ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

آشنایی با مراحل روتین پوستی

08 بهمن ، 1402
موسسه تالگو پاریس

آشنایی با مراحل انجام روتین پوستی روزانه به شما کمک می کند تا با در نظر داشتن بهترین اقدامات به پاکسازی پوست خود پرداخته و بهترین نتیجه برای شفافیت و جوانسازی آن دریافت نمایید. همه ی ما این روزها به دلیل قرارگیری در موقعیت های مختلف با شرایط اقلیمی متفاوت دارای مشکلات متعدد پوستی هستیم.

به همین منظور در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی از نحوه انجام روتین پوستی و تمامی این مراحل بدست آورید. پس از آن به صورت کاملا تخصصی خواهید دانست که چطور می توانید بهترین روش را برای پاکسازی پوست خود پیاده سازی کنید. با ما در تالگو پاریس همراه باشید.

راه ها و مراحل پاکسازی پوستراه ها و مراحل پاکسازی پوست

آشنایی با مراحل انجام روتین پوستی

به طور کلی اگر بخواهیم برایتان از پاکسازی پوست صحبت کنیم باید از اقداماتی سخن بگوییم که روتین پوستی را تشکیل می دهند. در حقیقت نحوه انجام روتین پوستی دارای 3 گام اصلی و عمده همچون؛ پاکسازی پوست از مواد آرایشی و آلودگی، تنظیم ph پوست به همراه متعادل سازی آن، آبرسانی پوست و مرطوب کردن آن از مراحل مهمی هستند که شما برای داشتن یک پوست زیبا، شفاف و سالم از آن باید پیروی نموده و به خوبی بهره مند شوید. هر یک از این گام ها دارای شرایط مشخص و زیر شاخه های مهمی است که باید توسط شما به درستی رعایت شود تا بهترین نتیجه را به ارمغان آورد.

پاکسازی پوست؛ مرحله اول انجام روتین پوستی روزانه

پس از یک روز طاقت فرسا آنچه همه ما را به یک آرامش ویژه می رساند پاک نمودن پوست از چربی ها، آلودگی ها، مواد آرایشی و ... است. این اقدام دقیقا بعد از شستشو مناسب از یک محصول معتبر برای شما امکان پذیر خواهد بود. مزیت ویژه این مرحله این است که شما پس از انجام آن متوجه سبکی پوست و احساس تنفس بیشتر منافذ حاضر بر روی صورت خود می کنید. گام اول پاکسازی پوست خود شامل چند اقدام مهم است که در ادامه به معرفی هر کدام پرداخته شده است:

  • پاکسازی پوست با استفاده از میسلار واتر، شیر پاک کن، دستمال مرطوب
  • شستشوی صورت با استفاده از یک شوینده مناسب و مخصوص مدل پوستی خود
  • استفاده صحیح از اسکراب ها و ماسک های مناسب پاکسازی

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

روتین پوستی کره ای

فیشیال صورت در منزل

تفاوت فیشیال با پاکسازی

تنظیم ph پوست به همراه متعادل سازی

در همین بین که در حال دانستن و آشنایی با روش انجام روتین پوستی خود هستید لازم است بدانید که استفاده از محصولات معتبر و دارای استاندارد های سلامت به یقین شما را در رسیدن به خواسته خود به نحو احسن همراهی خواهد نمود. در این زمینه برندهای متفاوتی نیز با سابقه زیادی که در عرصه سلامت و بهداشت پوست با تولید مواد بهداشتی مناسب انواع پوست در اختیار دارند امروزه معتبر ترین لاین های مشخص را در این حوزه به خود اختصاص داده اند.

به همین منظور برای آن که روتین پوستی خود را کامل تر پیش ببرید لازم است از محصولاتی استفاده کنید که متعادل سازی پوست صورت را به صورت کامل انجام می دهند. در این مرحله نیاز است تا از محصولاتی استفاده کنید که تعادل پوست را به حالت اولیه برای شما باز می گرداند.

همچون؛ تونیک، تونر تالگو و لوشن هایی که مخصوص پوست شما هستند. استفاده از این محصولات پس از گام اول که پاکسازی پوست به صورت کامل انجام شده است صورت می گیرد. از دیگر مزیت های این مرحله می توان علاوه بر تنظیم ph پوست به پاک نمودن آثار باقی مانده ای که در مرحله قبلی از بین نرفته اند نیز اشاره کرد.

مراحل روتین پوستی

مراحل روتین پوستی

آبرسانی پوست؛ سومین مرحله از روش انجام روتین پوستی

گام سومی که لازم است در آشنایی با مراحل انجام روتین پوست روزانه از آن نیز اطلاعات کاملی داشته باشید استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده های معتبر می باشد. که در این قسمت برندهای مختلفی همچون تالگو می توانند این نیاز را برای شما پاسخ داده و پیش ببرند. پس از آن که دو گام قبلی را به نحو احسن پشت سر گذاشتید وقت آن است تا با استفاده از چند محصول که شامل موارد ذیل است یک عملکرد مشخص در پیش بگیرید. همچون؛

  • استفاده صحیح از کرم های آبرسان پوست، سرم ها و ...
  • مصرف بهینه مرطوب کننده مناسب نوع پوست خود
  • استفاده مداوم از کرم های روز و شب
  • مصرف صحیح ضدآفتاب تالگو

تمامی این محصولات به شما کمک می کنند تا با استفاده از آن ها شاهد جوانسازی پوست، جلوگیری از پیری زودرس، عدم خشکی پوست، التهابات و ... شوند. پس در نحوه انجام روتین پوستی خود به آن توجه نموده و به صورت دقیق هر کدام را استعمال نمایید.

نکات مهم در مراحل انجام روتین پوست

حال که با روتین مراقبتی پوست خود آشنا هستید، لازم است بدانید رعایت چند نکته مهم و توجه ضروری به آن شما را در رسیدن به هدف نزدیکتر نموده و کلاژن سازی پوست شما را بهتر احیاء می کند. از جمله:

  • نوع پوست خود را قبل از آن که محصولات مناسب روتین پوستی را خریداری کنید به خوبی بشناسید. به طور کلی تمامی افراد در دسته های پوستی؛ خشک، چرب، مختلط و حساس قرار می گیرند. در هنگام تهیه محصول اولین قدم به این مورد توجه کنید.
  • ویتامین ها را در طول مراحل انجام روتین پوستی جدی بگیرید. چرا که ویتامین ای و سی برای پوست بسیار مفید بوده و مانع از پیری آن می شود. این ویتامین ها برای مبارزه با رادیکال های آزاد بسیار مفید است.
  • به مواد تشکیل دهنده هر محصول توجه کنید. برخی از محصولات دارای مواردی هستند که ممکن است سبب افزایش التهاب و حساسیت برای شما شود.
  • برای تهیه هر محصول در هر مرحله بهتر است از یک فرد متخصص و یا کارشناسی کارآزموده راهنمایی بگیرید تا بتوانید مناسب ترین گزینه را انتخاب نموده و از مشاهده نتایج آن رضایت خاطر کاملی داشته باشید.

تالگو بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی

در این مقاله سعی شد به معرفی کامل آشنایی با مراحل انجام روتین پوستی پرداخته شود. اکنون شما می دانید که باید یک روتین مناسب مدل پوستی خود داشته باشید. برند تالگو با ارائه بهترین محصولات در این زمینه می تواند شما را انتخاب بهترین نوع آن یاری نماید.

همچنین از یاد نبرید که شما می توانید در بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی تالگو به سپری نمودن دوره های آموزش مراقبت های زیبایی پوست پرداخته و در انتها مدرک دیپلم بین المللی تالگو فرانسه را نیز دریافت نمایید. همچنین این مجموعه با ارائه خدمات زیبایی پوست و فروش محصولات این برند همواره در کنار شماست تا زیبایی بیشتری کسب نمایید.  

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs