ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

تفاوت سرم و کرم دور چشم در چیست

05 بهمن ، 1401
موسسه تالگو پاریس

برای این که از تفاوت سرم و کرم دور چشم بیشتر مطلع شوید باید اطلاعات کاملی از هر یک در اختیار داشته و بهترین نتیجه گیری را اتخاذ نمایید. در واقع با پیشرفت صنعت زیبایی افراد به دنبال محصولات جدیدی رفتند که هر یک کارایی خاص و ویژه ای برای بهبود سلامت پوست داشت. سرم دور چشم و کرم های مخصوص آن هر کدام با توجه به مواد تشکیل دهنده خود از بهترین مزایا برای مصرف کنندگان برخوردار می باشد.

با دانستن هزینه ها، معایب و مزایا و تفاوت عملکرد هر یک می توانید به درستی تصمیم بگیرید که کدام یک مناسب شماست. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کاملی کسب نمایید.

کرم دور چشم

قبل از آن که تفاوت سرم و کرم دور چشم را به خوبی بدانید باید با هر یک از آن ها به صورت جامع آشنایی پیدا نمایید. ممکن است برای شما هم سوال پیش آمده باشد که از کدام یک استفاده کنید. در واقع کرم دور چشم جایگاه یک مرطوب کننده مناسب برای اطراف چشم شما را دارد. از طرف دیگر این کرم ها با توجه به مواد تشکیل دهنده خود می توانند کارایی دیگری نیز داشته باشند.

در نظر داشته باشید که مهم ترین مزیت این محصولات رفع خشکی پوست اطراف چشم است. همچنین لازم است بدانید که هیدراته نمودن پوست اطراف چشم به شما کمک می کند تا از پیری زودرس پوست اطراف چشم، چین و چروک ها، بروز خطوط عمیق و ... به خوبی جلوگیری نمایید.

کرم دور چشم و فواید آنکرم دور چشم و فواید آن

فواید کرم دور چشم

اکنون که می دانید این محصول چه کارایی برای شما دارد برای آن که بیشتر از تفاوت سرم و کرم دور چشم آگاه شوید لازم است تا از کاربرد ها و البته مزایای مصرف بهترین کرم دور چشم نیز بیشتر آشنا شوید. در ذیل به معرفی این موارد پرداخته شده است. همچون؛

  • ضد چروک
  • آبرسان
  • جلوگیری از بروز خطوط عمیق
  • مانع از ایجاد زخم و خشکی های پوست چشم
  • دارای مواد نرم کننده همچون؛ اسکوالن، اسید های چرب و ...
  • سبب ایجاد یک سد غیر قابل نفوذ در برابر آلودگی ها به دلیل حضور موادی همچون؛ روغن های گیاهی، موم زنبور عسل

علاوه بر مواردی که در اینجا ذکر شد باتوجه به برندی که کرم دور چشم خود را تهیه می کنید ممکن است مزایای بیشتر دیگری نیز شامل حال شما شود. در انتخاب برند کرم خود نهایت دقت را به خرج دهید تا بهترین اثر را بگذارد.

سرم دور چشم

حال که به طور کامل می دانید کرم دور چشم چیست و چه مزایایی دارد بهتر است به بررسی سرم دور چشم بپردازید تا به طور کامل با تفاوت های این دو محصول آشنا شوید. اگر بخواهیم  از بهترین سرم دور چشم سخن بگوییم لازم است بدانید که این محصول در واقع ساختاری همچون سرم صورت دارد.

سرم دور چشم با توجه به غلظت بالایی که دارد از نفوذ پذیری بالاتر و بهتر برخوردار است. از طرفی مزایای ویژه این محصول به دلیل مواد تشکیل دهنده اش به شما این امکان را می دهد که حلقه ها و لکه های سیاه در اطراف چشم شما تشکیل نشده و مانع ناراحتی شما می شوند.

کافئین حاضر در این محصول به شما کمک شایانی در حفظ رطوبت پوستتان می کند و جریان خون شما را با گردش بهتری همراه می سازد. تفاوت سرم و کرم دور چشم در واقع در نحوه عملکرد آن ها نیز می باشد. زیرا که سرم های دور چشم به خوبی می توانند باعث انتقال مواد و ویتامین های مغذی به سلول های پوست شما بشوند. از طرفی از آسیب رسیدن به پوست و بروز رادیکال های آزاد نیز به خوبی جلوگیری می کنند.

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

کرم دور چشم آقایان

کرم دور چشم برای چه سنی مناسب است

مزایای بهترین سرم دور چشم

حال که می دانید سرم دور چشم چه مزایایی دارد باید به بررسی مزایای آن نیز بپردازیم در این صورت بهتر می توانید تفاوت سرم و کرم دور چشم از هم تشخیص داده و بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود تهیه نمایید. در واقع مواردی که در ذیل به آن اشاره شده است از مزیت های بهترین سرم دور چشم خارجی و ایرانی به حساب می آید. همچون؛

  • جلوگیری از تغییر رنگ رنگدانه های پوست در اطراف چشم
  • مانع از بروز افتادگی، سیاهی اطراف پلک
  • ترمیم پوست
  • درمان پوست های آسیب دیده، زخمی و حساس
  • مراقبت از پوست در برابر بروز آلودگی ها و باکتری ها
  • سبب از بین بردن چربی های انباشته شده

علاوه بر مواردی که در این جا برای مزیت های بهترین سرم دور چشم ایرانی و خارجی گفته شد شما می توانید با  توجه به برندی که محصول خود را تهیه می کنید کاربرد ها و مزایای دیگری نیز دریافت کنید. برند تالگو نیز مفتخر است با ارائه یک محصول منحصر بفرد به شما سبب رضایت خاطر کاملی برایتان بشود.

سرم دور چشم، مزایا و کاربردهای آنسرم دور چشم، مزایا و کاربردهای آن

تفاوت سرم و کرم دور چشم از نظر نحوه عملکرد

تا به این جا اطلاعات کاملی از سرم و کرم دور چشم به همراه مزایای هر یک بدست آوردید. در واقع اگر بخواهیم از نحوه عملکرد این دو محصول صحبت کنیم همانطور که دانستید سرم دور چشم به مراتب موثر تر عمل می کند. البته باید به این نکته نیز توجه کنید که چه انتظار از محصول انتخابی خود دارد.

اگر بخواهید فقط برای رفع خستگی، جلوگیری از خشکی پوست، هیدراته نمودن اطراف چشم و ... از یک محصول مناسب بهره مند شوید به یقین باید به دنبال کرم دور چشم باشید اما اگر ترجیح شما بر آن است که علاوه بر موارد گفته شده از  یک نفوذ پذیری عمیق تر در راستای درمان پوست اطراف چشم و انتقال مواد مغذی بیشتر بهره مند شوید به یقین باید از سرم دور چشم استفاده نمایید.

تفاوت سرم و کرم دور چشم از نظر معایب

هر محصول زیبایی و درمانی علاوه بر مزایایی که دارد به مراتب ممکن است معایب و عوارضی نیز در بر داشته باشد. یکی دیگر از راه هایی که می توان به بررسی تفاوت سرم و کرم دور چشم نگاه انداختن به معایب آن است. در واقع اگر بخواهیم برایتان از عوارض این دو محصول صحبت کنیم در ابتدا باید به نوع برندی که کالا خود را تهیه نموده اید توجه کنید برای آن که پوست شما دچار حساسیت، قرمزی، بروز خشکی و ... نشود باید حتما یک محصول مناسب و البته معتبر تهیه نموده باشید.

از طرف دیگر قبل از خرید به مواد تشکیل دهنده آن نیز توجه ویژه ای داشته باشید شاید برخی از آن ها برای پوست شما مناسب نبوده و باعث بروز عارضه های مختلفی بشود. به طور کلی کرم دور چشم از عوارض کمتری به نسبت سرم دور چشم بهره مند است زیرا ماده تشکیل دهنده خاصی در ساخت آن عمدتا به کار نمی رود.

تفاوت سرم و کرم دور چشم از نظر هزینه

مبحث دیگری که در بررسی تفاوت سرم و کرم دور چشم به شما کمک شایانی می کند توجه به هزینه این دو محصول است. در واقع عوامل مختلفی ممکن است سبب بروز قیمت مختلف در محصولی که می خرید برای شما باشد. برند محصول، حجم آن، تاریخ انقضا، مواد تشکیل دهنده و ... می تواند بر هزینه های شما بسیار اثر بگذارد.

در نظر داشته باشید که سرم دور چشم به دلیل تخصصی تر بودن در میان محصولات بهداشتی دور چشم به مراتب قیمت بیشتری به نسبت کرم آن دارد. به طور کلی می توانید از طریق راه های ارتباطی همه روزه با کارشناسان ما ارتباط برقرار نموده و مشاوره های لازم را بدست آورید. در این صورت می توانید بهترین خرید را انجام داده و ر ضایت خاطر کاملی کسب کنید.

چند نکته مهم از سرم دور چشم و کرم دور چشم

اکنون که به صورت کامل از تفاوت سرم دور چشم با کرم دور چشم اطلاع دارید لازم است از چند نکته که سبب این اختلاف ها شده است نیز بیشتر اطلاع داشته باشید. این موارد عبارتند از:

  • لازم است توجه کنید که بافت سرم دور چشم به مراتب سبک تر و روان تر از کرم دور چشم است. این مورد ممکن است با توجه به مواد تشکیل دهنده محصول از درجه کم یا زیاد تری برخوردار باشد.
  • سرم دور چشم عمدتا برای انواع مدل های پوستی مناسب است. اما برای تهیه کرم مناسب لازم است حتما به نوع پوست خود توجه ویژه ای نمایید.
  • لازم است که قبل از تهیه محصول حتما به هدف خود توجه نموده و مناسب ترین گزینه را خریداری نمایید.

تفاوت کرم و سرم دور چشمتفاوت کرم و سرم دور چشم

محصولات مراقبت دور چشم برند تالگو

در این مقاله سعی شد به طور کامل به بررسی تفاوت سرم و کرم دور چشم پرداخته شود. اکنون شما می توانید با توجه به آگاهی که پیدا کرده اید بر حسب نیاز خود بهترین گزینه را از موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران خریداری نمایید.

همچنین این مجموعه مفتخر است خدمات دیگری همچون؛ ارائه دوره های پوست و زیبایی با اهدای دیپلم بین المللی فرانسه را در کنار فروش محصولات تالگو در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهد. خرسندیم که می توانیم در راه زیبایی شما گام موثری برداریم. از یاد نبرید که پوست شما گرانترین لباسی است که در اختیار دارید و باید در حفظ سلامت آن کوشا باشید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs