از حمام است. اما استفاده از آن در شب و قبل خواب نیز ایرادی ندارد. توجه کنید قبل از استفاده از آبرسان حتما صورت خود را شست و شو دهید. قیمت آبرسان در سایت های مختلف فروش متفاوت بوده ولی در بین رنج قیمت 20،000 تومان الی 100.000 تومان قرار دارد.

خرید انواع کرم آبرسان با قیمت مناسبخرید انواع کرم آبرسان با قیمت مناسب

تفاوت آبرسان و مرطوب کننده

مرطوب کننده ها حاوی موادی مانند پروپیل، هیالورونیک، اسید لاکتیک، سوربیتول، عصاره بلغور جو دو سر و گلیسیرین می باشد که باعث جذب عناصر آب می شود و پوست را مرطوب و شاداب میکند. برای حفظ این رطوبت در کرم ها از روغن زردآلو روغن بادام، کره کاکائو و شیا استفاده می شود تا مانع از خشک شدن پوست شود. آبرسان ها نیز مانند کرم های نرم کننده عناصر آب را جذب پوست می کند اما با این تفاوت که روش صحیح استفاده از کرم های آبرسان بسیار آسان است و آبرسان این کار را به صورت حرفه ای و بهتر  انجام می دهد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs