ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

04 بهمن ، 1401
موسسه تالگو پاریس

دانستن روتین مراقبت از پوست قبل از خواب به شما کمک می کند تا پوستی سالم داشته باشید. همه ما روزانه در معرض آلودگی های بسیار قرار می گیریم و پوستمان تحت تاثیر آن واقع می شود. به همین منظور باید با انجام چند مرحله مراقبتی از سلامت پوست خود محافظت نمایید. این مراقبت ها با انجام چند مرحله آسان و دلپذیر انجام می شود.

شما باید از محصولات معتبری در روتین مراقبتی پوست خود استفاده کند که سلامت پوستتان را به خطر نیندازد. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا کامل ترین اطلاعات را از روتین قبل خواب بدست آورده و به آسانی آن را پیاده سازی نمایید.

مراقبت از پوست قبل از خوابمراقبت از پوست قبل از خواب

مراقبت از پوست قبل از خواب

روتین مراقبت از پوست به این منظور قبل از خواب انجام می شود تا در شب هنگام بازسازی و ترمیم پوست با مواد مغذی و فعال به خوبی صورت گیرد. معمولا افراد به علت قرار گرفتن در برابر آلودگی های روزمره، استفاده از وسایل نا مرغوب آرایشی و بهداشتی، عدم تمرکز بر سلامت پوست خود و ... به مرور زمان با چروک شدن پوست، خشکی، بروز جوش و آکنه مواجه می شوند.

به همین منظور باید روتین پوستی را در طول شبانه روز انجام داده تا مانع از ایجاد این عوارض برای پوست خود بشوید. روتین شب دارای مراحل مشابه ای با مدل روز است. درمان و رطوبت رسانی به پوست شما با پاکسازی و لایه برداری آغاز و با انجام اقدامات مهم دیگری ادامه پیدا می کند.

روتین مراقبت از پوست قبل از خواب

حال که از اهمیت روتین پوستی روزانه دخترانه، زنانه، پسرانه و مردانه آگاه شدید باید بدانید که این اقدام زیبایی که باید برای تمامی سنین با توجه به نوع پوست و محصولات مناسب انجام شود دارای مراحلی است که در ذیل به آن پرداخته شده است. همچون؛

دیگر مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

روتین پوستی آقایان

مراحل روتین پوستی

پاکسازی پوست

اولین قدم از مراحل روتین پوست خشک و چرب شستشوی صحیح پوست است. در ابتدا صورت خود را با فیس واش، محصولات بهداشتی، پن ها و ... به خوبی شستشو داده و پاکسازی نمایید. تقریبا آلودگی های ظاهری در این مرحله به خوبی از بین خواهد رفت. پس از آن با یک حوله نرم به آرامی صورت خود را خشک نمایید.

استفاده از تونر

در مرحله دوم از روتین مراقبت از پوست قبل از خواب باید از تونر ها استفاده کنید. تونر را باید پس از شستشوی پوست بزنید. این اتفاق بدین علت است که ph پوست شما به درستی تنظیم شده و هیچ آلودگی ای بر روی آن باقی نماند.  

بهره مندی از آبرسان مناسب پوست

پس از آن که پوست خود را در طی دو مرحله به خوبی پاکسازی نمودید نوبت به آبرسانی آن می رسد. اکنون باید از محصولاتی استفاده کنید که با فاکتورهای مناسب پوست صورت شما را هیدراته نماید. برای مثال عمده برند هایی که در فراهم آوری محصول آبرسان خود از اسید هیالورونیک، ویتامین ها، آنزیم ها و مواد مغذی بهره مند شده اند می توانند سلامت پوست شما را بیمه نموده و آبرسانی آن را به نحو احسنت انجام دهند. برند تالگو نیز با در اختیار داشتن این فاکتور در محصولاتی همچون؛ کرم آبرسان دریایی، ماسک آبرسان دریایی و ... به خوبی تعبیه شده است و شما می توانید به صورت کامل از اهمیت آن برخوردار شوید.

روتین مراقبت از پوست قبل از خوابروتین مراقبت از پوست قبل از خواب

استفاده از کرم ها و سرم های درمانی

در ترتیب روتین پوست جوش دار در شب هنگام باید از کرم ها و سرم های درمانی استفاده کنید که مناسب پوست شما هستند. این قدم از روتین مراقبت از پوست قبل از خواب به شما کمک می کند تا پوستی درخشان و ز یبا داشته باشید. اگر این محصول حاوی کلاژن باشد برایتان با جوانسازی بیشتری همراه خواهد بود. همچنین حضور ماده موثری همچون رتینول که از دسته ویتامین های A بشمار می آید. به رفع چین و چروک ها و آسیب های پوستی شما نیز کمک شایانی می نماید.

استعمال کرم دور چشم و کرم شب

در این مرحله لازم است از کرم شب و دور چشم برای جلوگیری از چین و چروک های احتمالی در اطراف چشم، خطوط پنجه کلاغی و ... به خوبی مراقبت نمایید. کرم دور چشم را باید به زیر چشم ضربه زده و به آرامی پخش نمایید. این مرحله از اهمیت بسیار زیادی برای شما برخوردار خواهد بود.

مصرف کرم مرطوب کننده و روغن های مخصوص

تقریبا به آخر کار روتین مراقبت از پوست قبل از خواب نزدیک شده اید. حال لازم است یک مرطوب کننده مناسب با توجه به نوع پوست خود انتخاب نموده و با استفاده از یک روغن مناسب پوست خود را برای یک خواب دلپذیر آماده کنید. این مرحله به افزایش رطوبت رسانی و جوانسازی پوست شما کمک شایانی خواهد نمود.

استفاده از بالم لب

در آخرین قدم کافی است به سلامت لب های خود اهمیت داده و با یک بالم لب آن را چرب نمایید. این اقدام مانع از پوسته پوسته شدن و خشکی لب های شما می شود. پس از آن که در مراحل گفته شده از وسایل روتین پوست مناسب استفاده نمودید و تمام اقدامات را به خوبی انجام دادید وقت آن است تا به سمت یک خواب آرام بخش رهسپار شوید.

هیچ یک از مراحل گفته شده را حذف نکنید بلکه با دقت بیشتری هر کدام را انجام دهید. در این صورت می توانید نتیجه رعایت روتین مراقبت از پوست قبل از خواب به خوبی مشاهده نموده و از رضایت خاطر کاملی بهره مند شوید.

روش های مراقبت از پوست قبل از خوابروش های مراقبت از پوست قبل از خواب

محصولات صورت تالگو

در این مقاله سعی شد به خوبی به بررسی روتین مراقبت از پوست قبل از خواب پرداخته شود. اکنون شما با در اختیار داشتن اطلاعاتی کامل از این مراحل می توانید به آسانی و با دقت کافی در شب هنگام روتین پوست خود را انجام دهید. موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران نیز مفتخر است با ارائه بهترین محصولات صورت و دن در این زمینه همراه شما بوده و سبب رضایت خاطر کاملی برایتان بشود.

همچنین در این مجموعه می توانید از خدمات دیگری نظیر؛ دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با دریافت دیپلم بین المللی تالگو فرانسه، انجام خدمات زیبایی پوست و ... نیز بهره مند شده و زیبایی خود را بیمه نمایید. 

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs