ClickCease
تالگو آموزش مراقبت های پوست و زیبایی جوان سازی پوست صورت skin care

راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب

07 آبان ، 1402
موسسه تالگو پاریس

راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب نموده و نتیجه گیری کاملی را لحاظ نمایید. همه ما روزانه به دلایل مختلف در برابر نور خورشید حاضر می شویم. گاهی این اتفاقات ممکن است ضروری یا غیر ضروری باشد. به همین دلیل باید از یک کرم ضد آفتاب مناسب که با پوست ما همخوانی داشته و از استانداردهای لازم برخوردار است به خوبی بهره مند شویم.

چرا که نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید دارای اشعه های است که برای پوست ما ضرر داشته و سبب ایجاد آسیب های فراوانی می شود. به همین منظور در این مقاله با موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران همراه باشید تا اطلاعات کاملی برای انتخاب انواع کرم ضد آفتاب کسب نمایید.

راهنمای خرید کرم ضد آفتاب

قبل از آن که بخواهید یک کرم ضد آفتاب بخرید باید به چند نکته اساسی توجه کنید. در ابتدا لازم است بدانید به دنبال چه سبک کرم هستید. ضد آفتاب ها این روزها در غالب شیمیایی و فیزیکی به فروش می رسند. در واقع کرم های ضد آفتاب فیزیکی دارای ترکیبات غیر آلی دی اکسید تیتانیوم، اکسید روی و ... هستند که این کرم ها مانع از جذب اشعه ماورا بنفش شده و برای پوست همانند یک سد عمل می کند.

ضد آفتاب های شیمیایی اما نمونه دیگری از این محصولات هستند که فاقد روی و تیتانیوم هستند که در واقع همانند یک ژل یا لوسیون بهداشتی عمل می کنند. یعنی اگر اشعه مضر آفتاب به پوست تابیده شود آن را به گرما تبدیل کرده و مانع از آسیب آن به پوست می شوند.

راهنمای خرید کرم ضد آفتابراهنمای خرید کرم ضد آفتاب

چرا باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم؟

در همین بین که به دنبال بررسی راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب هستید لازم است بدانید که این کرم ها چه مزیتی برای پوست شما دارد. در واقع اگر کرم شما به درستی انتخاب شده باشد می تواند مانع از بروز اشعه های خطرناکی همچون؛ UVC ، UVA و UVB  بشود.

از طرف دیگر ویتامین دی که برای بدن مفید است را به خود جذب کرده و سبب سلامت شما می شود. همچنین کرم های ضد آفتاب می توانند از بروز لکه های پوستی، سوختگی، خطر ابتلا به سرطان، جلوگیری از پیری پوست و ... نیز به خوبی جلوگیری نمایند.

آشنایی کامل با SPF کرم های ضد آفتاب

یکی از مهم ترین موضوعات که در راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب لازم است به آن توجه کنید، بررسی اس پی اف ها می باشد. در واقع spf نشان دهنده ی ضریب محافظت در برابر اشعه آفتاب می باشد. هر چه عدد این ضریب بالاتر باشد قدرت محافظت آن با توجه به محیطی که در آن مقابل نور مضر خورشید قرار می گیرید نیز بالاتر است.

شاید دیده باشید برخی از کرم ها دارای اس پی اف 100 هستند. لازم است بدانید که این مدل در مقایسه با ضریب 50 تنها توانایی بیشتری در برابر آفتاب از پوست شما دارد تا از آسیب های جدی به دور بمانید.  بهتر است کرم ضد آفتابی که تهیه می کنید حداقل دارای  spf 30 باشد تا عملکرد مناسبی برایتان داشته باشد.

خرید کرم ضد آفتاب مناسب برای نوع پوست

یکی از مهم ترین نکته هایی که افراد در هنگام تهیه و بررسی راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب باید به آن توجه کنند، نوع پوست است. در واقع عامل مهمی که به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را از مصرف کرم خود دریافت نمایید بررسی مدل پوستی شما می باشد.

معمولی، مختلط، چرب، خشک و حساس در حقیقت مدل های پوستی هستند که مناسب با آن ها لوازم آرایشی و بهداشتی تولید می شود. برای مثال؛ افرادی که دارای پوست چرب هستند باید از بهترین ضد آفتاب فاقد چربی و روغن استفاده کنند تا از بروز جوش و آکنه به خوبی جلوگیری کنند.

همچنین ضد آفتاب های حاوی الکل نیز برای این دسته از پوست ها ابدا مناسب نبوده و باعث خشکی آن می شود. از طرف دیگر افرادی که دارای پوست خشک هستند می توانند از کرم هایی بهره مند شوند که دارای لانولین، سیلیکون ها و روغن ها هستند. اما اگر پوستی حساس دارید حتما از محصولاتی استفاده کنید که سبب بروز حساسیت و آسیب بیشتر به چهره شما نشود.

کرم ضد آفتاب مناسب پوست های مختلفکرم ضد آفتاب مناسب پوست های مختلف

بهترین کرم ضد آفتاب چه ویژگی هایی دارد؟

حال که می دانید در هنگام خرید ضد آفتاب ها باید به چه نکات مهمی توجه کنید بهتر است با ویژگی بهترین ضد آفتاب بدون رنگ، دارای رنگدانه، کرم پودری و ... نیز به خوبی آشنا شوید. در ذیل به معرفی تمام این موارد پرداخته شده است. همچون؛

  • در هنگام بررسی راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب توجه کنید که از پوست شما در برابر طیف های خورشید به خوبی محافظت نماید.
  • کرم مناسب شما باید حاوی ترکیبات مناسبی همچون؛ تیتانیوم، زینک، اکتیل متوقف کننده، دی اکسید تیتانیوم، پارسول و اکسید روی باشد.
  • اگر کرم شما ضد کومدوژنیک و آلرژیک بود در واقع در برابر اثرات منفی خورشید، آفتاب سوختگی و ... نیز می تواند به خوبی موثر عمل کند.
  • درجه مقاومت آن در برابر آب بالا باشد تا بهتر بتواند مقاومت کند.

برخی از پربازدیدترین مقالات ما را در این بخش دنبال نمایید

ضد آفتاب مناسب بارداری

استفاده از زینک اکساید به جای ضد آفتاب

بهترین مارک ضد آفتاب

بهترین ضد آفتاب برای پوست خشک

معرفی انواع ضد آفتاب

حال که با تمام اطلاعات مهم از راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب آشنا شدید لازم است از انواع ضد آفتاب ها نیز بیشتر بدانید. در واقع این محصول می تواند به اشکال مختلفی تهیه و به فروش برسد. در ذیل به معرفی انواع ضد آفتاب پرداخته شده است. همچون؛

ضد آفتاب های ژلی

معمولا از این مدل بیشتر آقایان استفاده می کنند زیرا که برای قفسه سینه، سر و ... که دارای موهای ضخیم تری به نسبت بانوان است می تواند کاربرد فراوانی داشته باشد.

ضد آفتاب های کرمی

اگر پوست خشکی دارید به یقین این مدل می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. علاوه بر این که عمده افراد از مدل کرمی به عنوان ضد آفتاب بهره مند می شوند چون سابقه خود را به خوبی نشان داده است.

ضد آفتاب های اسپری ای

مدل اسپری ای این محصول به شما کمک می کند تا کاربری آسان تری را تجربه کنید و در زمان استخر، دریا و ... آن را با خود همراه داشته و به خوبی از آن بهره مند شوید.

ضد آفتاب های استیکی

اگر بخواهید اطراف چشم خود را با ضد آفتاب به صورت کامل پوشش دهید باید از این نمونه استفاده کنید.

ضد آفتاب ضد جوش

مدل مناسب دیگری که این روزها در بازار طرفداران خاص خود را پیدا کرده است ضد آفتاب های ضد جوش هستند. این مدل از محصولات بدون چربی بوده و مانع از ایجاد جوش می شوند.

انواع کرم ضد آفتابانواع کرم ضد آفتاب

ضد آفتاب های ضد تعریق و شستشو

در بررسی راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب باید به این مدل از محصولات نیز توجه داشته باشید. اگر تعرق زیادی دارید و یا ورزش های سنگینی انجام می دهید این نمونه می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

ضد آفتاب های کرم پودری

اگر بخواهیم از بهترین ضد آفتاب کرم پودری صحبت کنیم باید به حاوی رنگ بودن این نمونه بیشترین توجه را داشته باشیم. این مدل ضد آفتاب با پوشانندگی قوی که دارد لک ها، جای جوش و ... را به خوبی از بین برده و سبب سلامت پوست شما می شوند.

محصولات مراقبت از پوست برند تالگو

در این مقاه سعی شده است به صورت جامعی به بررسی راهنمای جامع خرید انواع کرم ضد آفتاب پرداخته شود. اکنون شما اطلاعات کاملی از این محصول در اختیار داشته و می توانید بهترین گزینه را برای خود تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که برند تالگو نیز محصولات معتبری در این زمینه را برای شما نیز به فروش می رساند.

همچنین در نظر داشته باشید که موسسه تالگو پاریس (THALGO PARIS) نمایندگی رسمی تالگو ایران علاوه بر فروش کرم ضد آفتاب تالگو مناسب و محصولات مراقبت از پوست، مفتخر است خدمات دیگری از قبیل ارائه دوره های آموزشی مراقبت های زیبایی پوست با اهدای دیپلم بین المللی تالگو فرانسه را نیز به شما ارائه بدهد. تالگو همراه و هم قدم شماست تا به زیبایی هر چه تمام تر در کنار سلامتی روز افزون دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا تالگو پاریس انتخاب ایده‌آلی است؟
رضایت مشتریان
رضایت مشتریان
ارائه آموزش‌های به‌روز
ارائه آموزش‌های به‌روز
ضمانت خدمات
ضمانت خدمات
تحویل سریع محصولات
تحویل سریع محصولات
نماینده رسمی برند تالگو
نماینده رسمی برند تالگو
6LfwmDgaAAAAAGLBzHo7nwPG38UHAUD7AwqD50cs