ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

ضرورت، دلایل و روش مصرف ضد آفتاب در منزل

18 خرداد ، 1401
موسسه تالگو پاریس

این روزها با توجه به آن که داشتن یک روتین پوستی مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد، وجود یک ضد آفتاب معتبر نیز از اقلام ضروری برای هر فرد است. کم توجهی مردم به مصرف ضد آفتاب در منزل سبب بروز لکه های پوستی، چین و چروک های ریز و درشت، کم شدن کلاژن سازی و تولید الاستین در پوست و ... شده است.

کمتر افرادی هستن که در منزل نیز روتین سلامت دقیق پوست خود را رعایت می کنند. در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا با ضرورت، دلایل و روش مصرف صحیح ضد آفتاب در منزل بیشتر آشنا شده و استفاده صحیح آن را در پروسه روتین پوستی خود در طول شبانه روز قرار دهید. با ما همراه باشید.

استفاده از ضد آفتاب در منزلاستفاده از ضد آفتاب در منزل

چرا استفاده از ضد آفتاب در منزل؟

ممکن است شما هم از دسته افرادی باشید که فقط خارج از خانه از ضد آفتاب ها استفاده می کنید. اما باید بدانید هر کجا که نور هست لازم است تا بر روی پوست شما هم ضد آفتاب باشد. عجیب است؟ جالب است بدانید که نور صفحه موبایل، تلویزیون، لپ تاپ، چراغ های خانه شما از اشعه های متفاوتی تشکیل شده که مضر بودن آن همچون نور مستقیم خورشید است.

متاسفانه گزارش ها حاکی از آن است که این اشعه ها تاثیر  بسزایی در سلامت پوست دارند. از جمله مضراتی که دارد می تواند سبب بروز پیری پوست، سرطان، ایجاد لکه های تیره و قهوه ای رنگ و ایجاد چین و چروک ها گردد. در حقیقت در هر قسمت از منزل که هستید نوری برای شما در آنجا وجود دارد. همچنین اگر در منزل خود از پنجره بهره مند هستید و یا دربی که آن را باز می گذارید، لازم است تا مصرف ضد آفتاب در منزل را جدی بگیرید.

بهترین کرم ضد آفتاب

متاسفانه افراد تا زمانی که دچار یک سوختگی یا خشکی شدید حاصل از تابش نور آفتاب بر پوست خود نشوند از مصرف ضد آفتاب در منزل سر باز می زنند. اما به یاد داشته باشید که امروزه 80 درصد سرطان های پوست ناشی از نور آفتاب و امواج تشکیل دهنده آن است.

در حقیقت خورشید دارای اشعه هایی همچون UVA, UVB است. این اشعه ها که بسیار خطرناک بوده خسارت های جبران ناپذیری برای شما به همراه خواهد داشت. به این فکر نکنید که اگر در خانه هستید از بروز این اشعه ها در منزل خود مصون هستید. خیر، این اشعه ها با طول موج بالایی که دارند به طریقی به منزل شما وارد شده و بر سلامت شما تاثیر می گذارد.

در این میان کرم های ضد افتاب بسیاری بر دو پایه مینرال و آلی به فروش می رسند که سبک اول با ایجاد یک لایه محافظ سبب جلوگیری از ورود این اشعه ها به داخل پوست می شود و نوع دوم آن اشعه را به خود جذب کرده و سبب حل شدن آن می شوند و در نهایت آن را به صورت گرما دفع می کند. لازم به ذکر است که شما می توانید از طریق راه های ارتباطی با موسسه تماس حاصل نموده و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان متبحر مجموعه از بهترین کرم ضد آفتاب تالگو اطلاعات مناسبی دریافت نمایید همچنین برای تهیه آن اقدام نمایید.

دیگر مقاالات ما را در این بخش دنبال نمایید

چگونه یک ضد آفتاب برای پوست مستعد آکنه انتخاب کنیم؟

بهترین روش های پاکسازی و فیشیال پوست صورت در خانه

آیا امکان استفاده از پماد زینک اکساید به جای ضد آفتاب وجود دارد؟

مزایای استفاده از ضد آفتاب در منزل

اکنون شما می دانید که اشعه های خورشید چه اثرات باور نکردنی بر روی پوست شما می گذارند. همچنین با توجه به آن که در نظر دارید از یک کرم مناسب برای خود بهره مند شوید، لازم است تا از مزایا مصرف ضد آفتاب در منزل نیز بیشتر بدانید. استفاده مناسب و صحیح سبب اتفاقات اشاره شده در ذیل می شود. همچون؛

  • حفظ سلامت پوست
  • تحریک کلاژن سازی و تولید الاستین در پوست
  • امکان استفاده همزمان با کرم های روشن کننده، مرطوب کننده و آرایشی ( با پیشرفت صنعت زیبایی امروزه کرم های ضد آفتابی در بازار وجود دارد که می تواند تمام نیاز های شما را پاسخگو باشد.)
  • دارای رنگ بندی و مناسب برای تمام پوست ها
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست
  • هزینه مناسب تر در برابر عمل های جراحی برای رفع چین و چروک ها (اگر به صورت منظم از آن استفاده نمایید می توانید مانع از بروز چین و چروک و لکه های پوستی شوید. در اینصورت دیگر نیازی به دیگر اقدامات زیبایی نظیر تزریق ژل، بوتاکس و ... ندارید.)
  • مانع از تولید مواد سمی منجر به پیری زودرس
  • محافظت در برابر اشعه فرا بنفش
  • حفظ رنگ پوست و ایجاد صافی و یک دستی در آن
  • مانع از بروز التهابات و حساسیت ها بر روی پوست

دلایل استفاده از ضد آفتاب در منزلدلایل استفاده از ضد آفتاب در منزل

روش مصرف ضد آفتاب در منزل

با توجه به آن که اکنون از ضرورت مصرف این کرم جادویی با خبر شدید، وقت آن است تا از روش صحیح مصرف آن نیز بدانید. از یاد نبرید اگر قرار است از منزل خارج شوید حتما 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن این کرم را بر روی پوست خود بزنید.

همچنین لازم به ذکر است که به طور کلی باید 2 انگشت کامل از کرم ضد آفتاب برای صورت خود استفاده کنید. اما اگر قرار است برای بدن خود نیز استفاده کنید، حتما از کرم های ضد آفتاب مخصوص بدن در ابتدا تهیه نموده و سپس به میزان 28 گرم یا معادل نصف یک تیوب کوچک مصرف کنید. همچنین مراقب باشید که کرم بدن را برای صورت و یا بالعکس هرگز استفاده نکنید.

از دیگر نکات مهمی که باید در هنگام مصرف در نظر داشته باشید، بهره مندی کرم ضد آفتاب از اس پی اف بالای 30 است تا در برابر نور خورشید و نور آبی حاضر در منزل بتواند بیشترین تاثیر را داشته باشد. همچنین به یاد داشته باشید که این کرم ها بر روی صورت شما نهایت 2 الی 4 ساعت ماندگاری دارند.

پس از آن باید برای تمدیدش اقدام نمایید. از یاد نبرید که حتی اگر کرم شما ضد آب است پس از تماس با آب به خوبی مجدد آن را چرب نموده تا مانع از ورود اشعه به پوست خود شوید. با رعایت صحیح تمام نکات گفته شده از روش مصرف ضد آفتاب در منزل، می توانید از نتیجه مناسبی برای خود بهره مند شده و از بروز اتفاقات ناگوار به دور باشید.

موسسه تالگو پاریس، نمایندگی رسمی تالگو ایران 

در این مقاله سعی شد به معرفی کاملی از ضرورت، دلایل و روش مصرف ضد آفتاب در منزل پرداخته شود. اکنون شما می دانید که در منزل نیز باید از کرم مناسب استفاده نمایید. موسسه تالگو پاریس نیز مفتخر است با ارائه بهترین کرم ضد آفتاب از برند خود در بیمه گران ترین لباس شما سهیم باشد. همچنین شما می توانید از دیگر خدمات این مجموعه همچون؛ برگزاری دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با ارائه دیپلم بین المللی، ارائه خدمات زیبایی پوست و عرضه محصولات برند تالگو نیز بهره مند شوید.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs