ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

چه مارک ضد آفتابی خوبه؟

08 بهمن ، 1402
موسسه تالگو پاریس

پوست اولین سد دفاعی بدن در برابر ورود انواع آلودگی‌ها و عوامل مخرب بیرونی است که محافظت و حفظ سلامتی آن، اهمیت بالایی دارد. یکی از عوامل تهدیدکنندۀ سلامت پوست نیز نور خورشید است. وجود اشعه‌های مختلف مانند پرتو فرابنفش در نور خورشید، سلامتی پوست را تهدید می‌کند. درنتیجه استفاده از بهترین مارک ضد آفتاب که از نظر پزشکان تایید شده باشد، می‌تواند میزان مقاومت پوست را افزایش داده و از آن مراقبت کند. با ما همراه باشید تا با بهترین مارک ضد آفتاب آشنا شویم.

بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از نظر پزشکان

لوازم آرایشی و بهداشتی برندهای معتبر خارجی، همیشه از کیفیت خوبی برخوردار بوده‌اند و توانسته‌اند اعتماد مصرف‌کنندگان را از سراسر جهان جلب کنند. به همین دلیل وقتی درباره بهترین مارک ضد آفتاب از ما سوال می‌شود، ناخودآگاه به یاد برندهای معتبر خارجی می‌افتیم. به‌ویژه اگر در فرمولاسیون آن از ترکیبات مرطوب‌کننده و ضدپیری استفاده شده باشد، به محصولی ارزشمندتر تبدیل می‌شود و در درازمدت، تأثیر به‌سزایی بر سلامتی و شادابی پوست شما دارد.

بااین‌حال همۀ محصولات خارجی هم از کیفیت و ترکیبات لازم برخوردار نیستند. اما می‌توان نمونه‌هایی را مثال زد که به‌عنوان بهترین مارک ضد آفتاب خارجی شناخته شوند.

1) ضد آفتاب تالگو پاریس

تالگوپاریس برندی فرانسوی است که محصولات خود را توسط نمایندگی‌های معتبر خود در ایران و سایر کشورها عرضه می‌کند. یکی از محصولات باکیفیت این برند، ضد آفتاب‌های آن است. این ترکیبات با SPF 15، 30 و 50 برای پوست‌های مختلف عرضه شده و هر کدام می‌تواند تاثیرات متفاوتی داشته باشد. برای مثال، ضد آفتاب تالگو پاریس با SPF 15 خاصیت مات‌کنندگی دارد و با بافت سبک و بدون چربی خود، برای پوست‌های مختلف مناسب است.

ضد آفتاب دیگر Thalgo با SPF 30 نیز می‌تواند از پوست شما در برابر هر دو نوع اشعۀ UAV و UVA محافظت کند. درنهایت، ضدآفتاب SPF50 تالگو خاصیت جوان‌کنندگی داشته و با چند نوع فیلتر مختلف خود، محافظت بالایی از پوست شما به عمل می‌آورد. فقط فراموش نکنید که این ضدآفتاب به‌دلیل قدرت بالایی که دارد، نباید بیش از یک بار در روز استفاده شود.

ضد آفتاب تالگو

ضد آفتاب تالگو

2) ضد آفتاب ایزدین

محصولات برند IZDIN به عنوان یکی از بهترین برندهای خارجی کرم‌های ضد آفتاب در سراسر دنیا شناخته می‌شود. این شرکت زیر نظر پزشکان متخصص پوست و با بهره‌گیری از تجربه و علم، توانسته محصولات فوق‌العاده‌ای برای پوست تولید کند؛ به‌طوری‌که در صدر فهرست بهترین مارک ضد آفتاب های خارجی قرار گرفته است. ضد آفتاب‌های تولید شده توسط این برند برای تمام افراد جامعه، از خانم و آقا گرفته تا کودک و پیر و افراد ورزش‌کار مناسب است.

ضد آفتاب ایزدین

ضد آفتاب ایزدین

3) ضد آفتاب مینرال اَوِن

ضد آفتاب فلوئید مینرال  Avèneمدل Solaire UV Multi-Defense باSPF+50  ساخت کشور فرانسه است و یکی از معروف‌ترین برندهای ضد آفتاب خارجی در جهان به شمار می‌رود. این برند برای انواع پوست، ضدآفتاب‌های باکیفیت تولید کرده؛ به‌خصوص برای پوست‌های چرب که به سرعت جوش می‌زنند. ترکیبات ضد آفتاب اون دارای آلانتوئین، نیاسینامید و آب چشمه معدنی فرانسه است که باعث شده تا بافت این کرم بسیار سبک بوده و برای بهبود چین و چروک پوست موثر باشد. جذب این محصول بالاست و بعد از استفاده احساس چربی نخواهید داشت.

4) ضدآفتاب نوتروژینا

ضدآفتاب Ultra Sheer نوتروژینا مدل Dry-Touch با  SPF 50دارای خواص ضدپیری است. تکنولوژی به‌کاررفته در تولید این محصول، فناوری پیشرفته Helio plex است که می‌تواند به مدت چندین ساعت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند. ضد آفتاب Ultra Sheer  بافت سبکی دارد و سرعت جذب بالای آن، محبوبیت زیادی به این برند بخشیده است.

این محصول دارای رایحه مطبوع و ملایمی است که احتمال دارد برای برخی از پوست‌های حساس کاربرد زیادی نداشته باشد. بنابراین بهتر است هنگام خرید آن به این موضوع توجه کنید. ضدآفتاب اولترا شیرNeutrogena  یک محصول بدون چربی است و پس از استفاده، اثری از خود بر جای نمی‌گذارد. به دلیل استفاده از عصاره جو دو سر در ترکیبات این محصول، هیچ منفذی از پوست مسدود نمی‌شود و در طول استفاده از آن می‌توانید از خواص آب‌رسانی و محافظت‌کننده این کرم نیز بهره‌مند شوید.

5) ضد آفتاب La Roche-Posey

در ادامه لیست معرفی بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان ، به معرفی برند La Roche-Posey می‌رسیم. این کرم گزینه خوبی برای پوست‌های حساس است. ترکیبات استفاده‌شده در این ضد آفتاب شامل آووبنزون، اکتوکریلن، اکتیسالات و هموسالات می‌شوند. همچنین یک ماده موثره بسیار قوی به نام Cell-Ox در ترکیبات این کرم وجود دارد که باعث شده تا این برند شهرتی جهانی پیدا کند. ناگفته نماند که این کرم فاقد اکسی بنزون و اکتینوکسات است که همین موضوع باعث می‌شود درصد تخریب بسیار کمی داشته باشد. بافت بسیار سبک این کرم باعث شده تا به بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست حساس تبدیل شود.

بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان

بر اساس تحقیقات و آزمایش های تخصصی، دانشمندان معتقدند که نه‌فقط زیر تابش مستقیم نور خورشید، بلکه در تمام طول روز باید از کرم ضد آفتاب استفاده کرد. همچنین لازم است به میزان SPF ضد آفتاب مناسب پوست توجه شود تا بتواند به‌خوبی از پوست محافظت کند. علاوه بر این، باید ضدآفتابی را برگزینید که با پوست شما و حتی محل زندگی‌تان سازگار باشد. برای مثال، ضد آفتاب مورد نیاز افرادی که در شهرهای غربی ایران زندگی می‌کنند، با توجه به میزان تابش خورشید و سردبودن منطقه، با ضد آفتاب ساکنین شهرهای شرقی ایران متفاوت است.

در سال‌های اخیر و با پیشرفت دانش پزشکی در ایران، فلوئیدها و کرم‌های ضد آفتاب خوبی تولید شده که بافتی سبک و قدرت محافظت خوبی دارند. در ادامه به معرفی بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان آن هم در میان برندهای ایرانی خواهیم پرداخت.

6) فلوئید ضد آفتاب ساین اسکین

فلوئید ضد آفتاب ساین شیلد از برند Synskin با SPF 30 مناسب پوست‌های جوش‌دار و چرب است. به اعتقاد بسیاری از افراد، این کرم بهترین مارک ضد آفتاب برای پوست چرب در میان برندهای ایرانی به شمار می‌رود. این ضدآفتاب دارای ویتامین E و ویتامینC  است که از پیری پوست و ایجاد جوش و لک جلوگیری می‌کند. فلوئید ساین‎‌اسکین از ترکیبات آب‌رسان تشکیل شده و می‌تواند از خشکی پوست در برابر پرتوهای خورشید محافظت می‌کند.

اگر پوست خشکی دارید ما در مقاله‌ای به طور کامل به معرفی بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم خواندن آن را از دست ندهید.

فلوئید ضد آفتاب ساین اسکین

فلوئید ضد آفتاب ساین اسکین 

7) ضد آفتاب و ضد لک رنگی لافارر

کرم ضد آفتاب و ضد لک رنگی Lafarrerr با SPF 40 برای پوست‌های چرب ساخته شده و در ۳ رنگ برنز، متوسط و روشن به بازار عرضه شده است. در این کرم عصاره شیرین‌بیان به کار رفته که از ایجاد لکه‌های پوستی پیش‌گیری می‌کند. بافت این ضد آفتاب سبک و فاقد چربی است و از ایجاد جوش و لک روی پوست جلوگیری می‌کند.

8) ضد آفتاب فاقد چربی اریکه

کرم ضد آفتاب اریکه باSPF 50  فاقد چربی بوده و دارای بافتی سبک است. این کرم از پوست شما در برابر UVA و UVB محافظت می‌کند. استفاده از این ضد آفتاب برای پوست‌های چرب و جوش‌دار بسیار مهم و کاربردی است. چراکه به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین ترکیبات مرطوب‌کننده و ضدچروکی دارد که برای حفظ زیبایی و سلامت پوست، مخصوصاً پوست‌های چرب بسیار مناسب است.

کرم ضد آفتاب Erikeh در هر دو نوع رنگی و بدون رنگ تولید شده و می‌تواند توسط خانم ها و آقایان استفاده شود. به طور کلی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی که می‌تواند به‌عنوان بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان معرفی شود، همین کرم است که سرعت جذب بالایی دارد و علاوه بر محافظت پوست در برابر تابش نور خورشید، به حفظ رطوبت آن نیز کمک می‌کند.

9) ضد آفتاب بی رنگ اسکین وان

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ اسکین وان با SPF 50 از پوست شما در برابر نور آبی، نور مادون قرمز و اشعه‌UV  محافظت می‌کند. این فلوئید به دلیل بافت سبکی که دارد، به‌سرعت جذب پوست می‌شود و هیچ اثری از خود به جای نمی‌گذارد. به‌عبارتی بعد از استفاده از این کرم، احساس چربی و سنگینی روی پوست نخواهید داشت. بنابراین اگر پوست چرب و مختلطی دارید، می‌توانید از این محصول با خیال راحت استفاده کنید. از مزایای فلوئید Skin One می‌توان به این موضوع اشاره کرد که غدد چربی پوست را کنترل می‌کند و اجازه نمی‌دهد پوست براق بماند.

10) ضد آفتاب درماتیپیک بدون رنگ

فلوئید ضد آفتاب درماتیپیک با SPF 50، بدون رنگ و مناسب پوست‌های چرب است. این فلوئید از فیلترهای UVA وUVB  برخوردار بوده و محافظت زیادی در برابر پرتوهای مضر نور خورشید دارد. این ضد آفتاب فاقد چربی است و می‌تواند در برابر آب و تعریق بدن، مقاومت کند. بعد از استفاده از این کرم، به هیچ عنوان احساس چربی و سنگینی روی پوست نخواهید داشت؛ چراکه به دلیل بافت سبک آن، سرعت جذب هم بالا است و آثاری از خود باقی نمی‌گذارد.

از دیگر مزایای فلوئید ضد آفتاب DermaTypique می‌توان به باقی‌نماندن اثر سفیدی روی پوست و جلوگیری از ایجاد چین‌وچروک اشاره کرد. همین ویژگی‌ها سبب شده که این فلوئید به محصولی مناسب برای استفاده آقایان نیز تبدیل شود.

بهترین مارک ضد آفتاب رنگی از نظر پزشکان

برخی افراد دوست دارند از ضدآفتاب رنگی استفاده کنند تا علاوه بر محافظت از پوست صورت در برابر آفتاب، نقش کرم‌پودر را نیز ایفا کند تا دیگر به استفاده از کرم آرایشی نیازی نداشته باشند. محصولات زیر می‌توانند علاوه‌بر استفاده به‌عنوان ضد آفتاب در منزل نقش آرایش صورت شما را نیز به‌عهده بگیرند.

11) ضد افتاب رنگی اوریاژ

ضد آفتاب رنگی اوریاژ مدلBariesun Light  دارای SPF 50 و متعلق به کشور فرانسه است. این ضد آفتاب به‌خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضرر خورشید محافظت می‌کند و دارای خواص ضدحساسیت است. از این رو افرادی که پوست حساس دارند، می‌توانند با خیال راحت از این ضدآفتاب استفاده کنند. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به خواص مرطوب‌کنندگی آن اشاره کرد. بنابراین برای افرادی با پوست خشک نیز گزینه مناسبی است. همچنین به دلیل رنگی‌بودن، می‌تواند جایگزین مناسبی برای کرم‌پودرهای روزانه و سبک باشد. ناگفته نماند که این ضدآفتاب در برابر آب و تعریق، مقاومت زیادی دارد و می‌توان با خیال راحت از آن در گرم‌ترین روزهای سال استفاده کرد.

12) ضد آفتاب الارو

ضد آفتاب رنگیEllaro  مدل Foundation Effect – High Protection دارای SPF 30 است و استفاده از آن برای افرادی با پوست جوگندمی بسیار مناسب است. این برند جایگاه خوبی در بازار ایران دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است. از مزایای این کرم ضدآفتاب می‌توان به سرعت جذب بالا و نداشتن چربی اشاره کرد که باعث می‌شود به انتخابی عالی برای پوست‌های چرب و جوش‌دار تبدیل شود. ضد آفتاب الارو فاقد پارابُن است و با حالت پودری خود می‌تواند به‌جای کرم‌پودر نیز استفاده شود. این ضد آفتاب با پوشانندگی بالا در سطح پوست، مقاومت بسیار زیادی در مقابل اشعه UVA و UVB  نشان می‌دهد.

13) ضد آفتاب پریم

ضد آفتاب رنگی Prime با SPF 60 مناسب پوست‌های چرب است و دو رنگ بژ روشن و بژ تیره دارد. این محصول ایرانی ازجمله بهترین مارک ضدآفتاب رنگی است که قدرت پوشش بسیاری بالایی برای جای جوش و لک دارد. همچنین فاقد چربی بوده و می‌تواند میزان ترشح چربی پوست را کنترل کند. از این رو باکتری‌های تولیدکننده آکنه را در سطح پوست مهار می‌کند. این محصول قدرتمند و باکیفیت دارای ترکیبات ضد قارچ و ضد باکتری است و می‌تواند خاصیت درمانی هم داشته باشد.

14) ضد آفتاب سینره

کرم ضد آفتابCinere  فاقد چربی با SPF 50 در رتبه بعدی لیست بهترین مارک ضد آفتاب رنگی از نظر پزشکان قرار می‌گیرد. این محصول در دو رنگ بژ روشن و بژ تیره تولید شده و مناسب افرادی است که پوست چرب دارند. ضدآفتاب سینره فاقد پارابن است و سرعت جذب بالا و ماندگاری زیادی روی پوست دارد. به همین دلیل می‌تواند در مدت‌زمان بیشتری از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کند. این محصول دارای خاصیت ضدالتهاب و ضدحساسیت بوده و باعث بسته‌شدن منافذ پوست شما نمی‌شود.

کرم ضد آفتاب Cinere به کنترل ترشح چربی پوست کمک می‌کند و روی پوست اثری از خود بر جای نمی‌گذارد. همچنین به دلیل وجود ویتامینD ، از تجمع ملانین‌ها در سطح پوست و ایجاد لک پوستی جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب رنگی سینره دارای بافت سبک و سیلیکونی است که باعث می‌شود پوشش‌دهی خوبی برای لک‌های پوستی داشته باشد. این کرم برای پوست‌های چرب و جوش‌دار بسیار مناسب است.

15) ضد آفتاب دکتر ژیلا

یکی دیگر از ضد آفتاب‌های قدرتمند و محبوب ایرانی، برند دکتر ژیلا است. ضد آفتاب دکتر ژیلا در سه نوع بی‌رنگ، رنگی و بژ ساخته شده و با عصاره چای سبز، آنتی اکسیدان‌های موجود و ویتامین E و C خود، شادابی و لطافت را برای پوست به ارمغان می‌آورد. کرم ضد آفتاب رنگی Doctor Jila با SPF 30 به دلیل وجود روغن آووکادو، درمولن و شی باتر، دارای خاصیت ضد چروک برای پوست است. بنابراین افرادی که دارای پوست خشک هستند، می‌توانند با خیال راحت از این کرم استفاده کنند. این محصول بدون عطر بوده و با انواع مختلف پوست سازگاری دارد؛ بعلاوه می‌تواند از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت کند.

بهترین مارک ضد آفتاب از نظر شما چیست؟

در این نوشته به معرفی بهترین مارک ضد آفتاب از نظر پزشکان پرداختیم و آن‌ها را در سه گروه ایرانی، خارجی و رنگی بررسی کردیم. باید این موضوع را بدانید که استفاده از ضدآفتاب برای محافظت از پوستتان در برابر عوامل مخرب بیرونی جزو واجبات است؛ حتی اگر در منزل باشید و از خانه بیرون نروید. اما مهم‌تر از آن، انتخاب برندی است که مناسب با ویژگی‌های پوستی شما باشد و موجب تخریب بیشتر سلول‌های پوستی نشود. برای داشتن انتخابی آسان‌تر، می‌توانید مقالۀ راهنمای خرید ضد آفتاب را مطالعه کنید.

شما از چه ضدآفتابی استفاده می‌کنید؟ تجربۀ مصرف کدام یک از مارک‌های معرفی‌شده را داشته‌اید؟ سپاس‌گزار خواهیم شد اگر تجربه خودتان را برایمان بنویسید. اطلاع از آنچه بر شما گذشته، می‌تواند به خوانندگان دیگر برای انتخابی آسان‌تر کمک کند.

سوالات متداول:

1. بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از نظر پزشکان کدامند؟

برندهای تالگوپاریس، ایزدین، مینرال اون، نوتروژینا و La Roche Posy از بهترین مارک های ضد آفتاب خارجی به شمار می‌روند.

2. بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی از نظر پزشکان کدامند؟

ضد آفتاب برندهای ساین اسکین، لافارر، اریکه، اسکین وان و درماتیپیک را می‌توان بهترین مارک ضد آفتاب ایرانی به شمار آورد.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs