ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

07 آبان ، 1402
موسسه تالگو پاریس

اگر به‌دنبال داشتن پوستی شفاف، بدون لک و سالم هستید، باید هنگام قرارگرفتن در برابر پرتوهای مضر خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. کرم‌های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند که اگر متناسب با نوع پوست‌تان انتخاب و در بازه‌های زمانی مشخص بر روی پوست شارژ شود، می‌تواند بهترین تاثیرگذاری را داشته باشد و محافظت بهتری از پوست‌ انجام دهد. بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار آن دسته از کرم‌هایی هستند که علاوه بر محافظت پوست در برابر آفتاب، خاصیت مرطوب‌کنندگی و آب‌رسانی هم داشته باشند. بنابراین باید هنگام خرید ضدآفتاب، به ترکیبات و فواید آن بیشتر دقت ‌کنید.

ما در این نوشته به معرفی بهترین ضدآفتاب های داخلی و خارجی برای پوست خشک و لک دار می‌پردازیم. بنابراین اگر پوست شما هم در این دسته قرار دارد، حتما تا انتها همراهمان باشید.

لزوم استفاده از ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

کرم‌های ضد آفتاب علاوه بر محافظت همیشگی در برابر پرتوهای مضر خورشید، وظیفه کمک به بهبود و سلامتی پوست را هم برعهده دارند. این وظیفه در پوست‌های خشک و لک دار که حساسیت بیشتری دارند به مراتب سخت‌تر است. مصرف مداوم کرم متناسب با پوست‌تان می‌تواند در سلامت پوست شما نقش موثری داشته باشد. عوامل زیادی مانند کمبود بعضی ویتامین‌ها، تغذیه نامناسب، تغییرات هورمونی، قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب و ابتلا به برخی بیماری‌ها در ایجاد لک روی پوست صورت تاثیرگذار هستند.

کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک و لک دار در واقع یک محصول درمانی محسوب می‌شود. این کرم‌ها فرمولاسیونی کاملا متفاوت با ضد آفتاب‌های دیگر شامل ترکیباتی از اکسید آهن، دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی دارند. این ترکیبات به بافت پوست کمک می‌کند تا رنگ‌دانه‌های ناشی از پرتوهای خورشید را از بین برده و رنگی شفاف و روشن داشته باشد.

بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک و لک دار

ضد آفتاب مناسب برای پوست‌ خشک و لک دار علاوه بر محافظت در برابر آسیب‌های نور خورشید، به ترمیم بافت پوست در نواحی آسیب‌دیده هم کمک می‌کند. اگر برای درمان خشکی و لک پوست‌تان به دنبال کرم مناسب هستید و برای خرید بهترین ضدآفتاب محدودیت مالی ندارید، همراه ما در این بخش باشید تا با برخی از بهترین ضد آفتاب ‌های خارجی برای پوست خشک و لک دار آشنا شویم.

1) ضد آفتاب Thalgo Paris با SPF 30

شاید محصولات مراقبت پوستی تالگو به گوشتان خورده باشد. ضد آفتاب های این برند فرانسوی نیز از پرطرفدارترین محصولات تالگو هستند که در سه نوع مختلف با SPFهای 15، 30 و 50 به بازار عرضه شده‌اند. ضد آفتاب تالگو با SPF 30 برای پوست‌های حساسی که به سرعت خشک می‌شوند و لک می‌آورند، بسیار مناسب است.

ضد آفتاب تالگو از بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک و لک دار

تصویری از ضد‌‌آفتاب تالگو

2) ضد آفتاب Foto Ultra ISDIN مدل Active Unify

ضد آفتاب ایزدین سری فوتو اولترا دارای SPF50 بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های UVB و UVA تا حد زیادی محافظت می‌کند. ضد آفتاب اکتیو یونیفای، رنگی است و ازجمله بهترین ضد آفتاب های رنگی برای پوست خشک و لک دار محسوب می‌شود. البته برای پوست‌های معمولی، چرب و حساس نیز قابل استفاده است.

3) ضد آفتاب Bioderma

کرم ضد آفتاب و ضدلک فتودرم بایودرما دارای ترکیباتی شامل ویتامین C و E است که از پیری و افتادگی پوست جلوگیری می‌کنند. وجود گیاه Centella asiatica در ترکیبات این ضد آفتاب خارجی باعث شده تا خاصیت لکه‌بری زیادی داشته باشد. علاوه بر این، این محصول از پوست شما در برابر پرتوهای UVB و UVA محافظت می‌کند و قدرت جذب بالایی دارد. بافت سبک و مقاومت در برابر گرما و رطوبت، از دیگر مزیت‌های ضد آفتاب بایودرماست.

4) ضد آفتاب MQ Light BIEGE-Normal

ضد آفتاب رنگی ام کیو ساخت کشور فرانسه، یکی از بهترین‌های ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک و لک دار به شمار می‌رود. این کرم با داشتن SPF50 بالاترین میزان محافظت در برابر اشعه‌های مضر خورشید را دارد. بافتی سبک و لطیف، مقاومت زیاد در برابر تعریق و پوشانندگی بالا از دیگر مزیت‌های ضد آفتاب  MQ است.

5) ضد آفتاب Limpio

ضد آفتاب لیمپیو دارای ترکیباتی شامل مواد آب‌رسان، ویتامین E و بیزابولول است که از خشکی پوست جلوگیری کرده و التهابات و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد. بافت سبک و جذب بالای این محصول غیر چرب، باعث شفاف و براق‌شدن پوست‌تان می‌شود. این محصول غیر رنگی است و از پوست خشک‌ شما در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند.

ضد آفتاب Limpio

عکسی از ضد آفتاب Limpio 

6) ضد آفتاب Velfora Normal To Dry

ضد آفتاب ولفرا، که برای پوست‌های خشک و معمولی طراحی شده، حاوی ویتامین‌های گروه B،E  و ترکیباتی مانند موم عسل است که خاصیت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی بالایی دارد. این ضد آفتاب علاوه بر محافظت پوست در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید، به کاهش اثرات آفتاب‌سوختگی و لک‌های پوستی نیز کمک فراوانی می‌کند.

7) ضد آفتاب ​Guinot UV Defense

ضد آفتاب گینو یکی از بهترین ضد آفتاب های موجود برای پوست های خشک و لک دار است. این محصول فوق العاده، از پوست شما در برابر پرتوهای فرابنفش و اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و خشکی پوست‌تان را کاهش می‌دهد. این کرم همچنین خاصیت جوان‌کنندگی داشته و می‌تواند نشانه‌های پیری و چین و چروک‌تان را تا حد زیادی از بین ببرد.

8) ضد آفتاب BiElenda

بی‌یلندا یک ضد آفتاب درمانی است که مخصوص پوست‌های خشک و لک دار طراحی شده است. این محصول قوی علاوه بر محافظت در برابر آفتاب، از ایجاد لک، خشکی و تیرگی نواحی‌ای از پوست که در معرض تابش خورشید هستند، جلوگیری می‌کند.

9) ضد آفتاب خارجی Byzance

باید ضد آفتاب بیزانس را هم در لیست بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک و لک دار قرار دهیم. این محصول برای انواع پوست‌های خشک، معمولی و حساس تولید شده و از محبوبیت جهانی برخوردار است.

بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و لک دار

در سال‌های اخیر شرکت‌های دانش‌بنیان زیادی در ایران راه‌اندازی شده‌اند که به‌دنبال دست‌یابی به بهترین فرمول و موثرترین روش‌های ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی، مانند کرم ضد آفتاب هستند. این شرکت‌ها با به‌کارگیری دانش متخصصان پوست، در تلاش هستند تا خاصیت درمانی این محصولات را افزایش داده و سهمی در بازار پر رونق کرم‌های ضد آفتاب داشته باشند. اگر به‌دنبال بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و لک دار هستید، می‌توانید از محصولات زیر استفاده کنید. البته پیش از خرید، باید از SPF ضد آفتاب مناسب پوست خود اطلاع داشته و کرم مناسب را انتخاب کنید.

ادامه نوشته را مطالعه کنید.

1) ضد آفتاب Dermatipique مدل Hydra

ضد آفتاب رنگی مخصوص پوست خشک درماتیپیک مدل هیدرا، حاوی ترکیباتی مانند عصاره آلوئه ورا و جلبک است که سازگاری زیادی با پوست‌های خشک و معمولی دارد. این محصول به DNA بدن آسیب نمی‌زند و از پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند. ضد آفتاب درماتیپیک ماندگاری زیادی روی پوست دارد و با خاصیت آبرسانی خود، باعث نرمی و لطافت زیادی در پوست‌تان می‌شود.

2) ضد آفتاب La farrerr Normal To Dry

کرم ضد آفتاب لافارر با SPF50 حاوی ترکیباتی مانند بربری، آلوئه ورا، روغن پاپایا، ساکسی فراگا و عصاره شیرین‌بیان است که در رفع لک‌های پوستی بسیار قدرتمند هستند. این کرم قدرت آب‌رسانی بالایی دارد، از خشک‌شدن و پیرشدن پوست جلوگیری می‌کند و هم‌چنین محافظی عالی در برابر پرتوهای مضر خورشید به شمار می‌رود.

3) ضد آفتاب La farrer Normal To Dry Light

ضد آفتاب رنگی لافارر مدل لایت از SPF40 برخوردار است. این ضد آفتاب دارای خاصیت لکه‌بری و آب‌رسانی بالایی بوده و پوشانندگی خوبی دارد. همچنین پوست را براق نمی‌کند که خود مزیت بزرگی محسوب می‌شود. علاوه بر این، بافت سبکی دارد و به‌طور ویژه برای پوست‌های خشک و معمولی طراحی شده است. شما می‌توانید ضد آفتاب رنگی مات لافارر مدل لایت را در سایز 40 میلی‌گرم تهیه کنید.

ضد آفتاب

عکسی از ضد آفتاب لافارر

4) ضد آفتاب La farrer Normal To Dry Medium

ضد آفتاب رنگی لافارر نرمال، حاوی رنگ‌دانه‌هایی است که برای پوست‌های گندمی بسیار مناسب هستند. استفاده از این محصول می‌تواند شما را بی‌نیاز از کرم‌پودر کند. خاصیت آب‌رسانی بالا، پوشش‌دهی مناسب، کاهش قرمزی و التهاب پوست و کاهش نشانه‌های آفتاب‌سوختگی از دیگر مزیت‌های این ضد آفتاب ایرانی محسوب می‌شود.

5) ضد آفتاب ButiDerma

کرم ضد آفتاب بیوتی درما دارای ترکیبات آربوتین و عصاره شیرین‌بیان است که در کاهش لکه‌های پوستی تاثیر فراوانی دارد. این محصول از پوست شما در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند. بافت سبک، جذب بالا و ماندگاری خوب این کرم در کنار استفاده مداوم از آن، باعث می‌شود تا پوستی روشن و یکنواخت داشته باشید.

6) ضد آفتاب Cinere

سینره بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی است که حاوی ویتامین E بوده و اثر رادیکال‌های آزاد پوست را کاهش می‌دهد. ترکیبات گیاهی این کرم نیز از ایجاد لک و سایر التهاب‌های پوستی جلوگیری می‌کند. باید خاطرنشان کرد که این محصول مورد تایید انجمن پزشکی ایران است و می‌توانیم بگوییم بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی برای پوست های خشک و لک دار به‌شمار می‌رود.

7) ضد آفتاب Seagull

ضد آفتاب سی گل برای پوست‌های خشک و معمولی طراحی شده است. این محصول فاقد چربی است و به دلیل وجود ویتامین E و عصاره جوانه گندم، نقش موثری در حذف چین و چروک و نرمی پوست دارد. جوانه گندم حاوی موادی است که جوان‌سازی را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد.

8) ضد آفتاب رنگی Schon

ضد آفتاب شون را نیز می‌توان بهترین ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و لک دار به شمار آورد که رنگی طبیعی دارد و از SPF50 برخوردار است. این محصول حاوی عصاره بابونه است که هنگام استفاده از آن، رایحۀ خوشایندی ایجاد می‌کند. ضد آفتاب شون از برندهای خوب و قوی ایرانی است که محبوبیت زیادی دارد و به خوبی از پوست‌تان در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند. فرمولاسیون این کرم برای پوست های خشک و لک دار تهیه شده است.

9) ضد آفتاب رنگی My با SPF30

ضد آفتاب رنگی مای فاقد اسانس بوده و مناسب پوست‌های خشک و لک دار است. این محصول ماندگاری بالایی روی پوست دارد و از آن در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

10) ضد آفتاب NEUDERM Highly Protection

ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective با SPF50  یک محصول ایرانی بدون هیچ‌گونه اسانس است که ماندگاری بالایی دارد. این محصول در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید، محافظی قوی برای پوست خشک و لک دار محسوب می‌شود.

محافظت از پوست خشک و لک دار با بهترین محصولات

امروزه زندگی ما توسط انواع آلودگی‌ها احاطه شده است. اثرات آلودگی هوا بر سطح پوست، گرد و غبار، آلودگی‌های ناشی از سوخت‌های فسیلی، اثرات پرتوهای مضر خورشید و... باعث شده تا استفاده از کرم‌های ضدآفتاب بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد. در این نوشته تلاش کردیم بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی و خارجی برای پوست خشک و لک دار را معرفی کنیم. با مطالعه راهنمای خرید کرم ضد آفتاب می‌توانید بهترین گزینه را از بین برندهای معرفی‌شده انتخاب کرده و آن را تهیه کنید.

شما از چه مارک ضد آفتابی برای پوست خشک و لک دار خود استفاده کرده‌اید؟ آیا موثر بوده است؟ لطفا از تجربه خود برایمان بنویسید تا خوانندگان این صفحه بتوانند انتخابی بهتر و مطمئن‌تر داشته باشند.

سوالات متداول:

1. بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی برای پوست خشک و لک دار کدام است؟

برندهای درماتیپیک، لافارر، بیوتی درما، سینره، سی گل، شون، مای و نیودرم، بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست های خشک و لک دار را تولید می‌کنند.

2. بهترین مارک ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک و لک دار کدام است؟

از بین برندهای خارجی، ضد آفتاب تالگو پاریس با SPF 30، ایزدین، بیودرما، ام کیو، لیمپیو، ولفرا و بیزانس برای پوست های خشک و لک دار مناسب‌تر هستند.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs