ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

بهتری روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن چیست

24 آبان ، 1401
موسسه تالگو پاریس

بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن چیست؟ آیا می دانید پس از آن که پوست خود را برنزه کردید باید چه نکات مهمی را رعایت کنید تا پوست شما سالم و سلامت باقی بماند؟ همه ما می دانیم که در سال های اخیر افراد بسیاری به دنبال برنزه کردن پوست خود و تغییر رنگ بدنشان هستند. این اتفاق امروزه با انجام عملکرد های متفاوت زیبایی در کلینیک ها امکان پذیر شده است.

حتی عمده افراد همچنان ترجیح می دهند رنگ پوست خود را با استفاده از کرم های مخصوص، آفتاب گرفتن، سولاریوم و ... تغییر دهند. اما همه آن ها باید در نظر داشته باشند برای تغییر رنگ بدن خود لازم است پس از آن نکات مهمی را رعایت کنند تا سبب بروز عوارض برای پوست خود نشوند. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید.

مراقبت از پوست برنزهمراقبت از پوست برنزه

برنزه کردن پوست

قبل از آن که با بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن بیشتر آشنا شوید، بهتر است ابتدا کمی از این عملکرد زیبایی نیز اطلاعات کاملی بدست آورید. این اقدام زیبایی همانطور که گفته شد با روش های متعددی همچون؛ سولاریوم، استفاده از کرم پودر های تیره، اسپری های رنگ تیره بدن، آفتاب گرفتن، قرص برنزه و ... امکان پذیر است.

در بیشتر این روش ها پوست بدن را در برابر اشعه UV قرار داده و سلول های بدن که به حالت تدافعی در می آیند تا لایه محافظتی را تشکیل دهند. در نهایت سبب تبدیل ملاتونین ها یا همان رنگدانه های پوستی به کراتینوسیت ها می شوند. این ملاتونین ها در نهایت در این تبدیل ها باعث ایجاد رنگ تیره پوست می شوند.

در حقیقت اگر بخواهیم به زبان ساده و عامیانه بگوییم بعد از برنزه کردن پوست شما دچار آسیب شده که تغییر رنگ صورت گرفته است. به همین منظور باید با پیاده سازی روش های مراقبتی به این پوست آسیب دیده رسیدگی انجام شود تا سلامت افراد را تهدید نکند.

بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن

حال که با این اقدام به خوبی آشنا شدید باید از تمامی راه های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن نیز مطلع شوید. آسیب های جدی ای که پس از برنزه کردن به پوست وارد می شود باید به خوبی تحت درمان قرار گیرد. در ذیل به معرفی مهم ترین راهکارهای مراقبت از پوست پس از برنزه کردن پرداخته شده است. به خوبی آن ها را بررسی نموده و با پیاده سازی صحیح و اصولی به درمان پوست خود کمک شایانی نمایید. این موارد عبارتند از:

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

روش سنتی مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست مختلط

آبرسانی صحیح پوست بعد از برنزه کردن

مهم ترین اصل در سلامتی شما استفاده از بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن می باشد. اولین قدم که به شما در این راه کمک بسیاری می کند، آبرسانی بدن می باشد. بدن شما پس از برنزه کردن با هر روشی آب بسیار زیادی از دست می دهد. برای آن که این اتفاق به خوبی جبران شود حتما از کرم های آبرسان به خوبی استفاده نموده و در نوشیدن مقدار آب کافی و مایعات مهم توجه خاصی به خرج دهید. این امر سبب ایجاد رنگ یکنواخت در پوست افراد می شود.

مصرف مرطوب کننده مناسب

استفاده از یک کرم مرطوب کننده مناسب به افراد کمک می کند تا یک لایه چربی و مغذی بر روی پوست بدن فرد جمع شده و اثر مخرب کم آبی را تا حد مناسبی کاهش دهد. بهتر است در این دوران از کرم های مرطوب کننده ای استفاده کنید که حاوی ویتامین A بوده و بازسازی پوست شما را به خوبی انجام می دهد.

راه های مراقبت از پوست برنزهراه های مراقبت از پوست برنزه

استفاده از کرم های حاوی هیالورونیک اسید

یکی دیگر از بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن پوست استفاده از کرم ها و سرم های حاوی هیالورونیک اسید می باشد. این ماده سبب تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین شده و در نهایت سبب جوانسازی پوست شما می شود. به همین منظور پس از برنزه کردن حتما از این مورد به خوبی استفاده کنید. بهترین زمان مصرف کرم های حاوی اسید هیالورونیک نیز پس از استحمام می باشد که منافذ پوست شما باز بوده و قابلیت دریافت مواد مغذی بیشتر است.

لایه برداری صحیح و مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن

بعد از آن که برنزه کردن پوست خود را انجام دهید متوجه خشکی پوستتان نیز می شوید. بعد از آن که خشکی صورت بگیرد ممکن است پوستتان لایه لایه شده و نیاز به لایه برداری داشته باشد. استفاده از یک محلول، سرم، کرم لایه بردار مناسب برای پوست شما می تواند باعث یک دست شدن رنگ پوست و رنگدانه های آن شود.

می توانید از لایه بردار های طبیعی در این امر به خوبی بهره مند شوید. البته از یاد نبرید برای انتخاب یک محصول مناسب لازم است مشاوره های ضروری را دریافت کنید تا بهترین گزینه را از یک برند معتبر تهیه نمایید.

مصرف شکلات تلخ

تا به حال به علاقه کودکان به کاکائو ها توجه نموده اید؟ همچنین به رابطه مستقیم سلامت و شفافیت پوست آن ها و مصرف این ماده که بسیار پر از آنتی اکسیدان هست نیز نگاهی بیندازید. در واقع آنتی اکسیدان حاضر در کاکائو سبب آبرسانی پوست شما شده و دارای فلاونوئید طبیعی می باشد. این ماده می تواند مراقبت از پوست شما را به نحو احسن انجام داده و مانع از بروز اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر روی سلول های پوستی می شود.

استفاده از میوه های حاوی پلی فنول

برخی از میوه ها با توجه به خاصیت پلی فنولی که در خود دارد خاصیت ضد سرطانی داشته و تمامی اثرات مخربی که بعد از برنزه شدن پوست برای فرد به وجود می آید را از بین می برد. به همین منظور استفاده از میوه هایی همچون؛ گلابی، سیب، انگور، گیلاس، توت و ... را جدی بگیرید تا بدن شما در برابر اتفاق به وجود آمده مقاومت و محافظت لازم را در بر داشته باشد.

مصرف آب انار

همانطور که می دانید نوشیدن آب انار با توجه به خواص ضد سرطانی که دارد این بار نیز با توجه به فلاونوئید هایی که دارد می تواند به محافظت پوست بدن شما در برابر این آسیب به خوبی مراقبت کند.

بهترین روش های مراقبت از پوست برنزهبهترین روش های مراقبت از پوست برنزه

استفاده از گوجه فرنگی

یکی از بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن خانگی استفاده از گوجه فرنگی پخته شده است. این ماده نیز به علت دارا بودن آنتی اکسیدان های قوی که در خود دارد سبب محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV شده و به سلامت پوست شما کمک می کند.

قرار دادن تخمه آفتابگردان در رژیم غذایی خود

یکی دیگر از روش هایی که برای سلامت پوست فرد اهمیت ویژه ای دارد استفاده صحیح از تخمه های آفتاب گردان در تغذیه او می باشد. این تخمه ها دارای غنی ترین دانه های ویتامین E می باشد با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد می تواند سبب جوانسازی و شادابی پوست شما بعد از برنزه کردن پوستتان بشود. به مصرف این ماده توجه کنید.

تهیه محصولات مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن از موسسه تالگو پاریس

در این مقاله سعی شد به معرفی بهترین روش های مراقبت از پوست بعد از برنزه کردن پرداخته شود اکنون شما می دانید که با انجام چه نکاتی می توانید سلامت پوست خود را تامین نمایید. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS)  نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است با ارائه بهترین محصولات در این امر در کنار شما باشد تا سلامت شما بیمه شود.

همچنین این مجموعه با ارائه دوره های آموزشی پوست و زیبایی فنی حرفه ای با اهدای مدرک بین المللی تالگو فرانسه نیز آماده خدمت رسانی به همراهان و متقاضیان زیبایی در این حوزه می باشد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs