ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

بهترین قرص ضد پیری دنیا

08 بهمن ، 1402
موسسه تالگو پاریس

بهترین قرص ضد پیری دنیا | کلاژن ساز

زندگی های مدرن شهری و پدیده مُد، امروزه هزاران نفر را به خود مشغول کرده است و همین امر دغدغه را برای افراد مختلف جوامع، خصوصا دنبال کنندگان مُد بوجود آورده است و البته سهم بانوان در این دغدغه ها بیش از سایرین است.
قرص ضد پیری تالگو (OCEA SKIN) یک ماده ضد اکسیدان است که حاوی مواد فعال و ویتامین های روی، سلنیوم، بتا کاروتن، ویتامین C و E بوده و تاثیر بیسار زیادی در جلو گیری از پیری پوست خواهد بود. از قرص جوان كننده وضد پیری تالگو می توان با نام بهترین قرص ضد چروک صورت نام برد که به مرور زمان جلوی روند پیری پوست را می گیرد.

بهترین قرص ها و داروهای ضد پیری دنیا
بهترین قرص برای پوست صورت 

قرص جوانی صورت

برای داشتن پوستی سالم و جوان تغذیه نقشی ضروری دارد. مصرف میوه‌ ها، سبزیجات، لبنیات و پرهیز از خوردن غذاهای مضر و سرخ کردنی همگی نقش مهمی در جوان سازی پوست ایفا می ‌کنند.

شربت جوان سازی پوست

یک راه دیگر برای جلوگیری از پیری استفاده از شربت جوان سازی و ضد پیری می باشد. این شربت غلیظ و غنی است و به راحتی و به میزان بالایی جذب میشود. تست های کلینیکی بر روی آن انجام شده است. چروک های سطحی را تا 26 درصد کاهش میدهد واز ایجاد چروک های عمیق جلوگیری می کند. یک نیروی کمکی فوق العاده برای تقویت پوست در راستای مبارزه با علائم پیری می باشد. شربت جوان سازی سرشار از سلنیوم و زینک بوده که جلوی پیری پوست را میگیرد و از پوست در برابر استرس های اکسیداتیو محافظت کرده و پوست را سالم و درخشان حفظ می کند.

تا بازگشت به نوجوانی با شربت جوان سازی تالگو تنها یک کلیک مانده

شربت جوان سازی کلاژن تالگو 10000 (collagen 10000 )

شربت جوان سازی کلاژن تالگو 10000 (collagen 10000)

قرص های مکمل‌ چگونه باعث جوانسازی پوست می ‌شوند؟

همان طور که گفتیم مصرف مکمل‌ های مخصوص پوست، به جوان ‌تر شدن پوست شما کمک می ‌کند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که مکمل‌ها با چه ساز و کاری باعث جوا‌سازی پوست می‌شوند. با افزایش سن بدن قادر به تولید پروتئین‌ های مهم نخواهد بود. در نتیجه تولید پروتئین ‌های مهم از جمله کلاژن و الاستین کم و یا متوقف می ‌شود. مکمل ‌های مخصوص پوست قدرت سلول ‌های شما را افزایش داده و باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می‌ شوند. با افزایش تولید این دو پروتئین مهم پوست دوباره جوان خواهد شد.

قیمت قرص کلاژن ساز قوی

قیمت انواع قرص کلاژن سازی قوی بر اساس برند ایرانی و یا خارجی آن متفاوت می باشد. علاوه بر آن تعداد قرص های موجود در هر جعبه نیز در هزینه قرص های کلاژن ساز قوی تاثیرگذارند.

10 قرص موثر در جوانسازی پوست

1. روغن ماهی Fish Oil

روغن ماهی حاوی اسید چرب امگا 3 است. این اسید چرب برای بدن به خصوص پوست بسیار مفید است. اسید چرب امگا 3 تولید کلاژن را در بدن تحریک می‌ کند. از طرف دیگر این ماده باعث افزایش رطوبت پوست می ‌شود. بنابراین با مصرف این قرص جوان سازی پوست می ‌توانید پوستی جوان و زیبا داشته باشید.

2. FERN EXTRACT

این قرص حاوی پلی ‌پودیوم Polypodium Leucotomos است. این ترکیب از بدن شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌ کند. در واقع نور آفتاب به واسطه داشتن پرتوهای مضر تولید کلاژن را کم کرده و به پوست آسیب می ‌رساند. اشعه‌ های نور آفتاب مانند UVA و UVB از جمله اشعه‌ های مضر هستند که باعث فرسوده شدن سلول ‌های پوستی می‌ شوند.

3. روغن GLA

روغن GLA یا روغن گاما-لینولئیک اسید gamma-Linolenic acid حاوی اسید چرب امگا 6 است. مصرف قرص امگا 6 مانند امگا 3 باعث سلامت و جوانسازی پوست می ‌شود. با این حال بدن این اسید چرب را تولید نمی‌ کند. بنابراین برای داشتن پوستی سالم بهتر است این اسید چرب به صورت خوراکی وارد بدن شود. GLA به طور عمده در روغن ‌های گیاهی مانند روغن گل مغربی، گل ‌گاو زبان و سیاه دانه یافت می‌ شود.

4. زینک و کلسیم

زینک و کلسیم هر دو از جمله مواد معدنی ضروری برای سلامت بدن هستند. زینک وظیفه حفظ ساختار بافت‌ ها و سلول ‌‌ها را برعهده دارد. به همین دلیل مصرف روزانه زینک باعث از بین رفتن چروک ‌ها و جوان ‌تر شدن پوست می‌ شود. کلسیم ماده‌ ای مفید است که سلول ‌های پیر و فرسوده را بازسازی می ‌کند. مصرف قرص کلسیم باعث جوانسازی و زیبایی پوست شما خواهد گشت.

5. ویتامین‌ها ( ویتامین A, C , E)

  • ویتامین‌ ها همگی نقش موثری در سلامت پوست دارند. اما در بین ویتامین‌ ها سه ویتامین A، C و E برای سلامت و جوانسازی پوست ضروری اند.
  • کویتامین A تولید کلاژن را افزایش داده و سلول‌ های پوستی را بازسازی می‌ کند.
  • ویتامین C از آسیب سلولی جلوگیری می ‌کند. این ویتامین همچنین تولید کلاژن و الاستین را درسلول ‌ها تسهیل می ‌کند.
  • ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی برای سلول به شمار می ‌آید. این ویتامین از سلول ‌ها در برابر رادیکال ‌های آزاد محافظت کرده و باعث حفظ رطوبت سلول ‌های پوستی می ‌شود.

6. فیتونوتریشن

فیتونوتریشن ‌ها در واقع آنتی‌ اکسیدان‌ های موجود در میوه‌ ها سبزیجات و … هستند. این دسته از مواد باعث حفظ سلامت و زیبایی پوست شما می ‌شوند. چرا که فیتونوتریشن‌ ها سموم و مواد مضر را از بدن شما دفع می ‌کند. این امر موجب تولید مجدد کلاژن و جوانسازی پوست خواهد گشت.

7. Q10

کوآنزیم کیوتن Q10 یک مکمل عالی برای داشتن پوستی سالم و جوان است. این کوآنزیم یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می ‌آید. به همین دلیل نیز از سلول ‌های پوست در برابر رادیکال ‌های آزاد محافظت می‌کند. مصرف مکمل Q10 تولید کلاژن را افزایش داده و به روند جوانسازی پوست سرعت می‌ بخشد.

قرص ضد پیری تالگو
بهترین قرص ضد پیری پوست 

کشف داروی ضد پیری

دانشمندان بریتانیایی داروهایی برای جلوگیری از روند اصلی پیری را یافتند. در این روزها خبری نو از دنیای علم اعلام کرده که دانشمندان داروهایی برای جلوگیری از روند اصلی پیری در میتوکندری یافته اند. میتوکندری، اندامکی است که وظیفه آن تنفس سلولی و نوعی اندامک انتقال انرژی است که موجب می ‌شوند انرژی شیمیایی موجود در مواد غذایی با عمل فسفوریلاسیون اکسیداتیو، به صورت پیوند های پر انرژی فسفات ذخیره شود.

متخصصین آزمایشاتی با استفاده از ترکیبات جدید AP39، AP123 و RT01 انجام دادند، آزمایش آنها بر روی سلول های اندوتلیال که درون سطح عروق خونی قرار داشت، صورت گرفت. در نتیجه این تحقیقات، دانشمندان قادر به جلوگیری از عملیات پیری بافت ها، کاهش تعداد سلول های پیر به میزان 50 درصد شدند.

لازم به ذکر است که داروهای AP39، AP123 و RT01 سولفید هیدروژن را به داخل میتوکندری می رسانند، این ماده باعث کمک به سلول های قدیمی و آسیب دیده برای تولید انرژی لازمند، در نتیجه با افزایش سولفید هیدروژن، کاهش سرعت روند پیری صورت می گیرد. دانشمندان مدعی هستند که ترکیبات موجود در این نوع قرص باعث می شود تا موها رشد کنند و علاوه بر آن انرژی یک فرد هفتاد ساله همچون یک جوان سی و چند ساله باشد.

طبیعی است که اگر چنین قرصی واقعا کشف شده باشد از بروز انواع بیماری ها در بدن فرد جلوگیری خواهد شد. طبیعی است که اگر چنین قرصی واقعا کشف شده باشد از بروز انواع بیماری ها و پیری زود رس در بدن فرد جلوگیری خواهد شد. قرص ضدپیری که می تواند شما را 120 ساله کند شاید به نظرتان یک داروی خیالی باشد اما اینطور نیست چرا که دانشمندی توانسته است آرزوی 120 ساله شدن انسان را با یک قرص به تحقق برساند. این جملات به نظر تخیلی هستند و کسی نمی تواند باور کند که قرص و یا دارویی پیری را به تاخیر اندازد اما قرصی که به تازگی توسط گروهی از دانشمندان ساخته شده است این تخیلات را به حقیقت رساند.

دانشمندان در تهیه این قرص از نوع جدیدی از آنتی اکسیدان استفاده می کنند که امیدوارند این نوع آنتی اکسیدان بر روی بخش تولید کننده ی انرژی در سلول ها اثر گذارد و پروسه ی پیری را آرام میکند. هدف اصلی در تهیه این قرص افزایش طول عمر انسان تا 120 است که تحقق آن امکان قوی دارد. اگر پروسه روند و رشد بیماری و فاکتورهای بیماری زا کاهش یابند در نتیجه طول عمر انسان افزایش خواهد یافت پس به تاخیر انداختن پیری ممکن خواهد بود.

کلاژن سازی

بهترین قرص کلاژن خارجی

قرص های کلاژن علاوه بر دارا بودن نوع ایرانی، دارای نوع خارجی نیز بوده که قطعا از قیمت بالاتری برخوردار بوده و کیفیت مناسبی دارند. از جمله انواع بهترین قرص های کلاژن خارجی می توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

کپسول آلکوژن آلفا

این محصول ساخت کشور امریکا بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. از جمله مزایای کپسول آلکوژن آلفا می توان به شفاف سازی پوست و برطرف کردن چین و چروک های پوستی نیز اشاره کرد. علاوه بر آن مصرف این کپسول موجب قطه ریزش مو نیز می شود.

قرص رادیانس هلث اید

این قرص ساخت کشور انگلیس بوده و در بسته های 60 عددی ارائه می شود. این نوع قرص از ترکیبات کلاژن هیدرولیز، زینک، و ویتامین ث تشکیل شده که  باعث از بین رفتن چین و چروک های پوستی می شود. این محصول دارای رتبه چهارم است و به نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.

قرص ای سی ای کلاژن

یکی دیگر از انواع بهترین قرص کلاژن خارجی، قرص ای سی ای کلاژن بوده که ساخت کشور فرانسه می باشد و در بسته های 30 عددی می باشد. این قرص دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان های فراوانی است که به جوان سازی پوست کمک می کنند و کلاژن سازی را درپوست تقویت می نمایند.

بهترین کلاژن جویدنی

اگر مصرف مکمل ‌های کلاژن را به تعویق می‌اندازید یا فراموش می ‌کنید، یک روش عالی برای حل این مشکل، استفاده از کلاژن‌ های آدامسی با طعم میوه (MAV Nutrition Collagen Gummies) است. نوع آدامسی هم به اندازه انواع پودری و قرصی مکمل‌ ها، کلاژن دارند. علاوه بر آن دارای ویتامین C ،E و بیوتن برای تقویت پوست، مو و ناخن است. بهترین قرص کلاژن سازی پوست را فقط از ما بخواهید.

بهترین نوع کلاژن برای پوست

کپسول کلاژن هیدرولیز شده

با ورود به دهه سوم و چهارم زندگی، کم ‌کم میزان کلاژن تولید شده توسط پوست کاهش می ‌یابد. بدین ترتیب خاصیت الاستیک پوست کاهش پیدا کرده و دچار چین و چروک می‌ شویم. کپسول ضد پیری و کلاژن با دارا بودن کلاژن نوع یک و سه برای مقابله با این مشکل تولید شده است. ترکیب مواد تشکیل دهنده اضافه مثل: ویتامین E، ریشه رز و ویتامین C باعث افزایش آبرسانی پوست، ایجاد کلاژن جدید و بهبود آسیب‌ های پوستی مثل زخم و… می ‌شود.

قرص ضد چین و چروک صورت

قرص ضد چروک قوی و جوان کننده با ترکیبی از گلوکزامین، کمپلکس آمینواسید و ویتامین A با افزایش تحریک نوسازی سلولی، تولید کلاژن و نگهداری بافت همبند باعث افزایش بهبود قدرت الاستیسیته و شفافیت پوست می گردد.

قیمت قرص جوانسازی

قیمت های بازار برای بهترین قرص جوانسازی پوست به عوامل متعددی باز میگردند. شما برای خرید قرص جوان کننده پوست باید با پزشک متخصص مشورت نمایید.

عملکرد ترکیبات قرص جوان کننده صورت و ضد چروک پوست

  • ویتامین A:

برای رشد طبیعی، تکثیر و بازسازی سلول های پوست لازم است. همچنین در سلامت گلبول های قرمز و سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی دارد و آنتی اکسیدان نیز هست. این ویتامین رنگ پوست را بهبود می بخشد، انعطاف پذیری پوست را زیاد می کند و می تواند پوست را برای احیای سلول های جدید تحریک کند.

  • ویتامین C:

این ویتامین برای تولید کلاژن لازم است و بدن نمی تواند آن را بسازد. بنابراین باید به صورت خوراکی تامین شود. بدن برای خنثی کردن رادیکال های آزاد به آن احتیاج دارد. به التیام زخم و کبودی ها کمک می کند. پوست را در برابر تشعشعات UV حفاظت کرده و سبب تحریک بدن برای تولید کلاژن می شود. اثر ضد التهابی این ویتامین برای درمان بیماری هایی چون اگزما و پسوریاز مفید است.

  • ویتامین E:
این ویتامین برای رشد بافت های سالم لازم بوده و یک آنتی اکسیدان فوق العاده پایدار است. ویتامین E پوست را مرطوب و شفاف می کند، از مضرات رادیکال های آزاد می کاهد، به درمان سوختگی، التهاب، بریدگی و سوزش کمک می کند و در حفظ رطوبت طبیعی به پوست کمک می کند.
  • نیاسینامید:

شکلی از ویتامین B3 که به نیاسینامید مشهور است شکل آمیدی نیاسین است که بر خلاف نیاسین فاقد اثرات جانبی وازودیلاتاسیون، اثرات هیپوولمیک، عوارض کبدی و عوارض گوارشی نا مطلوب است. میزان تولید سرامید ها و اسید های چرب را افزایش می دهد. این دو ماده از جمله مولفه های اصلی محافظت از پوست هستند و در نتیجه با افزایش این دو ماده پوست مقاوم تر می شود و راحت تر می تواند رطوبت را حفظ کند و در مقابل محرک های حساسیت زا مقاومت کند. همچنین برای کاهش قرمزی پوست مفید است.

  • ویتامین B6 پیریدوکسین

در متابولیسم اسید های آمینه، تنظیم گیرنده های هورمون های استروئیدی، متابولیسم هم (نقش در هموگلوبین به عنوان حامل آهن و تولید هیستامین نقش دارد. ضعف، التهاب بدن (به خصوص در اطراف لب ها و دهان)، برخی ضایعات پوستی و اختلال در سیستم ایمنی و سیستم عصبی از علائم مربوط به کمبود ویتامین B6 است.

  • کلسیم:

کلسیم، آسیب و لکه های پوستی را از بین می برد و پوست خسته و مرده را از نو زنده می کند. وجود کلسیم برای انجام بسیاری از اعمال بدن ضروری است؛ مثل تنظیم ضربان قلب، انتقال پیام های عصبی، تحریک ترشح هورمون ها، انعقاد خون و مهم تر از همه ساخت استخوان های بدن و حفظ سلامتی آنها.

  • روی:

روی در تولید کلاژن نقش دارد، از بروز چین و چروک و خستگی پوست جلوگیری می کند و لکه های پوستی را درمان می کند. از ریزش مو و شکنندگی ناخن ها جلوگیری می کند. مصرف روی در سوختگی ها، اعمال جراحی و بهبود زخم های بدن، ضروری است. روی باعث بهبود هرچه سریع تر زخم ها می شود و کمبود روی بهبود زخم ها را به ویژه در بیماران دیابتی به تعویق می اندازد. به عبارتی روی به عنوان ترمیم کننده بافتی و پوستی شناخته شده است. افرادی که از اگزما و حساسیت رنج می برند، به طور معمول دارای سطح پایین روی در خون هستند و می توان با دادن روی، بهبود بیماری آن ها را تسریع کرد.

  • سلنیوم:

سلنیوم خاصیت کشسانی پوست را حفظ می کند. از شوره ی سر جلوگیری می کند و آن را از بین می برد. ضعف عضلانی یا درد های عضلانی، بی رنگی موها یا پوست و سفید شدن ناخن ها از علائم کمبود سلنیوم محسوب می شوند. سلنیوم در ساختن گلبول های سفید به بدن کمک می کند و از این طریق سیستم ایمنی را علیه بیماری و عفونت، فعال و بیدار نگه می دارد. موجب درمان بیشتر اختلالات پوستی نظیر فقدان خاصیت ارتجاعی پوست، آکنه، اگزما و پسوریازیس می شود. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی است بنابراین از واکنش های شیمیایی مضر که در سلول های بدن اتفاق می افتد جلوگیری می کند.

  • منگنز:

کمبود منگنز موجب کاهش وزن، التهاب پوستی، تهوع و استفراغ، تغییر رنگ پوست و کاهش رشد مو می شود. منگنز جزئی از آنزیم هایی است که در متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها فعالیت دارند. منگنز در بسیاری از ترکیبات آنزیمی دیگر نیز یافت می شود. در مفاصل، بافت استخوانی، رشد و ترمیم بدن و رنگ مو نیز نقش مهمی دارد. اما قیمت قرص های جوانسازی پوست را با در نظر گیری این عوامل موثر در مواد تشکیل دهنده ی قرص ها باید جویا شویم.

حقایقی در مورد جوان سازی پوست صورت

متخصصان بیماری های پوستی و جراحان پوست، آموزش های پزشکی و تجارب مورد نیاز برای استفاده از روش های گوناگون جراحی و یا غیر جراحی در درمان شرایط پوستی را دارا هستند. این پزشکان به عنوان یک متخصص در سالم نگه داشتن و جوان به نظر رسیدن پوست بسیار توانمند می باشند.

جوان سازی پوست به طور موثری می تواند باعث:

  • کاهش چین و چروک
  • درمان لک های حاصل از نور خورشید
  • سفت کردن پوست های شل
  • بهبود رنگ پوست
  • از بین بردن جوش های چرکین
  • از بین بردن رگ های خونی برجسته تلانژکتازی شود.

کرم جوانسازی تالگو پاریس یک ترکیب ضد چروک و فاقد چربی به پوست استحکام بخشیده و سبب بازسازی سلول ها می شود. برای تمام آقایان و خانم هایی که خواهان حفظ جوانی و ظاهر پوست خود هستند و در جستجوی کرمی موثر جهت کاهش دادن آشکار آثار پیری و گذشت زمان در پوست خود هستند.این فرمول خاص با کارایی بالا قادر خواهد بود که جوانی را به پوست بازگرداند و چهره را جوانتر کند.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از دیگر مقالات ما بازدید نمایید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs