ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

3 نکته مهم برای پوست خانم های 40 ساله

25 مهر ، 1402
موسسه تالگو پاریس

پوست خانم های 40 ساله نیاز به رعایت نکات و اصول ضروری دارد. در این سن لکه های پوستی، چین و چروک ها، سیاهی دور چشم، افتادگی پوست و ... برای بانوان بیشتر از گذشته نمایان می شود. برای آن که جوانسازی پوست خود را حفظ کنید و مانع از بروز این مشکلات شوید لازم است تا نکاتی که در ادامه برای شما شرح داده می شود را به درستی دانسته و با رعایت آن قدم مثبتی بردارید.

در این مقاله با موسسه تالگو پاریس تهران، نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی از درمان این حساسیت های پوستی و مشکلات آن بدست آورید. همچنین بعد از آن می توانید با رعایت چند نکته و استفاده از موارد گفته شده از پوست خود مراقبت کاملی به عمل آورید. با ما همراه باشید تا شما عزیزان را با 3 نکته مهم برای پوست خانم های 40 ساله بیشتر آشنا کنیم.

نکات مهم پوستی برای خانم های 40 سالهنکات مهم پوستی برای خانم های 40 ساله

مشکلات پوست خانم های 40 ساله

شما اکنون وارد مرحله جدیدی از زندگی شده اید. اکنون می توانید تصمیم بگیرید که تمایل به زیبا ماندن دارید و یا آماده شده اید که یک بانوی میانسال باشید. قطعا پاسخ شما مشخص است. انسان ها در هر حالتی تمایل به زیبا ماندن و دریافت بیشتر زیبایی دارند. در این سن با بروز بیماری های متفاوت ممکن است داروهای خاصی مصرف کنید که پوست شما را از طراوت گذشته خارج کرده باشد.

همچنین در این بین برخی مشکلات هورمونی ممکن است سبب بروز لکه های پوستی، خال های کوچک و بزرگ، جوش و آکنه، پف دار شدن صورت و ... گردد. به همین منظور برای رفع این مشکلات باید از 3 نکته اساسی و مهم پیروی کنید تا مانع از این مشکلات شده و یا برای درمان آن اقدام کنید.

مراقبت از پوست خانم های 40 ساله

از یاد نبرید که گران ترین لباس شما در هر سن و سالی پوست زیبای صورت و بدنتان است. با رعایت این نکات می توانید گام موثری برای سلامتی خود بردارید. همچنین از یاد نبرید که سه نکته ای که در ذیل به آن اشاره شده است الفبا مراقبت از پوست بوده و در دسته بندی مهم ترین اقدامات قرار می گیرد.

پر بازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

آشنایی کامل با مراقبت از پوست در 40 سالگی

فواید و نحوه مصرف کرم های پیری و هورمون رسانی به پوست

بهترین سن و زمان استفاده از لایه بردار پوست چه زمانی است؟

تغذیه پوست خانم های 40 ساله

اولین نکته ای که چه در 40 سالگی و یا قبل از آن به سر می برید و باید رعایت کنید، داشتن یک تغذیه سالم است. لازم است تا از مواد غذایی کربوهیدرات دار، ویتامین ها و ... به درستی بهره مند شوید. مقدار مناسبی آب بنوشید و با استفاده از املاح معدنی و مواد مغذی این چنینی بدن خود را هیدراته نمایید.

از مصرف الکل به شدت دوری کنید زیرا سبب نابودی پوست شما در دراز مدت می شود. استفاده از غذاهای فست فود و روغن دار چندان به صلاح شما نیست، لازم است تا کمی تغذیه سالم را تجربه کنید. می توانید در هفته وعده ای را صرف میل کردن غذاهای بخار پز و کبابی نمایید.

 برای آن که از محصولات معدنی پوست همچون آبرسان ها، کرم های مناسب و ... استفاده کنید باید از برند آن اطلاعات کافی داشته باشید. کرم های آبرسان به صورت فوق العاده می توانند تغذیه مناسب برای پوست شما ایجاد کنند. کرم های حاوی کلاژن را دست کم نگیرید.

به طور معجزه آسایی سبب جوانسازی پوست شما شده و خاصیت ضد پیری دارد. همچنین از دیگر خاصیت این محصولات می توان به ایجاد استحکام، خاصیت الاستیکی، کاهش چین و چروک ها و ... اشاره کرد. به طور کلی تغذیه پوست چه از نظر مصرف خوراکی ها و یا استعمال ملزومات بهداشتی را جدی بگیرید.

لایه برداری پوست

با شروع 40 سالگی معمولا در بانوان خشکی پوست بیشتر از هر مشکلی نمایان می شود و تغییر رنگ پوست صورت می گیرد. در این میان لازم است تا از یک کرم لایه بردار مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. معمولا لایه بردار های حاوی دو ماده اسید سالیسیلیک و اسید لاکتیک هستند. این دو ماده که در عین طبیعی بودن از قند شیر و میوه ها گرفته می شوند سبب کوچک شدن منافذ پوستی، لایه برداری سلول های پوستی مرده، محدود کردن چروک ها و ... می شوند.

با مصرف این لایه بردار ها سبب درخشش مجدد پوست می شوید و خشکی ایجاد شده به درستی از بین می رود. همچنین رطوبت از دسته رفته پوستتان به خوبی تامین می شود. لازم است تا هنگام خرید محصولات لایه بردار به مواد تشکیل دهنده آن توجه کنید که سبب بروز حساسیت در شما نشود.

مراقبت از پوست صورت خانم های 40 سالهمراقبت از پوست صورت خانم های 40 ساله

مرطوب کننده پوست

یکی از مهم ترین قسمت هایی که برای مراقبت از پوست خانم های 40 ساله باید رعایت شود؛ داشتن یک روتین پوستی مشخص است. از مهم ترین قدم هایی که در هر روتین پوستی باید به آن توجه داشت؛ انتخاب یک کرم مرطوب کننده مناسب است. از یاد نبرید که مرطوب کننده ها از رکن های اصلی برای داشتن پوست سالم شما هستند.

تقریبا محصولات حاضر در بازار با یک تیر چند نشان را می زنند. زیرا که امروزه مرطوب کننده ها حاوی آبرسان و ضد آفتاب بوده و خیال شما را از تامین مواد مناسب برای پوستتان آسوده می کند. برند تالگو با افتخار در حال ارائه بهترین مرطوب کننده ها برای شما بانوان خوش اندیش است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهید. شما می توانید از طریق ارتباط با مشاوران مجموعه مناسب ترین گزینه را برای پوست خود تهیه نمایید.

مراقب باشید که مرطوب کننده ای که برای خود انتخاب می کنید حاوی مواد شیمیایی و روغن نباشد. زیرا این دسته از کرم ها دقیقا عملکردی بالعکس داشته و سبب بروز جوش، آکنه و لکه های پوستی می شوند. یک راهکار ساده مراجعه به پشت محصول و خواندن مواد تشکیل دهنده است.

اگر قید شده باشد که کرم شما غیر کومدون زا است یعنی سبب بروز جوش نمی شود. می توانید در کنار یک محصول صنعتی از روش خانگی نیز بهره مند شوید. امروزه کرم های شتر مرغ در رسته بهترین مرطوب کننده ها قرار گرفته اند و از چربی مشابه پوست بهره مند هستند. مصرف این کرم در روتین پوستی می تواند سبب درمان خشکی پوست، اگزما، پسوریازیس و ... شود.

اقدامات مهم برای مراقبت از پوست خانم های 40 ساله

اکنون شما از 3 نکته مهم برای داشتن پوست سالم با خبر هستید. اما لازم است تا اقداماتی که در ذیل به آن اشاره شده است را به درستی در کنار نکاتی که در بالا برایتان شرح داده شد رعایت کنید تا بهترین نتیجه را در سن 40 سالگی بدست آورید. همچون:

  • یک روتین پوستی مشخص داشته باشید و آن را دوبار در روز در دو نوبت صبح و شب انجام دهید.
  • از بی بی کرم ها و سی سی کرم های برای داشتن یک آرایش سالم استفاده کنید.
  • در برابر آفتاب با داشتن ضد آفتاب با اس پی اف بالای 30، کلاه و عینک دودی حاضر شوید.
  • شستشو صورت خود را با شوینده های مناسب انجام دهید و از مصرف بهترین تونر ها غافل نشوید.
  • از ماسک های صورت مناسب و ضد پیری پوست استفاده کنید.
  • تحت نظر پزشک متخصص پوست داروها و ویتامین های مورد نیاز بدن خود را تامین کنید.
  • مصرف کرم شب را جدی بگیرید سبب رفع مشکلات شده و پیری پوست را به تاخیر می اندازد.
  • از خواب کافی برای داشتن یک پوست سالم بهره مند شوید.
  • استرس را کنار بگذارید و برای سلامت روح خود لبخند زده و شاد باشید.
  • از سرم های آنتی اکسیدان دار برای سلامت پوست خود استفاده کنید.

روتین مراقبت از پوست بانوان 40 سالهروتین مراقبت از پوست بانوان 40 ساله

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران

در این مقاله سعی شد به معرفی 3 نکته مهم برای پوست خانم های 40 ساله پرداخته شود. اکنون شما از مشکلات پوستی آگاه بوده و می دانید با انجام چه اقداماتی می توانید بهترین پوست را در آغاز سنین میانسالی داشته باشید.

موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران مفتخر است تا شما همراهان عزیز را در تهیه محصولات برند تالگو، دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دیپلم بین المللی تالگو فرانسه به همراه ارائه خدمات زیبایی پوست همراهی نماید. شما می توانید برای داشتن یک پوست سالم به تالگو اعتماد کرده و بهترین نتیجه را تحت نظر کارشناسان متعهد این مجموعه دریافت نمایید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs